• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:20 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Michelle
    'Vintain heeft zojuist Sanne ontvoerd dus ik zit hier nu heel lonely van mijn smoothie te drinken,' zeg ik tegen Luna, 'Ik ben benieuwd wat hij wil zeggen, hij keek tameljk serieus, net als zij trouwens.' Ik probeer te bedenken wat hij tegen haar te zeggen heeft, zou het iets te maken hebben met Nala? Nieuwsgierig kijk ik ze na, waarna ik me weer op mijn mobiel richt.
    'Houd ik je trouwens niet op?' vraag ik bezorgd, 'Ik wil je er niet van weerhouden dingen te doen die je moet doen of zo.'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    Die laatste opmerking brengt me alleen maar meer aan het twijfelen, maar ik wil haar ook niet helemaal alleen laten zitten. Met haar smoothie. Maar dat is geen persoon. Ik kijk opnieuw even om me heen en kijk vooral naar mevrouw Starre. Ze heeft het er echt moeilijk mee. En ik snap haar.. Snel slik ik de opkomende brok in mijn keel weg en antwoord Michelle dan maar. "Er is niet echt iets wat ik kán doen.. behalve hier te zijn" Zeg ik. "Het is juist goed dat je me wat afleiding geeft" Weer werp ik een blik op mevrouw Starre. "Toch?" Sein ik in haar richting, van de telefoon af. Ze knikt alleen maar heel licht. Ze is veel te aardig. Ze wil alleen maar dat ík me goed voel.. Dan besluit ik maar gewoon op te staan en naast haar te gaan zitten, met het mobiel langs mijn oor. Ik sla een arm om haar heen om haar wat steun te bieden.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    Ik hoor aan Luna's stem dat ze twijfeld of ze met mij moet blijven bellen.
    'Ik ga toch zo naar de paarden, dus misschien is het handiger om op te hangen?' zeg ik dan, mijn zin eindigd in een vraag, 'Of als je echt graag afleiding wil dan neem ik de telefoon mee en vertel ik in detail wat ik aan het doen ben, dan ben je toch een beetje hier.' Dat is nog best een goed idee, zeg ik tegen mezelf, nu maar hopen dat het Luna ook uitkomt, want anders is mijn geweldige idee voor niets geweest.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    Na dat idee kijk ik even naar mevrouw Starre, en dan naar de klok. Nog een uur. Zolang móét ze het minimaal nog volhouden.. Dan weer naar mevrouw Starre, met een vragende blik. Alweer knikt ze zachtjes, en kijk ik ook even naar de rest. Gelukkig is mijn stem weer vast als ik begin te praten. "Dat zou wel heel lief zijn.." Zeg ik tegen Mies. "Het lijkt wel alsof iedereen mijn voorbeeld gevolgd heeft. Waarom moest iedereen zo snel weg?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    Ik sta op en loop naar de deur.
    'Ik sta nu op en ik loop naar de deur,' zeg ik tegen Luna, 'Ik denk dat ik even bij de paardjes op bezoek ga en ze in ieder geval allemaal in de wei zet. Zo hebben ze tenminsten nog een beetje beweging.' Terwijl ik naar de stallen loop praat ik Luna bij, 'Nala moest van haar ouders auditie gaan doen voor de kunstschool en Elena moest naar Frankrijk, ze wist niet waarom of voor hoe lang, maar ze hadden haar daar blijkbaar nodig.' Peinzend kijk ik voor me uit, benieuwd hoe het nu met mijn twee andere vriendinnen ging en met Sanne en Vintain en met Luna natuurlijk.
    'Nu open ik de stal deur,' zeg ik als ik bij het stallenblok aangekomen ben, 'Wie zal ik als eerste buiten zetten?' vraag ik dan aan Luna.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne
    'Ik weet het niet,' stamel ik. 'Ik dacht dat ik er wel over heen was, maar nu ik je weer zie...' ik kijk hem ernstig aan. Zachtjes bijt ik op mijn lip, eigenlijk wil ik hem nu knuffelen, me begraven in zijn armen en me er veilig voelen net zoals vroeger. 'Nala vind je leuk hè,'zeg ik meer bevestigend dan als een vraag. 'Wat voel je voor haar?' Mijn stem trilt, ik probeer mijn emoties te verbergen wat niet goed lukt.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 20:39 ]


    When you believe your dreams come true

    Vintain
    Ze vond me nog leuk. En ze wist van Nala. Ik kijk naar de moeilijke blik in haar ogen en ik denk aan vroeger, toen ik het zo vreselijk vond als ze verdrietig was. En dan besef ik hoe erg ik haar gemist heb, hoe vaak ik nog stilletjes gehuild heb nadat ze vertrokken was, en dat ik haar sinds ze hier was niet eens had aangeraakt. Ik miste het, al die tijden die we samen hadden... Langzaam maar zeker beginnen er tranen op te wellen in mijn ogen. Oh God, dat kon er ook nog wel bij. Niet huilen, niet huilen! Nadat ik bijna de hele binnenkant van mijn wang heb kapotgebeten, rollen de tranen uiteindelijk toch over mijn wangen. 'Ik heb je zo gemist,' durf ik eindelijk toe te geven, tussen de tranen door. Mij stem sloeg over, alles behalve mannelijk, maar Sanne kent me al zo lang en zo goed dat ik me er niet druk om maak. 'Nala is... Ik weet het niet. God, ik weet niks meer. Er zijn zoveel dingen waar ik nog over na moet denken... Over jou en Nala en...' De laatste naam durf ik niet uit te spreken, bang voor nog meer gezeik, dus ik bijt weer op mijn wang en staar door de tranen heen naar de grond.


    I can't define who I am.

    Sanne
    Ik zie dat hij het steeds moeilijker krijgt, stilletjes zit ik naast hem. Maar als hij begint te huilen krijg ik een brok in mijn keel. Ik sla mijn armen om hem heen, het verbaast me dat ik zo rustig kan blijven. Zijn lichaam voelt zo vertrouwd aan terwijl ik naar hem luister. 'Sttt ik heb jou ook heel erg gemist,' fluister ik hem in het oor, het doet me pijn om hem zo verdrietig te zien. 'Het is mijn schuld,'zeg ik beschamend. 'Als ik me nou gewoon over mijn gevoelens heen kon zetten, voelde jij je nu niet zo kut en kan je Nala gelukkig maken.'Dan ben ik stil, ik weet niet zo veel meer te zeggen behalve dat ik nog heel veel van hem hou. Voorzichtig veeg ik zijn tranen af. 'Ik ben altijd van je blijven houden,' zeg ik zachtjes.


    When you believe your dreams come true

    Vintain
    Opgelucht slaak ik een zucht als ik twee vertrouwde armen om me heen voel. Ik snuf. 'Het is echt niet jouw schuld. Al die gevoelens die ik heb... Niet meer gezond voor een man,' glimlach ik waterig. 'Ik hou ook nog van jou, Sanne. Heel veel.' Ik weet niet op wat voor manier ik van haar hou, maar ik hou van haar en dat is zeker. Met mijn handpalm veeg ik beschaamd de tranen van mijn wangen die Sanne heeft gemist. Was het niet de bedoeling dat het meisje huilde? Ik voelde me echt opgelucht, dat ik gewoon al die opgekropte emoties er even uit had gegooid. Jongens moesten echt eens vaker huilen.


    I can't define who I am.

    Sanne
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en staar dromerig voor mij uit. Zijn aanwezigheid had ik al die tijd gemist en het was fijn dat we nu eerlijk tegenover elkaar konden zijn. 'Maar,'zeg ik zachtjes. 'Ik voel me nu wel schuldig tegenover Nala.' het was fijn dat ze even weg is zodat Vintain en ik nu alles even duidelijk kunnen maken, maar ik weet ook dat ze stapel gek is op Vintain en dat dit de eerste jongen is waarop ze ooit verliefd is geworden. Langzaam ga ik recht zitten en kijk hem aan. Ooh hij is zo schattig, denk ik en ik kijk hem voor het eerst weer recht aan in zijn ogen, wat mijn hart doet smelten.


    When you believe your dreams come true

    [Yeah right Vintain! Helemaal gelijk! Maar wel een cute stukje ;D]

    Luna
    "Als je mijn echte antwoord wil, ga ik natuurlijk voor Merkur. Hij zal zich echt vereerd voelen dat hij als eerste naar buiten mag." Ik kan er echt niks aan doen, maar er verschijnt toch een lach op mijn gezicht bij de gedachte aan hem. Ik zie al helemaal voor me hoe hij de stal uit trippelt, alle boxen nakijkend. Maar dan bedenk ik me weer hoe de situatie hier is, en verdwijnt de lach meteen weer voor een sombere uitdrukking.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Is het eigenlijk wel de bedoeling dat Sanne en Vintain in het geheim hadden, of was het juist het plan dat de hele groep ervanaf wist (behalve Nala)?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Weet iemand iets waardoor ik me uit kan schrijven ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Niet echt, maar ik denk dat we het topic tóch beter maar even stil kunnen zetten, aangezien Luna, Nala en Elena al niet meer op de ranch zijn, en er niet heel veel tijd voorbij gaat zo. Dus als we nu nog ff spelen dat Luna en Michelle ophangen, en dat Sanne en Vintain hun gesprek af maken.. misschien kunnen we het dan even stilzetten tot iedereen weer terug is?
    @Naomi & Anne.. Gaan jullie nog op vakantie?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Ik denk dat dat wel ff handig is... Dan komt er gwn geen topic 5 lijkt me...
    Oh whoeps, maar nu is het topic wel vol ^^}


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 14:54 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page