• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Het moet Daniël zijn ;)]

    Sky
    Ik zat te lezen, en ik kon het niet bevatten. Toen hoorde ik de deur verder open gaan, ik was bang dat het Vanessa ofzo was. Maar toen ik op keek zag ik daar Daniël staan. Ik legde het boek naast me neer.
    'Eh, Daniël..' begon ik,' zeg me dat het een grap is, wat daar in het boek staat.' zei ik onzeker. Als hij echt een engel was, dan viel ik in het niets bij hem. En daarbij, was er niet een regel ofzo dat Engelen niets met mensen mochten. 'Is het waar wat er in het boek staat?' vraag ik, weer onzeker.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik kijk naar haar gezicht, met gesloten ogen en moet onbewust glimlachen. Ze was echt prachtig. Ik masseerde met mijn linkerhand opnieuw haar borsten, met mijn rechter ga ik opnieuw naar beneden. Mijn duim streelt over haar clitje, waardoor ik wil bereiken dat ze er meer van kan genieten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Flashforward, Axton die veel drinkt, in de club, Axton vervalt in oude gewoontes]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ja khad ook al zoiets gedacht]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    Weer moet ik kreunen. Iets harder nu waardoor ik even om me heen kijk. Als er nu iemand in de buurt is hebben we het één en het ander uit te leggen, vrees ik.
    'Ax? I love you.' fluister ik en druk alweer een kusje op de zijne.
    Ik sluit weer mijn ogen en moet af en toe hard op mijn lip bijten om het niet uit te gillen van genot.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Flashforward, Axton die veel drinkt, in de club, Axton vervalt in oude gewoontes]

    {Hmm, wacht. Ik ben halfdood en dus weer niet mee. Dus iedereen verwacht dat Axton zo slecht is?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Met drank vervagen mensen hun grenzen :Y) heus wel ook bij demonen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ nee maar als jongens te veel drinken, overwint hun slechte kant de goeie. Dus nu zal mss de player in axton overwinnen? Eiglk is Axton niet zo slecht maar ja mijn lief (die nu mijn ex ondertussen is) heeft al eens een vechtpartij gestart toen hij te veel dronk en zo even in de cel beland voor een nacht. (Echt gebeurt!) dus waarom zou Axton dan niet playen?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {I Will Never Learn}

    Daniël

    'Eh, Daniël..' begon ze, 'Zeg me dat het een grap is, wat daar in het boek staat' Zei ze onzeker, waarom ging alles mis bij mij? Waarom ging juist alles mis als net alles goed ging? 'Is het waar wat er in het boek staat?' Vraagt ze dan nogsteeds onzeker. Wat moest ik hier op antwoorden? Ik kon niets meer zeggen dan de waarheid.. 'Sky..' Begon ik naar woorden zoekend, 'Het meeste is waar..' Vervolgde ik met mijn gezicht verdrietig 'Wat vind je van mij nu je dat weet?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Ik hou ook van je." kreunde ik. Ik drukte mijn lippen op de hare, zodat we beiden niet te luid zouden worden. Mijn handen bleven haar verder verwennen en het genot explodeerde door mijn lichaam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    [ nee maar als jongens te veel drinken, overwint hun slechte kant de goeie. Dus nu zal mss de player in axton overwinnen? Eiglk is Axton niet zo slecht maar ja mijn lief (die nu mijn ex ondertussen is) heeft al eens een vechtpartij gestart toen hij te veel dronk en zo even in de cel beland voor een nacht. (Echt gebeurt!) dus waarom zou Axton dan niet playen?]

    {Owh, dus hij drinkt te veel en doet iets baaaaaaaaad!
    Miss niet playen... Ik weet zeker dat hij wel iets ergers kan xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky
    'Sky..' begon Daniël, alsof hij naar woorden zocht. 'Het meeste is waar..' en hij leek verdrietig. En ik snapte niet waarom. En ik wilde hem niet verdrietig zien, maar ik kon het zelf niet bevatten. 'Wat vind je van mij nu je dat weet?' vroeg hij. 'Behalve dat je wettelijk gestraft kan worden omdat je veel ouder bent en ik nog niet boven de 21,' zeg ik lachend. 'Sorry, kweet niet wat ik moet zeggen.' zeg ik terwijl ik naar beneden kijk. Ik kon het niet aan om nar Daniels verdrietige gezicht te kijken. 'Als ik niet weet wat ik moet zeggen komen dat soort flauwe dingen in me op.' zeg ik met een zweem van een glimlach. Dan kijk ik op naar Daniël. 'Hoe is het mogelijk?' vraag ik, fronsend. Ik kon het niet bevatten. Ik had dan wel veel fantasie, en geloof in magie, maar als het dan voor je lijkt te staan. Dan bedenk ik me dat ik nog geen antwoord heb gegeven op zijn vraag. 'Hoe ik over je denk nu?' zeg ik, nadenkend. 'Behalve dat er een nieuwe wereld voor me open gaat, niet veel anders.' en ik kijk hem aan. 'Maar wat moet je als engel met mij?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik voel dat ik bijna klaarkom en houd me nog wat steviger aan Axton vast.
    Plots valt het me in dat we niets gebruikt hebben. Ik geen pil en hij geen condoom of zo. Ah dat zijn zorgen voor later.
    'ooh A-Axton.' hijg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik voel hoe ze bijna gaat klaarkomen en begin harder te stoten. Ik zwaai haar been over mijn schouder waardoor ik nog dieper kon en het gevoel versterkt werd.
    "Alexi." kreunde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daniël

    'Behalve dat je wettelijk gestraft kan worden omdat je veel oduer bent en ik nog niet boven de 21' Zegt ze lachend die lach bracht ook een beetje kleur terug in mijn gezicht, 'Sorry, kweet niet wat ik moet zeggen, als ik niet weet wat ik moet zeggen komen dat soort flauwe dingen in me op' Zegt ze en glimlacht kort, 'Behalve dat er een nieuwe wereld voor me open gaat, niet veel anders, Maar wat moet je als een engel me mij?' Vroeg ze, 'Hmm.. Zulke dingen gebeuren, life sucks' Zei ik terwijl ik kort glimlachte, 'Kun je daar trouwens sirieus wettelijk voor gestraft worden?' vroeg ik haar, ik kon het gewoon niet laten om te vragen. En toen bleef ik hangen bij de laatste vraag 'Hmm.. Sins deze engel toch bijna alle regels breekt die er te breken valt, kon hij er niets meer tegen doen toen hij verlieft werd op een mens.


    Don't be like the rest of them, darling