• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.



    Users die Perciver shippen
    Square
    PercyWood
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Scuttle
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van PercyWood
    30 days of writing || Perciver Style [EN] [NL] van PercyWood
    Chocolate van PercyWood
    The Medical Diary van Wiarda
    Freckles [one-shot] van Wiarda
    Hostage van Wiarda
    Quidditch van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square

    Perciver fanart op Q
    Perciver Snogging van PercyWood
    Perciver Characters van PercyWood
    Perciver United van PercyWood
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    Just Kiss the Boy van Scuttle

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Perciver blogs en fanfic recs
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percywood.tumblr.com - Blog van PercyWood
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Perciver-shipper bent, laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^



    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 21:05 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Perciver shippers zijn nou eenmaal heel knap. *O*

    Btw, Wikipedia zegt iets anders. "Released: 26 June 1997 (UK)" volgens dit hier. :x

    Woops. Waarschijnlijk ben ik nu dingen door elkaar aan het halen. Nevermind. x'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Perciver shippers zijn nou eenmaal heel knap. *O*

    Btw, Wikipedia zegt iets anders. "Released: 26 June 1997 (UK)" volgens dit hier. :x


    Toch blijven we knap :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Woops. Waarschijnlijk ben ik nu dingen door elkaar aan het halen. Nevermind. x'D


    In de US werd hij wel pas in 1998 uitgegeven. Op 1 september zelfs, dat is eigenlijk best wel gaaf. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    In Engeland werd hij tien dagen na mijn geboorte uitgegeven. Stiekem wil ik echt tien dagen jonger zijn D;


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    In Engeland werd hij tien dagen na mijn geboorte uitgegeven. Stiekem wil ik echt tien dagen jonger zijn D;


    Bij mij 22 dagen voor mijn verjaardag. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Wat is trouwens jullie favoriete top 3 uit HP. En dan met alle koppeltjes maakt niet uit hoe of wat.
    1.Draville *Draco en Neville*
    2. Perciver
    3 Neville en Luna


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Wat is trouwens jullie favoriete top 3 uit HP. En dan met alle koppeltjes maakt niet uit hoe of wat.
    1.Draville *Draco en Neville*
    2. Perciver
    3 Neville en Luna


    Draville? Die heb ik echt nog nooit voorbij zien komen :Y)

    1. Perciver
    2. Ron en Hermione
    3. Dramione (Draco en Hermione :'D)

    (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Emrys schreef:
    Wat is trouwens jullie favoriete top 3 uit HP. En dan met alle koppeltjes maakt niet uit hoe of wat.
    1.Draville *Draco en Neville*
    2. Perciver
    3 Neville en Luna


    Perciver komt bij mij op één te staan - o, wat een verrassing ^^ - en Sirius/Remus en Albus/Scorpius strijden denk ik om de tweede plek. (:

    Edit: Wacht, ik ben Neville/Luna vergeten. Mag ik er vier noemen? :x

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 17:37 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Emrys schreef:
    Wat is trouwens jullie favoriete top 3 uit HP. En dan met alle koppeltjes maakt niet uit hoe of wat.
    1.Draville *Draco en Neville*
    2. Perciver
    3 Neville en Luna


    1. Droldemort! (Draco/Voldemort) (wbw) Nee, grapje. Op één komt waarschijnlijk Wolfstar (Remus/Sirius)
    2. Perciver
    3. Deamus (Dean/Seamus)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.




    (:
    Van Tumblr :'D

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 18:46 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Emrys schreef:
    Wat is trouwens jullie favoriete top 3 uit HP. En dan met alle koppeltjes maakt niet uit hoe of wat.
    1.Draville *Draco en Neville*
    2. Perciver
    3 Neville en Luna


    Draville? That is so wrong.

    1. Romione
    2. Drarry/Perciver
    3. Neville en Luna

    :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Draville? That is so wrong.

    1. Romione
    2. Drarry/Perciver
    3. Neville en Luna

    :Y)


    Ik heb ooit één Draville verhaal gelezen, en dat vond ik eigenlijk wel leuk. Het is niet echt een standaard ship en voor mij een beetje cracky, maar ik kan ergens wel begrijpen wat mensen erin zien. (:

    En Drarry/Perciver? Ik neem aan dat je 'of' bedoelt, en niet dat waar ik aan zat te denken. Drarciver? x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb ooit één Draville verhaal gelezen, en dat vond ik eigenlijk wel leuk. Het is niet echt een standaard ship en voor mij een beetje cracky, maar ik kan ergens wel begrijpen wat mensen erin zien. (:

    En Drarry/Perciver? Ik neem aan dat je 'of' bedoelt, en niet dat waar ik aan zat te denken. Drarciver? x')



    Dat wil ik niet eens voor me zien xd


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb ooit één Draville verhaal gelezen, en dat vond ik eigenlijk wel leuk. Het is niet echt een standaard ship en voor mij een beetje cracky, maar ik kan ergens wel begrijpen wat mensen erin zien. (:

    En Drarry/Perciver? Ik neem aan dat je 'of' bedoelt, en niet dat waar ik aan zat te denken. Drarciver? x')



    Hm, in eerste instantie klonkt het al aardig fout in mijn oren, maar nu je er een plaatje met Cap. Jack erbij hebt gegooid, is het alleen maar erger geworden. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahah, nee ik kan gewoon niet kiezen dus ze krijgen een gedeelde tweede plaats :Y).

    Drarciver? Orgie rolt beter van de tong :').

    Volgens mij is een Drarciver snel angsty, want volgens mij is Neville nou niet meteen het type dat al zijn gêne even overboord gooit en leuk hand in hand gaat lopen met een jongen. Plus Draco is een vrij dominant persoon die graag zijn zin krijgt, en zijn tante heeft Neville's ouders tot gekheid gemarteld (toch?).
    Oké, ik heb te vroeg wolf geroepen, volgens mij kan het best wel interessante verhalen opleveren. Maar ik zie ze niet echt samen in een romantische situatie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.