• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:19 ]


    I am an idiot, I move.

    Creed schreef:
    (...)
    Houd nou toch eens op. Dat zijn we niet. Die mensen (behalve Audacity) staan vanwege objectieve redenen op die lijst.


    Nee.

    Maar ik begrijp dat ik geen mod kan worden omdat ik waarschuwigen heb, omdat ik vervelend ben, jullie me een kutwijf vinden en ik ben geen mod likker.
    Maar dat ik er geen kan worden omdat ik met Gaby "omga" Ik zie haar eens in het half jaar en daar tussen spreken we elkaar best weinig. gaat er bij mij niet in.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buiten dit hele gedoe om, heb ik wel medelijden met Creed.
    Van alles uitleggen aan boze/teleurgestelde users. Lijkt me ook niet fijn D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    Buiten dit hele gedoe om, heb ik wel medelijden met Creed.
    Van alles uitleggen aan boze/teleurgestelde users. Lijkt me ook niet fijn D:

    Is het ook niet, maar ik kan niets anders.


    I am an idiot, I move.

    Om nog maar even te verduidelijken dat ik wel degelijk alle aanmeldingen gelezen heb, ook die van de mensen die op die lijst stonden: ik heb zelfs mensen die op die lijst stonden goedgekeurd, omdat ik persoonlijk die mensen gewoon wel een kans wou geven, mits hun gedrag niet te erg was, en hun aanmelding goed. Dus zeggen 'ik had op voorhand al geen kans' klopt niet helemaal, in ieder geval niet bij de manier van beoordelen die ik persoonlijk gebruikt heb. Die lijst is niet persoonlijk, alleen een hulpmiddel. We roddelen niet over mensen, we praten over eventuele mensen die niet erg geschikt zouden zijn als moderators. Dat lijkt me niet negatief, eerder goed. Al moet ik wel toegeven dat er mensen opstaan met redenen waarvan ik denk 'wtf' :') Maar ik heb sowieso niemand op die lijst gezet, dus ik ga daar verder niet over oordelen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wel erg dat de site gehackt is, vind ik dan. Ik bedoel, dat gedoe van die lijst is natuurlijk ook best heftig, zeker omdat users nu misschien niet meer helemaal zeker kunnen zijn wanneer jullie nu wel of niet de waarheid spreken, maar dat Quizlet dus gehackt is vind ik ergens toch wel angstaanjagend. O_O


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Pioneer schreef:
    Om nog maar even te verduidelijken dat ik wel degelijk alle aanmeldingen gelezen heb, ook die van de mensen die op die lijst stonden: ik heb zelfs mensen die op die lijst stonden goedgekeurd, omdat ik persoonlijk die mensen gewoon wel een kans wou geven, mits hun gedrag niet te erg was, en hun aanmelding goed. Dus zeggen 'ik had op voorhand al geen kans' klopt niet helemaal, in ieder geval niet bij de manier van beoordelen die ik persoonlijk gebruikt heb. Die lijst is niet persoonlijk, alleen een hulpmiddel. We roddelen niet over mensen, we praten over eventuele mensen die niet erg geschikt zouden zijn als moderators. Dat lijkt me niet negatief, eerder goed. Al moet ik wel toegeven dat er mensen opstaan met redenen waarvan ik denk 'wtf' :') Maar ik heb sowieso niemand op die lijst gezet, dus ik ga daar verder niet over oordelen.

    Same here.


    I am an idiot, I move.

    Ja maar ik snap niet dat jij (Creed) dit helemaal alleen loopt op te vangen. Eigenlijk. Waar is de rest van de mods? Moeten die hier dan niet even jou helpen? Dat vind ik wel heel weird eigenlijk. Of jij bent de enige die zich verantwoordelijk voelt...

    Edit: Ik zie dat er al een mod is aangekomen :Y)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 16:59 ]

    Wiarda schreef:
    Wel erg dat de site gehackt is, vind ik dan. Ik bedoel, dat gedoe van die lijst is natuurlijk ook best heftig, zeker omdat users nu misschien niet meer helemaal zeker kunnen zijn wanneer jullie nu wel of niet de waarheid spreken, maar dat Quizlet dus gehackt is vind ik ergens toch wel angstaanjagend. O_O

    Je bent niet de enige die dat vind. Wij zijn er zelf ook erg van geschrokken. Zoiets moet niet kunnen. Bovendien is hacken strafbaar. Rutger kan zelf besluiten of hij daar extra maatregelen tegen gaat nemen of niet..


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Confused schreef:
    Ja maar ik snap niet dat jij (Creed) dit helemaal alleen loopt op te vangen. Eigenlijk. Waar is de rest van de mods? Moeten die hier dan niet even jou helpen? Dat vind ik wel heel weird eigenlijk. Of jij bent de enige die zich verantwoordelijk voelt...

    Edit: Ik zie dat er al nog een mod is :Y)

    De rest is bij afspraken en de rest van hun leven.


    I am an idiot, I move.

    Creed schreef:
    (...)
    Is het ook niet, maar ik kan niets anders.

    Waarom heb je eigenlijk niet gewacht tot er wat meer mods online zijn?
    Je zei in het vorige forum namelijk zelf dat je niet alle antwoorden hebt..
    Misschien had het voor je zelf ook wat fijner geweest, want op deze manier lijkt het inderdaad alsof we allemaal jou aan vallen. En dat is niet bepaald de bedoeling...


    Believe in yourself.

    Ik hoop alleen dat de nieuwe mods hierover niet anders behandeld worden. Zij kunnen er immers niks aan doen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nouja als jullie nog vragen hebben, ik wil ze graag beantwoorden, voor zover ik dat kan, want ik vind dat jullie daar al het recht op hebben ^^

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 17:02 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Creed schreef:
    (...)
    De rest is bij afspraken en de rest van hun leven.


    Ik zie toch dat er meer van de crew online zijn? Hun bedoel ik zeg maar ;-)

    Belikov schreef:
    (...)
    Waarom heb je eigenlijk niet gewacht tot er wat meer mods online zijn?
    Je zei in het vorige forum namelijk zelf dat je niet alle antwoorden hebt..
    Misschien had het voor je zelf ook wat fijner geweest, want op deze manier lijkt het inderdaad alsof we allemaal jou aan vallen. En dat is niet bepaald de bedoeling...

    Kan ik ook maar iets goed doen? Ik probeer nu alleen maar te helpen. Maar nee, dat is ook al niet goed.


    I am an idiot, I move.

    Pioneer schreef:
    Nouja als jullie nog vragen hebben, ik wil ze graag beantwoorden, voor zover ik dat kan, want ik vind dat jullie daar al het recht op hebben ^^

    Eigenlijk heb ik wel een vraag... Misschien een beetje stom maar ergens best wel redelijk:
    Hebben jullie meer an zulke lijsten? Of was dit gewoon eenmalig vanwege de moderator verkiezingen?


    Believe in yourself.