• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Wat zijn we moordlustig vandaag. Vans, je kan ze niet doden als je wil dat het plan doorgaat. Wat denk je dat de school gaat doen als er minstens één leerling vermoord is? Dan sluiten ze hun deuren en dan is het bye bye plan.' merk ik op en zet de fles aan mijn lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    'Nee het is goed.' zucht ik en zoen hem op zijn lippen.
    Ik leg mijn handen weer in zijn nek en strijk zachtjes met mijn tong over zijn onderlip om toegang te vragen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    'Echt niet?' vraag ik quasi bedroefd. Dan sta ik lachend op. 'Nu weet ik ook weer wat ik aan je heb,' zeg ik plagend, en loop naar hem toe, lachend, en geef hem een zachte duw. 'Let's go.' ik keek even op me horloge, half 5. 'Het is alweer half 5,' zeg ik verbaasd. 'Ligt het nou aan mij of gaat de tijd echt snel als ik bij je ben?' vraag ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Haha.. Ik ben nog altijd veel snuggerder XD

    Nathan is ergens in de school volgensmij.. Je mag Vanessa of Arleigh naar hem toe sturen.. Maakt mij niet echt veel uit wie van de twee ^^}


    [Arleigh is niet van mij dus zal Vanessa maar komen... ^^ Je weet toch wel dat ze nu op het punt staat Nathan te vermoorden met haar blote handen? Ze staat echt op springen én heeft drank bij zich. Geen goeie combi. xD]


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)

    [Arleigh is niet van mij dus zal Vanessa maar komen... ^^ Je weet toch wel dat ze nu op het punt staat Nathan te vermoorden met haar blote handen? Ze staat echt op springen én heeft drank bij zich. Geen goeie combi. xD]


    {Ik ben wel in voor een goede vechtpartij (wbw) en daarbij.. Daniël staat op het punt weer terug te gaan naar school dus die zal zich er ook snel genoeg bij voegen}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Omg.. Het zou erg zijn als Sky er dan achterkomt dat Daniël echt een engel is XD Is ze direct geschokt}


    Don't be like the rest of them, darling

    [En BAM, geen mini Skaniël dan meer :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans.
    Zuchtend gaf ik toe en nam de fles whisky uit zijn handen voor hij er maar van kon drinken. "Hoog tijd dat ik een bezoekje breng aan de gebroeders Scagotti, vind je niet?" grijnsde ik kwaadaardig en liep heupwiegend de kamer uit. "Bedankt voor je hulp, Jake." Ik ging midden in de gang staan en riep,"Nathan! Come out, come out, whereever you are!"

    [Ik dacht dat Nathan in zijn kamer zat? ^^]


    kindness is never a burden.

    {Wie zegt dat Daniël het niet meer goed kan maken? Ik heb nog wel ideeën genoeg (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik wil een mini Skaniël! *pruil* ]


    kindness is never a burden.

    Nathan

    'Nathan! Come out, come out, whereever you are!' Hoorde ik iemand roepen en ik had zo het gevoel dat het nog engel nog mens was en was geenzins vanplan hierweg te gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Poeh schreef:
    [Ik wil een mini Skaniël! *pruil* ]


    {Als Sky schrikt heb ik nog genoeg manieren om het goed te maken don't wurry, BE HAPPY!}


    Don't be like the rest of them, darling

    Poeh schreef:
    [Ik wil een mini Skaniël! *pruil* ]


    [Ghehehhe, thsjaa, we'll see what happen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Als Sky schrikt heb ik nog genoeg manieren om het goed te maken don't wurry, BE HAPPY!}


    [Am Happy! <3 ]


    kindness is never a burden.

    [IF YOU HAPPY AND YOU KNOW IT CLAP YOUR HANDS

    *CLAP CLAP*

    *sounds like earthquake*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.