• Terwijl Beyonce op het moment helemaal hot is en single na single uitbrengt, probeert ook zusje Solange aan de weg te timmeren.

    Ze heeft inmiddels al meerdere nummers uitgebracht als T.O.N.Y en Sandcastle Disco maar zal ze ooit groter worden dan big sis Bee??

    Beyonce en Solange

    Solange is niet mis, maar ik vind Beyonce dan veel knapper. ^^
    (En over de muziek heb ik geen oordeel omdat ik geen zin heb om die te luisteren. :$)


    Let the Night embrace you

    Beyonce vind ik knapper en kan beter zingen (:


    -

    Ik heb een hekel aan 'het zusje van'


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind het vreselijk dat mensen Solange nou altijd gaan vergelijken met Beyoncé. Ze hebben elk hun eigen muziek en elk hun eigen fans. Niemand wilt 'het zusje van..' zijn hoor (cat)


    All was well.

    Ik vind ze eigenlijk allebei maar niets. :X


    You'll never dream alone. <3

    Ben van beide geen fan maar als ik dan toch moet kiezen: Beyoncé.

    Beyonce, ^^


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ze zal nooit 'beter' worden of zijn dan Beyoncé.
    Je leeft eigenlijk je hele leven in de schaduw van je zus.

    Altijd maar 'de zus van..' of 'net als haar zus.' enzeu. Gek van te worden! Dat Solange het volhoud! xD


    ANYWAY, beyoncé.

    Ik heb Solange nog nooit horen zingen, maar ik denk dat Solange ook niet 'groter' wordt dan Beyoncè. Want dat kan haast niet.


    x


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik vind Beyoncé veel beter.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat Solange groter wordt dan Beyoncé. Ik weet het niet. Het is ook moeilijk om als familie van iemand of toch zeker als een zus van iemand groot te worden. Ze zal altijd met haar zus vergeleken worden. Behalve als ze samen bekend werden. Maar dat is niet zo. Dus het zal voor haar wel moeilijk zijn.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    LxKaulitz schreef:
    Ze zal nooit 'beter' worden of zijn dan Beyoncé.
    Je leeft eigenlijk je hele leven in de schaduw van je zus.

    Altijd maar 'de zus van..' of 'net als haar zus.' enzeu. Gek van te worden! Dat Solange het volhoud! xD


    ANYWAY, beyoncé.

    Solange. :X