• Ik ben weer eens bezig met Tomb Raider Legend te spelen - voor de zoveelste keer en ondertussen ken ik het hele spel al vanbuiten. Nu heb ik de settings eens op hard gezet omdat ik mezelf wil testen.
    En Lara (het hoofdpersonage van het spel) is toch eigenlijk een mens met een eigen willetje. Hoewel ik die toch volledig bestuur, ben ik ervan overtuigd dat ze sommige handelingen echt niet wil doen :')
    Ik scheld dat mens echt de huid vol omdat ze niet wilt luisteren, wat kan zij irritant zijn zeg. En onbeleefd. Als ik even wat anders doe, begint ze gewoon te stretchen om zo mijn aandacht terug te krijgen.
    Ben ik de enige die zo "agressief" is tegenover personages uit spelletjes? Nee toch? :')

    Scandal schreef:
    Herkenbaar. Ik leef hier samen met een game-verslaafde die een hele dag naar de computer of Xbox zit te schreeuwen. :Y)

    Gezellig, dunkt me.
    Al schreeuw ik nog meer naar de mensen die ik moet neerknallen :Y)

    De sims
    soms krijg je er een punthoofd van


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mercurial schreef:
    Op de één of andere duistere wijze lijken mijn Sims ook een eigen wil te hebben en dat kan ik niet altijd waarderen. (cat)


    Hebben ze ook als je dat hebt aan staan :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik scheld alles kapot wat niet wil springen, maar wel hoort te springen !! XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    hahaha, ik weet niet in welke dat is, maar in eentje (legend?) heb je zo'n verhaal dat je dat gedoetje met die beste vriendin krijgt die je vijand is geworden, en dan ergens zit je in een grot of weet ik veel wat het is en dan komt er een monster achter je aan. Waar je uiteraard voor moet weg rennen, wooh, nooit voorbij die scène gekomen, zo bang was ik. Maarja, dat was ook een jaartje of 5 geleden uiteraard. :')
    Ik houd van Tomb Raider, ben heel benieuwd naar de aankomende versie!

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:27 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Parcifal schreef:
    hahaha, ik weet niet in welke dat is, maar in eentje (legend?) heb je zo'n verhaal dat je dat gedoetje met die beste vriendin krijgt die je vijand is geworden, en dan ergens zit je in een grot of weet ik veel wat het is en dan komt er een monster achter je aan. Waar je uiteraard voor moet weg rennen, wooh, nooit voorbij die scène gekomen, zo bang was ik. Maarja, dat was ook een jaartje of 5 geleden uiteraard. :')
    Ik houd van Tomb Raider, ben heel benieuwd naar de aankomende versie!

    Haha, ja dat was de Tomb Raider die ik daarnet aan het spelen was :'D
    Nu ben ik bezig met Anniversary want die Legend speelde ik uit en jeetje ik háát haar zo hard nu want ze wil niet naar een stomme muur springen :3

    Mercurial schreef:
    Op de één of andere duistere wijze lijken mijn Sims ook een eigen wil te hebben en dat kan ik niet altijd waarderen. (cat)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Navigate schreef:
    (...)
    Haha, ja dat was de Tomb Raider die ik daarnet aan het spelen was :'D
    Nu ben ik bezig met Anniversary want die Legend speelde ik uit en jeetje ik háát haar zo hard nu want ze wil niet naar een stomme muur springen :3

    haha dat is zo godse irritant. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind