• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Poeh schreef:
    (...)

    [Haha, is goed. Met Arleigh of Vanessa? ^^ Moest ik jou zijn koos ik voor Arleigh, die wil Nathan niet vermoorden.]


    {Hmm.. Vanessa is erg verleidelijk.. Ik kies vanessa XD Ik ben gwn in voor wat spanning en mischien komt Daniël hem dan wel helpen (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Hmm.. Vanessa is erg verleidelijk.. Ik kies vanessa XD Ik ben gwn in voor wat spanning en mischien komt Daniël hem dan wel helpen (wbw)}


    [Wat nou als hij er vanavond ook is in de club. Vanessa word snel dronken en dan weet ze niet wat ze doet. *wbw* ]


    kindness is never a burden.

    Sky
    Ik deed 1 oog open en keek hem aan, ik deed gelijk de andere daarna ook open, ik had graag goed zicht.
    'Laten we maar teruggaan,' zeg ik tegen Daniël. Maar ik maak geen aanstalten om op te staan. Ik was er te lui voor, en ik kijk Daniël lachend aan. 'Daaaaannnieel?' vraag ik lachend, en ik knipper een paar keer met me ogen. 'Ik ben geen zin om op te staan.' ik maak maar een grapje, ik was van plan om zelf te lopen, maar ik vroeg me af hoe Daniël zou reageren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Poeh schreef:
    (...)

    [Wat nou als hij er vanavond ook is in de club. Vanessa word snel dronken en dan weet ze niet wat ze doet. *wbw* ]


    {Gezellig.. (Als ze hun maar niet vermoord) Maar waarschijnlijk als Nathan er is is Daniël er ook (2 voor de prijs van 1 zeg maar XD) Maargoed.. Welke club? In dat geval zal ik Vanessa eerst wel voor later bewaren XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Poeh schreef:
    Vans
    "Nee, Jake. Ze staan voor de fun in een boek van 125 jaar oud." zei ik sarcastisch en ijsbeerde door de kamer. "Ze komen ons plan verpesten! We moeten nu wat doen voor het uit de hand loop."


    Jake
    'Ok rustig blijven Vans... Veel kunnen ze niet doen he dat weet je ook wel. Eigelijk controleren ze ons gewoon. We voeren gewoon ons plan uit als ze even niet kijken of uit de buurt zijn ik bedoel ze kunnen moeilijk op 10 plaatsen tegelijk zijn.' zeg ik nu gewoon. Niets om druk om te maken. het is gewoon een kleine hindernis die je makkelijk kan overwinnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ze kunnen wel op 5 plaatsen tegelijk zijn (wbw) Aangezien er 5 engelen zijn XD.. Das de helft van 10 *Is trots op zichzelf*}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Gezellig.. (Als ze hun maar niet vermoord) Maar waarschijnlijk als Nathan er is is Daniël er ook (2 voor de prijs van 1 zeg maar XD) Maargoed.. Welke club? In dat geval zal ik Vanessa eerst wel voor later bewaren XD}

    [Tja, geen idee. Een club in de stad. weet niet eens welke stad. Vanessa kan tegen drank maar ze drink veel dus dat komt niet goed, geloof me. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    [Lol, Elbrich, heb je eens gekeken wie de andere 3 engelen zijn, die heb ik nog nooit in het topic gezien.

    Maar tegen 1 zal ik wel een herinnering sturen. Dat is MyMisery. Trouwens MyMisery --> BlueHope ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Poeh schreef:
    (...)
    [Tja, geen idee. Een club in de stad. weet niet eens welke stad. Vanessa kan tegen drank maar ze drink veel dus dat komt niet goed, geloof me. ^^ ]


    {Is goed stuur maar gwn één van twee nu naar Nathan (Die is nu ergensss...) Verras me maar XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Vans.
    Ik loop naar mijn keerkast en vis vanonder een stapel kleren een fles whisky vandaan. Ik ruk de dop ervan en drink met grote slokken. "Ik wil ze vermoorden!" bries ik en houd de fles voor aan Jake. "Ze moeten dood!"


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    [Lol, Elbrich, heb je eens gekeken wie de andere 3 engelen zijn, die heb ik nog nooit in het topic gezien.

    Maar tegen 1 zal ik wel een herinnering sturen. Dat is MyMisery. Trouwens MyMisery --> BlueHope ^^]


    {Haha indeed.. Ik voel me nu net alsof ik er alleen voor sta tegen 4 engelen.. Arme Nathan en Daniël..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Sst, stil maar. Je kan niets verkeerd doen." Ik leg mijn handen op haar heupen en kijk haar oprecht in haar ogen.
    "Niet krijgt me nog weg bij jou en als je wilt... dan doen we het een andere keer. We kunnen wachten. Ik kan wachten." verzekerde ik haar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Is goed stuur maar gwn één van twee nu naar Nathan (Die is nu ergensss...) Verras me maar XD}


    [Ik volg je niet... *is snugger zoals altijd* :$ ]


    kindness is never a burden.

    Daniël

    'Laten we maar teruggaan' zegt ze en net als ik denk dat ze opstaat kijkt ze lachend op, 'Daaannieel?' Vraagt ze lachend, 'Ik heb geen zin om op te staan.' zegt ze, 'Hmm.. Ik ga je niet weer dragen' Zeg ik lachend 'Zometeen krijg ik ook nog rugklachten' Zeg ik plagend 'Dat wil je me toch niet aandoen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Poeh schreef:
    (...)

    [Ik volg je niet... *is snugger zoals altijd* :$ ]


    {Haha.. Ik ben nog altijd veel snuggerder XD

    Nathan is ergens in de school volgensmij.. Je mag Vanessa of Arleigh naar hem toe sturen.. Maakt mij niet echt veel uit wie van de twee ^^}

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling