• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Ik kijk Daniël aan,'zeg maar gerust een eeuw meer.' zeg ik lachend tegen Daniël. En zoen hem nog een keer. 'Oja, en ik snap ook dat ik het hier,' en ik gebaar naar zijn vleugels,'niet over moet hebben met andere.' en ik zoen hem nog een keer. Weer langer. En ik geniet er van, hij kust hemels. Denk ik lachend in mezelf. Dan val ik ineens stil. 'Daniel,' vraag ik dan aarzelend,' is het echt mogelijk dat een engel iets voor een mens kan voelen? Volgens mij is het voor jou veel minder..' zeg ik dan zacht. En ik kijk automatisch weer naar beneden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Zeg maar gerust een eeuw meer' Zegt ze lachend, 'Mischien' Geef ik toe, 'Oja, en ik snap ook dat ik het hier, niet over moet hebben met andere' Zegt ze, gebaarend naar mijn vleugels en kust me dan weer, 'Daniël, is het echt mogelijk dat een engel iets voor een mens kan voelen? Volgens mij is het voor jouw veel minder..' Zegt ze zacht en aarzelend en keek weer naar de grond, ik lechde mijn hand onder haar kin en bracht haar hooft weer naar boven. 'Zelfs al was je een demon en ik zou verlieft op je worden kon het me nog niets schelen, ik hou erg veel van je Sky'


    Don't be like the rest of them, darling

    [*klaagschreeuw* waarom gebeurt dit nou nooit in het dagelijks leven?]

    Sky
    Hij legde een hand onder mijn kin en bracht mijn hoofd weer omhoog. 'Zelfs al was je een demon en ik zou verliefd op je worden kon het me nog niets schelen, ik hou heel erg veel van je Sky.' en ik kijk Daniël recht in zijn ogen en weet dat hij het meent. Ik pak zijn hand onder mijn kin en houd hem vast terwijl ik onze vingers verstrengel. 'Je hebt geen idee hoeveel ik van jou.' en ik druk zachtjes 1 voor 1 op elke vinger een kusje. 'Echt geen idee.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Haha.. Indeed.. I never even had a boyfriend.. But I really like melvin..}

    Daniël

    Ze pakt mijn hand vanonder haar kin en houd die vast terwijl ze die tussen haar vingers verstrengeld 'Je hebt geen idee hoeveel ik van jou' Zegt ze en drukt zacht één voor één een kus op elke vinger 'Echt geen idee' ik lach kort, 'Waarschijnlijk leef ik lang genoeg om toch wel enig idee te hebben' Plaag ik haar kort.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Dat heb ik wel, en het was wel romantisch, maaaarr, het ging niet zo :Y) hij was niet een engel, maar wel Belgisch ^^ dus dat is toch anders aangezien ik Nederlands ben :Y)]

    Sky
    'Dat is gemeen,' zeg ik lachend terug. 'Volgens mij vind je het wel leuk om me te plagen.' en ik zet dan een stap achteruit. 'Dus als jij mij plaagt, plaag ik jou ook.' en ik knipoog naar hem. 'Geen kus.' en ik lach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hmm.. Melvin heeft een heeel sexy engels accent.. & he like harry potter! and LOTR! Were always like: You Shall Not pass.. }

    Daniël

    'Dat is gemeen, volgens mij vind je het wel leuk om me te plagen' Zegt ze lachend terug, en zet dan een stap achteruit 'Dus als jij mij plaagt, plaag ik jou ook' zegt ze knipogend 'Geen kus' Zegt ze lachend. 'Hmm.. Ben benieuwt hoelang je dat zelf volhoud' Zeg ik grijnzend terwijl ik mijn vleugels weer invouw en ze langzaam weer uit het niets verdweinen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    En dan verdwijnen zijn vleugels weer. Dan loop ik naar hem toe, en geef hem een kus. 'Inderdaad, dat houd ik niet lang vol.' zeg ik lachend tegen hem. 'OE! Ik weet het,' en uit het niets begin ik hem te kietelen en hem weer op de grond te werken zoals vanmiddag. 'Geef je over,' zeg ik lachend.

    [Ik moet gaan, adios amiga. Tot morgen!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Inderdaad, dat houd ik niet lang vol' Zegt ze lachend, 'OE! Ik weet het' Zegt ze en geeft me uit het niets een kieteldood en ik lich binnen no time weer op de grond, 'Geef je over' Zegt ze lachend. 'Vervloekte Nathan' Mompel ik, 'en wat wouw je nu doen?' Vroeg ik haar, 'Ik ga me niet overgeven, eigelijk is dit best oneerlijk weetje. Ik ben ouder' Plaagde ik haar.

    {See you later! Moet nu ook gaan XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ M,ijn topcs, wat was laatste reactie van Timo ? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ga dit weekend weg naar de Ardennen, kan dus niet online komen. Ciaos <3 ]


    kindness is never a burden.

    [kben weg samen met Poeh naar de ardenne.... geen zin... gedwongen... Tjah... da uitgaan met Xav. & Vans & Alexi & .... ga even niet doorkunnen gaan. ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dat is toeval, ik wilde Sky toch tegen Daniël laten zeggen dat ze niet meer zo'n zin had om te gaan ^^ ze moet even bijkomen van het engel gebeuren :Y) dus dat komt goed uit.

    Heel veel plezier ^^]

    Sky
    'ik ga me niet overgeven, eigenlijk is dit best oneerlijk weetje. Ik ben ouder.' zegt Daniël plagend. Ik ga verder met kietelen, dit was leuk om te doen. En het leuke was, Daniël kon zich niet verzetten... En ook niet op het idee komen dat ik ook niet tegen kietelen kan. Altijd als mensen aan me vragen, Sky kan jij tegen kietelen? Dan zei ik ja, dan probeerde ze het, en aangezien ik het altijd kort kan inhouden, denken ze het ook echt. Maar ik kan er niet tegen. Ik stop weer met kietelen. 'Geef je over,' zeg ik lachend tegen Daniël, en geef hem een kus op zijn mond. Ik haalde mijn lippen van die van hem en bleef vlak boven zijn hoofd hangen. 'Geef je over, of...' zei ik lachend tegen Daniël, 'ik laat je nooit meer gaan.' en dan denk ik na. 'Hmm.. Dat doe ik sowieso nooit meer.' zeg ik lief lachend. 'Maar alsnog, geef je over. En het maakt niet uit dat je ouder bent. Het blijft eerlijk.' aangezien ik ook niet tegen kietelen kan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [@Prisoner/Amare ik heb heel topic 5 voor je afgezocht xD maar ik ga nu voor je verder kijken in het vierde topic ^^ hij stond niet in de vijfde :Y)

    Laatste pagina in het vierde topic ^^

    Timo
    Ik keek naar het meer en ik wilde dolgraag zwemmen maar had mijn zwemshort niet mee. Maar ik had wel mijn kniebroek aan. "Laten we zwemmen." grijnde ik en zonder op Amare's antwoord te wachten schopte ik mijn schoenen uit en trok mijn shirt over mijn hoofd. Ik dook het water in. Verfrissend. Dat was het eerste woord die bij me opkwam.


    Even nog vermelden, dit is niet mijn personage, ik heb hem alleen voor je opgezocht ^^]

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 9:56 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Jaimy, je bent geweldig, dankje !. Mijn naam is trouwens Amparo xd Ennee, veel plezier Poeh! x ]

    Amare

    Ik grinnikte, en deed mijn hoedje af. 'Hmm, klinkt goed.' zeg ik dan met een grijnsje. Gelukkig had ik een bikini topje als bh aan. Ik wist wel dat het van pas zou komen. Ik deed mijn schoenen uit mijn blazer aan de kant en ik trok mijn top over mijn hoofd heen. Mijn sieraden deed ik snel af en legde mijn tas aan de kant. Ik grijnsde en naam een aanloopje waarna ik met een bom in het water sprong.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël

    Zelfs onder mijn geplaag ging ze door en ergens stoorde ik me er nieteens aan, 'Heef je over''zegt ze lachend waarna ze een kus op mijn lippen drukt en dan boven me blijft hangen 'Geef je over, of.. Ik laat je nooit meer gaan' Zegt ze nog altijd lachend. 'Hmm.. Dat doe ik soiwieso nooit meer. Maar alsnog, geef je over. En het maakt niet uit dat je ouder bent. Het blijft eerlijk' hmm.. veel voelde ik er niet voor om me over te geven, in iedergeval niet tot ik zelf ook terug had gevochten daarom drukte ik haar met gemak naar de linkerkant waar ze naast me op haar rug op de grond belande en even gemakkelijk was het nu mijn beurt om boven op haar te zitten. 'Hmm.. Ik bedenk me net dat ik er nog niet achter ben of jij er al tegen kan' Zeg ik plagend terwijl ik haar begin te kietelen, aan het begin leek ze er tegen te kunnen maar erg lang hielt ze dat niet vol.


    Don't be like the rest of them, darling