• The boy with the snow white hair
    -The 58th annual Hunger Games-

"Winning means fame and fortune. losing means certain death."
    May the odds be ever in your favor!

Hope you'll enjoy.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

- Chapter 1 -
    Is geactiveerd! (: Opbouwende kritiek of hulp met mijn spelling en leestekens is altijd welkom.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Ik ga meteen een abo nemen! (flower)

''The only thing better than a cow is a human! Unless you need milk. Then you really need a cow.''

- Chapter 2 -
    Staat online! Veel plezier met lezen.

- Chapter 3 -
    Staat er alweer bij. Reacties zijn altijd welkom (:

ga het nu lezen!!1

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

- Chapter 4 -
    Sorry dat ik gister niks heb geschreven, maar het was ook zulk mooi weer! Dus heb ik nu maar een lekker lang hoofdstuk voor jullie geschreven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

- Chapter 5 -
    En weer een hoofdstukje! Ben erg benieuwd naar wat jullie er van vinden. Opbouwende kritiek, hulp en tips zijn altijd welkom!