• Mijn vader heeft echt een muziek-verslaving van hier tot Gunten en hij downloadt dus altijd veel muziek maar nooit mijn muziek. En dit keer had hij een video gedownload van een groep waar ik heel erg fan van ben.
    'Maar pap, waarom download je het dan?'
    'Ik zag het gewoon, oké?' zegt hij dan alsof hij betrapt is.

    Wie betrapt zijn/haar ouders ook op dit soort taferelen?


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik niet. wel grappig:D jammer dat ik het nooit mee maak -_-


    Keep calm, fake a smile and move on

    Ik wel XD
    Me pa dowload ook wel eens vaak muziek XD
    en hij noemt mijn muziek pokke muziek of rampestamp [hm... vaag maar ok]
    en toen had hij fouradi ofzow.. en lady gaga XD vind hij nog mooi ook XD
    haha hoezow heb ik pokke muziek XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn moeder kan niet eens downloaden. En ze vindt mijn muzie kutherrie, waar ik best in kan komen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik betrap mn pa alleen op de verkeerde dingen *facepalm*

    Hij download tog wel dat wat ik wil en ik download mn muziek zelf xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Mijn vader download amper muziek. Maar hij houdt wel van dezelfde muziek als ik, dat is wel heel vet, aangezien hij dan ook mooi mee kan naar concerten, haha. Mijn moeder daarentegen vind mijn muziek maar herrie en zal het dus ook nooit downloaden, al zou ze weten hoe dat moest. (:

    xD Leuk! Mijn pa download soms ook wel eens muziek. Take that was de laatste geloof ik :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn papa doet niet mee aan downloaden, hij koopt de cd nog steeds. Maar hij heeft wel goede muzieksmaak want die komt redelijk overeen met die van mij. Dus hij is ook veel met de muziek die ik download.

    Ikke! (cat)
    Die vriend van me moeder heeft een obsessie van alles wat je kunt downloaden, van films tot muziek tot spelletjes (cat)

    hij download altijd de top 40 & als hij dan met zijn hand mijn muziekjes opzet, weet ik gewoon dat hij ze volgensmij ook leuk vind ;d


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    WEmo schreef:
    Ikke! (cat)
    Die vriend van me moeder heeft een obsessie van alles wat je kunt downloaden, van films tot muziek tot spelletjes (cat)
    Haha ik herken dat =')


    Today will be Girl's Day party with you~

    Papa downloadt vet veel films. Gelukkig hebben we dezelfde smaak. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hmm nee.. mijn vader heeft ook zon muziek verslaving alleen download hi jook regelmatig nummers van artiesten die ik leuk vind dus is het niet echt betrappen X]


    Love is louder than the pressure to be perfect

    Mijn vader kent Snow Patrol door mij en dat heeft ie dan ook gedownload.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn vader houdt van dezelfde muziek als ik ;o
    Rhanna, lady gaga etc.


    Me so good.

    Mijn vader luistert alleen Nederlandstalig als Frans Duits *kotskop*. En daarbij weet hij niet eens hoe een computer aan moet, dus downloaden kan die niet. Mijn moeder heeft dezelfde smaak als mij, dus dat is handig. Eerst zorgde ik altijd voor haar iPod maar afgelopen zomer heb ik haar geleerd hoe downloaden werkt en hoe Itunes werkt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.