• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Fijn, kwam ze even het plan verzieken. "Eigenlijk vind ik het wel erg Mich." zei ik bot. "En Jake heeft ook geen interesse, dan weet ik." Ik wilde haar niet mee en draaide me toen ook om naar de hal waar een groepje bij elkaar stond zonder Michelle nog een blik waardig te gunnen. Ik zag Jake staan en Alexi -die is moeilijk te missen met dat haar- en liep ernaar toe. "Yo guys." zei ik glimlachend. "What's up?"

    [Ik dacht dat Michelle achter Xav zat. Ze is goed bezig jong. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik voel hoe ik onderuit ga en grijp Jake vast zodat hij meevalt. Als ik op de grond neerkom, negeer ik de pijn en draai ons zo om dat ik bovenop Jake zit.
    "Bijna." grijnsde ik. "Nog ietsje meer je best doen, jongen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle 'Mich'
    Als ze dacht dat ze dat zomaar kon doen. Ik liep achter haar aan en draaide haar om. 'O is dat zo. Misschien vind hij wel van niet.' begon ik. 'En daarbij, Xav is niet geïnteresseerd in jou. Hij vindt je vervelend, irritant en jaloers.' en toen sloeg ik haar met een vlakke hand in haar gezicht, waar de rest bij stond. 'En die krijg je nog terug van vanmiddag.' ik glimlachte lief naar haar en liep toen weg, terug de school in en liep richting mijn kamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    'Ehm. Zoals je ziet moeten de jongens zich weer eens bewijzen.' zeg ik tegen Vans zonder mijn blik van hen los te laten. Ik zie Michelle naar ons toelopen en als ze Vans sla, kijk ik haar ontzet aan. Ok ik en Vans zijn niet echt vriendinnen maar toch. 'He Michelle!' roep ik.

    Jake Sadler
    Ik kijk Axton even aan. 'Gast het is net of je me bespringt.' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nou ja seg. Als ik toch voor de jongens zou zijn, zou jij wel de laatste zijn. Ik zou toch wel wat beter kunnen vinden hoor."
    Plots hoor ik een luide pats en kijk geschrokken om. Ik zie dat Michelle, Vans recht in het gezicht heeft geslagen.
    "O, oh. Dit wordt interessant." Ik ga van Jake af en kijk geïnteresseerd toe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vans.
    Mijn hoofd sloeg opzij door de slag en met een open mond draaide ik hem terug. "Dat deed je net niet." zei ik kil tegen haar en kneep mijn ogen tot spleetjes. Ik had zin haar haar te verbranden, zoals ik bij het andere meisje deed maar vond een beter idee. "Dus Xav vind me niks?" grijnsde ik en haalde mijn schouders op. "Als je maar niet denkt dat Xavier óf Jake jou wil." snauwde ik en keek naar Jake die op de grond lag met bovenop hem Axton. Ik rolde geërgerd met mijn ogen en trok Axton met een vloeiende beweging van Jake. "Kom op jongens, wil je vechten, doe dat in de club. Ik wil gaan."


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    'Michelle ik moet je nog wat vragen.' zeg ik en negeer Vans haar vraag voor de club.
    'Nou ik wou je vragen' zeg ik luid genoeg 'Heb je toevallig een pasfoto bij van je? Ik spaar namelijk natuurrampen.'

    Jake Sadler
    'Ehm what the fuck?' zeg ik en kijk naar Alexi die voor Vans opkomt.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:18 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle 'Mich'
    Ik draai me lachend om en zeg:
    'Sorry schat, maar ik lijk niet op jou. In tegenstelling tot jou ben ik geen natuurramp.' en ik draai me weer om, loop de school in en ga naar mijn kamer die ik vervolgens op slot doe. Rust. Dan maar niet stappen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    O, oh. Dit liep de verkeerde kant op.
    "Nou, nou dat was een goede. Laten we nu maar naar de club gaan."
    Ik ging zenuwachtig lachend voor Alexi staan en duwde haar een stukje achteruit zodat Michelle niet meer aan haar kon.
    "Doe dat nooit meer, je weet nooit hoe ze gaan reageren." draai ik me naar Alexi, als Michelle was weggelopen.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:21 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nevermind]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:22 ]


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    'Wie denkt ze wel dat ze is.' zeg ik en kijk kwaad in de richting waar Michelle was verdwenen. Mijn zin voor weg te gaan was al behoorlijk gedaald.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Ik keek Michelle geërgerd na,"Screw you, Michelle!" Ik draaide me terug om naar de anderen en lachte vrolijk. "Let's go!" Lachend sprong ik op Jake's rug en schreeuwde "Ji-haa!"


    kindness is never a burden.

    NEW TOPIC 7

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [En ik heb weer niets te doen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Vind nog iemand uit. xD Hehe. (: ]


    And he waggled away, waggle waggle. ^^
    777777777

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:34 ]


    kindness is never a burden.