• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.



    Users die Perciver shippen
    Square
    PercyWood
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Scuttle
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van PercyWood
    30 days of writing || Perciver Style [EN] [NL] van PercyWood
    Chocolate van PercyWood
    The Medical Diary van Wiarda
    Freckles [one-shot] van Wiarda
    Hostage van Wiarda
    Quidditch van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square

    Perciver fanart op Q
    Perciver Snogging van PercyWood
    Perciver Characters van PercyWood
    Perciver United van PercyWood
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    Just Kiss the Boy van Scuttle

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Perciver blogs en fanfic recs
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percywood.tumblr.com - Blog van PercyWood
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Perciver-shipper bent, laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^



    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 21:05 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:



    Het resultaat van een eenzaam tussenuur. (krul)

    Die ziet er echt leuk uit! Die poppetjes zijn ook ontzettend schattig (waarom ze me zo opvallen weet ik eigenlijk niet). (bloos)

    Is hij eigenlijk ingekleurd met potlood of stiften/pennen? Want na vier jaar vrije schools onderwijs kan ik dat nog steeds niet zien. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Die ziet er echt leuk uit! Die poppetjes zijn ook ontzettend schattig (waarom ze me zo opvallen weet ik eigenlijk niet). (bloos)

    Is hij eigenlijk ingekleurd met potlood of stiften/pennen? Want na vier jaar vrije schools onderwijs kan ik dat nog steeds niet zien. ><


    Dankje, haha. (:
    En hij is gekleurd met stiften. Stiekem heb ik dat thuis nog gedaan. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    CUTE! It really is funny and cute :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    CUTE! It really is funny and cute :3


    Thanks. ^^


    Ik herinnerde me trouwens ook net weer waarom die combinatie van oranje en blauw me zo bekend voorkwam toen ik het kleurde. Sterek Teen Wolf! Merlin, dat ik dat niet meteen doorhad. x'D



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik was net aan het googlen naar Perciver op Quizlet, en raad eens wat ik vond tussen alle Alphabet Drabbles? Ongeregistreerde Perciver! :'D
    me i always tell the truth... even when i lie -perciver
    Nou is er wel al zo'n twee maanden niet meer aan gewerkt en ben ik zelf niet verder gekomen dan de eerste paar regels van beide hoofdstukken omdat de spelling en schrijfstijl niet echt foutloos zijn, maar het gaat om het principe. Er is meer Perciver op Q dan je denkt! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik besefte me laatst dat ik Perciver altijd automatisch associëer met fluff en humor (Squares schuld) en dat ik eigenlijk wel behoefte had aan iets angstier-s, als dat al een woord is. Aangezien ik sowieso moest oefenen met met links typen (ik heb mijn rechterpols gekneusd, erg slim), heb ik mijn ochtend maar verspild aan het uittypen van dit soort-van-angsty-maar-toch-niet-zo-verdrietig-als-ik-had-gewild stukje; klik. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik besefte me laatst dat ik Perciver altijd automatisch associëer met fluff en humor (Squares schuld) en dat ik eigenlijk wel behoefte had aan iets angstier-s, als dat al een woord is. Aangezien ik sowieso moest oefenen met met links typen (ik heb mijn rechterpols gekneusd, erg slim), heb ik mijn ochtend maar verspild aan het uittypen van dit soort-van-angsty-maar-toch-niet-zo-verdrietig-als-ik-had-gewild stukje; klik. :Y)


    Hehehe, I'm not sorry. (krul)
    Ah, angst. Het zal niemand echt verrassen dat ik een enorme fan ben van onbezorgde fluff, maar angst kan ook heel goed zijn. Eigenlijk ben ik ook al een eeuwigheid lang van plan om een 4-shot zónder happy end te schrijven, maar dat schijn ik zo ongeveer verleerd te zijn. Iedere keer kom ik weer bij fluff uit, zucht.

    Hoe dan ook, ik heb nu niet echt tijd, maar ik zal het vanavond/vannacht lezen. Ik ben benieuwd. Het staat nu in ieder geval in de beginpost. (:

    O, en beterschap. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit topic liep een beetje achter. Ik heb net twee nieuwe one-shots van mij aan de lijst toegevoegd. (:

    Het is hier overigens griezelig stil. Leeft er nog iemand? (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    IK LEEF! Zo ongeveer...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    IK LEEF! Zo ongeveer...


    Ongeveer? Dat klinkt niet zo goed. :o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, deze kwam ik net tegen.



    Ik had hem nog nooit eerder gezien, maar het lijkt me goed advies. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, deze kwam ik net tegen.



    Ik had hem nog nooit eerder gezien, maar het lijkt me goed advies. (bloos)


    Lijkt me het bewijs dat Perciver de wereld overneemt ^^

    En ja, ik leef ook nog hoor... *gaat snel one-shots lezen*

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:39 ]


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Florreke schreef:
    (...)

    Lijkt me het bewijs dat Perciver de wereld overneemt ^^

    En ja, ik leef ook nog hoor... *gaat snel one-shots lezen*


    Haha, absoluut. :'D

    Dat briefje dat ik laatst had gemaakt had ik ook op mijn Perciver Tumblr geplaatst, en iemand had het gereblogged met deze reactie: "oh my word. Is there a whole world of Harry Potter shipping I’ve missed out on….?" Daarop reageerde iemand anders: "You and me both, brother, and I have spent six movies antagonizing HP fans like Tales. Gonna go find some Perciver I guess. :/"

    Het slagen van het plan om de wereld te overheersen met Perciver komt weer een stapje dichterbij. :Y)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:57 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je hebt ze toch doorverwezen naar dit topic, hé?! ;)





    So True ^^



    (huil)


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Florreke schreef:
    Je hebt ze toch doorverwezen naar dit topic, hé?! ;)





    So True ^^



    (huil)


    Haha, nee, want ik geloof niet dat ze Nederlands kunnen. Dat was op Tumblr. (:

    En die middelste is inderdaad volkomen waar. Ik vind de tekening daaronder ook erg mooi. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan