• Het leek me al gaaf dat er nog een soort avatar kwam, want ik vond het wel altijd leuk, maar het blijkt nog veel gaver te zijn dan ik dacht!

    Er zit veel meer spanning en actie in dan bij Aang the last airbender, het is echt heel gaaf (: Ook leuk dat het zit afspeelt in een wat modernere wereld en de verhaallijn vind ik gewoon beter ^^
    Ben nu al bij aflevering 9 en dat in één dag, jammer dat er nog maar 12 zijn, boek 2 moet maar gauw uitkomen!

    Nog meer mensen die het kijken of hebben gekeken? En wat vinden jullie ervan? Leuker of slechter dan de vorige avatar?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vond het einde echt barslecht ='D Ze hadden dat uitgebreider moeten doen en over meer afleveringen uit moeten spreiden.

    Ik vind het.. Nouja, ongeveer even goed. Al vind ik wel dat Aang echt een veel sterker verhaal heeft :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Een vriendin van me kijkt het, die was er helemaal enthousiast over, dus ik besloot de eerste aflevering ook te kijken, en ik vind hem inderdaad leuk :)! Ik weet nog niet precies of ik hem leuker of minder leuk vind, aangezien ik nog maar zo weinig ervan gezien heb ;P


    Tijd voor koffie.

    Yoda schreef:
    Ik vond het einde echt barslecht ='D Ze hadden dat uitgebreider moeten doen en over meer afleveringen uit moeten spreiden.

    Ik vind het.. Nouja, ongeveer even goed. Al vind ik wel dat Aang echt een veel sterker verhaal heeft :Y)


    Ik vond de gewone 'oude' avatar soms beetje saai, in sommige afleveringen gebeurde weinig. Maar misschien hadden ze deze inderdaad wat uitgebreider kunnen maken en ik ben nog niet bij het einde, dus spoil maar niks :Y)

    De personages vind ik persoonlijk ook leuker, ik stoorde me altijd rot aan katara, haha :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik vond de gewone 'oude' avatar soms beetje saai, in sommige afleveringen gebeurde weinig. Maar misschien hadden ze deze inderdaad wat uitgebreider kunnen maken en ik ben nog niet bij het einde, dus spoil maar niks :Y)

    De personages vind ik persoonlijk ook leuker, ik stoorde me altijd rot aan katara, haha :p


    Bolin! My baby! Dat wel, ja. Al is Korra wel écht een retard soms x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb hem helemaal gezien (de laatste 4 ook op een live streaming). Ik vond dat het wel beter was ,maar toen kwam Aang in beeld en ging praten en toen moest ik bijna huilen :W (and there goes my childhood). Ik vind generaal Iroh een leuke karakter in de serie ^^


    Shoganai i ne~

    Ik vind het leuk ;d
    Aflevering 11 en 12 vind ik wel heel leuk. Maar dat komt door iets wat gezegd is en toen ben ik er op gaan letten dus vond ik het leuk.. [Lastig om uit te leggen + niks verklappen xd]

    ;o Naga en Pabu zijn leuk.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:45 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De laatste 2 afleveringen zijn echt epic :Y)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:51 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Yoda schreef:
    (...)

    Bolin! My baby! Dat wel, ja. Al is Korra wel écht een retard soms x'D


    Haha, vind ik wel leuk. Ze is echt gewoon zo'n levensgenieter. De personages komen ook heel natuurlijk over enzo [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm misschien een rare vraag maar waar kijken jullie die afleveringen gewoon op YT of ergens anders?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    I refuse to watch it. I demand Zuko, Azula and Iroh.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    MrWolowitz schreef:
    Hmm misschien een rare vraag maar waar kijken jullie die afleveringen gewoon op YT of ergens anders?

    Dubhappy.com ;]


    Rivendell schreef:
    I refuse to watch it. I demand Zuko, Azula and Iroh.

    Juist gewoon kijken (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    MrWolowitz schreef:
    Hmm misschien een rare vraag maar waar kijken jullie die afleveringen gewoon op YT of ergens anders?

    Via een site. Als je wilt kan ik een linkje sturen via Pb?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rivendell schreef:
    I refuse to watch it. I demand Zuko, Azula and Iroh.
    Generaal Iroh word ingesproken door de gast (weet even zijn naam niet) die Zuko's stem deed :Y)


    Shoganai i ne~

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Via een site. Als je wilt kan ik een linkje sturen via Pb?

    Ja graag :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Endure schreef:
    (...)
    Juist gewoon kijken (:


    I won't do it. Will. Not. Do. So.(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?