• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:32 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Poeh schreef:
    (...)

[Ja, eigenlijk. Best erg voor hem. En dan Josette die hij kwijtraakte. Ik leefde echt met hem mee toen ook Victoria op die klif stond. (huil) ]

{Indeed.. Het was gwn te zielig.. Maar ik vond het vooral leuk omdat ze er ook humor in hadden geplaatst.. Al vond ik de verhalenlijn tegenvallen.. (De senarioschrijvers van tegenwoordig worden hard minder)}

Don't be like the rest of them, darling

Daniël

'We gaan toch wel eerst avondeten he?' Vraagt ze lachend 'Want wij hebben voor het laatst om half twee gegeten. En ik eet veel' Zegt ze nogsteeds lachend. Ik trok me niets aan van Vanessa die de kamer al weer uitliep, ik vertrouwde haar voor geen meter: één van de redenen waarom ik soizo instemde mee te gaan, ik zou Sky niet alleen laten gaan met iemand die ik niet vertrouwde. 'Tuurlijk' Zeg ik lachend, 'Waneer heb jij ooit voor het laatst gegeten?' Vroeg ik aan Nathan die toen zijn schouders ophaalde, hij at nooit echt veel.. Meestal alleen 's ochtents.

Jake Sadler
    Ik geef haar de highfive die ze gevraagt had. Ik snap nog altijd geen bal wat dat ze van plan is maar kom. Zolang er geen doden vallen is het goed zeker?
    'Ik ga maar eens.' zeg ik. 'Zie je straks Vans.' lach ik en loop de kamer uit.

Poeh schreef:
    (...)

[Ja, eigenlijk. Best erg voor hem. En dan Josette die hij kwijtraakte. Ik leefde echt met hem mee toen ook Victoria op die klif stond. (huil) ]

{DARK SCHADOWS! Ik heb hem ook gezien!!!}

“To live will be an awfully big adventure.”

Sky
    Nathan haalde zijn schouders op. Dus ik vroeg aan Daniël en Nathan, 'gaan jullie nu al eten of nog niet? Anders ga ik gelijk mee, als jullie het niet erg vinden.' zeg ik met een glimlach. 'En anders ga ik eerst even andere dingen doen.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Daniël

'Gaan jullie nu al eten of nog niet? Anders ga ik gelijk mee, als jullie het niet erg vinden.' Zei ze met een glimlach, 'En anders ga ik eerst even andere dingen doen' Voegde ze er aan toe. 'Waarschijnlijk nog niet' Zei ik nadenkend.

WillNotLearn schreef:
    (...)

{Indeed.. Het was gwn te zielig.. Maar ik vond het vooral leuk omdat ze er ook humor in hadden geplaatst.. Al vond ik de verhalenlijn tegenvallen.. (De senarioschrijvers van tegenwoordig worden hard minder)}

[Ah het kon erger, niet? Ik vond het zo slecht nog niet.
    @JokerBaby: Mooi toch? Johnny Depp was geweldig! En Chloë Moretz ook. <3 ]

kindness is never a burden.

Poeh schreef:
    (...)

[Ah het kon erger, niet? Ik vond het zo slecht nog niet.
    @JokerBaby: Mooi toch? Johnny Depp was geweldig! En Chloë Moretz ook. <3 ]

{Ja, het was een typische Johnny Depp film
    Lekker vaag en een tikkeltje overdreven, maar nog steeds geweldig ;)}

[Lol, Axton en Alexi, zijn die op de kamer? Sky komt er nu aan :3 en anders, kunnen jullie op de kamer zijn :Y) het is altijd grappig als iemand komt binnenvallen :Y)

Sky
    'Nou Oke, dan zie ik jullie later wel,' zeg ik glimlachend tege Nathan en Daniël. Ik wist niet of ik Daniël wel of niet een kus moest geven.. Ik deed het maar niet, ondanks dat ik het wel wilde. En draaide me om, van plan om naar me kamer te lopen.

[Elbrich, beslis jij maar, ze is nog in de kamer, last Daniël haar stoppen of niet? Ik weet niet wat je precies wilt ^^]

JokerBaby schreef:
    (...)
    {Ja, het was een typische Johnny Depp film
    Lekker vaag en een tikkeltje overdreven, maar nog steeds geweldig ;)}

[Johnny Depp is geweldig op zich. ^^ Me loves him, ook al is hij 49, bijna 50. <3 <3 <3 ]

JokerBaby schreef:
    Axton
    Ik breng een vinger naar binnen en blijf haar aankijken.
    Ik zorg dat ik vlak voordat ze klaarkomt, stop.
    "Klaar?" vroeg ik met een hese stem. Als ze nu nee zou zeggen... Oh, god, ik zou niet weten wat ik zou moeten doen. Ik had haar nodig, nu.

Alexi Parker
    Ik knik zwakjes en zoen hem om niet te moeten denken aan de pijn die ik straks zal hebben als hij mijn vliesje scheurt. Ik weet dat hij voorzichtig zal zijn, maar hoe verzichtig een jongen ook is, het blijft pijn doen. Dat is wat mama zei toen ze nog om me gaf.

LostMagic schreef:
    (...)

Alexi Parker
    Ik knik zwakjes en zoen hem om niet te moeten denken aan de pijn die ik straks zal hebben als hij mijn vliesje scheurt. Ik weet dat hij voorzichtig zal zijn, maar hoe verzichtig een jongen ook is, het blijft pijn doen. Dat is wat mama zei toen ze nog om me gaf.

[OMFG! Ik wist niet dat jullie al zo ver waren :O ik heb iets gemist xD maar goed,zijn ze op de kamer? :3]

[Ik ga naar Hugo kijken. :P Bye people. <3 Wacht met uitgaan tot morguh, please. ]

jaimyhoi schreef:
    (...)

[OMFG! Ik wist niet dat jullie al zo ver waren :O ik heb iets gemist xD maar goed,zijn ze op de kamer? :3]

[JE LEEST DAT? Ik weiger maar 1 woord daarvan te lezen... ]

Axton Crawford
    Ik ging voorzichtig bij haar naar binnen en keek haar bezorgd aan. Ik wachtte nog even voor ik begon te stoten, tot de pijn een beetje weggeëbd zou zijn. Ik probeerde haar af te leiden, door haar borsten te masseren en liefdevol te zoenen.