• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'Wat zijn de gevolgen? Zijn die groot?' Vraagt Sky waarna ze bijna direct haar hooft schud, 'Tuurlijk zijn de gevolgen groot.' vervolgd ze, 'De gevolgen kunnen we heus wel aan' Zeg ik tegen zowel Sky als Nathan, 'En als je er bang voor bent kan ik het ook wel aan in mijn eentje' Zeg ik tegen Nathan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Kan ik er iets aan veranderen?' vroeg ik aan Nathan. Ik verwachtte dat hij zou zeggen van laat Daniël met rust. En ik zuchtte. 'Weet je wat,' zeg ik dan. 'Ik ga gewoon eerst eten. Anders blijf ik honger houden.' en ik glimlach naar ze. Waarna ik terug naar de tafel loop en eet verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Kan ik er iets aan veranderen?' Hoorde ik Sky aan Nathan vragen, 'Weet je wat, ik ga gewoon eerst eten. Anders blijf ik honger houden' Zegt ze met een korte glimlach, waarom kon dit alles niet gewoon normaal zijn? vroeg ik mezelf zuchtend af. 'Tuurlijk kan je er iets aan veranderen, en waarschijnlijk weet je net zo goed als ik wat dat is' Andwoorde Nathan waarna hij weer door de deur verdween.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Nathan bevestigde wat ik dacht, maar nu hij het hardop had gezegd werd het werkelijkheid. En dat haatte ik. 'Daniel, moet ik verstandig doen' vraag ik aan Daniël. Dat wilde ik namelijk niet. Ik wilde met Daniël zijn, maar hem niet in gevaar brengen. Dat kon ik mezelf niet toestaan. 'Moet ik je met rust laten?' vroeg ik zacht en naar beneden kijkend. 'Want dat wil ik niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Daniël, moet ik verstandig doen?' Hoorde ik Sky vragen, een vraag die ik had kunnen verwachten, en als nog schrik ik als ik de vraag hoor. 'Moet ik je met rust laten?' Vroeg ze zacht en naar beneden kijkend 'Wat dat wil ik niet' eindigde ze haar zin nogsteeds zacht. 'Ik wil niet dat je verstandig doet' andwoorde ik, 'Maar je moet wel weten dat als je bij mij blijft je ook in gevaar kan komen' iets wat ik niet aan kon als dat zou gebeuren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Ik wil niet dat je verstandig doet,' zegt Daniël. 'Maar je moet wel weten dat als je bij mij blijft je ook in gevaar kan komen.' en dan kijk ik Daniël aan. En ik schuif dichter naar hem toe, en zeg dan met een kleine glimlach: 'Dat moet wel goed komen.' en ik druk een kus op zijn lippen. Ik hoor iemand zeggen: 'Ga verder op je kamer.' en ik moet er om lachen. 'Dat vind ik niet erg.' en ik lach naar Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Dat moet wel goed komen.' Zegt ze met een kleine glimlach en kust me dan als ik iemand anders 'Ga verder op je kamer' Zeggen en Sky hoor lachen, 'Dat vind ik niet erg' zegt Sky lachend, 'Geen problemen mee, heb je geen honger meer?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Heeey i'm back ! wat is er allemaal gebeurt????]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {heb er eig zelf niet op gelet, volgens mij heb ik zelfs nog niet gereageerd met Axton}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [w8 ff laatste reactie vn alexi zoeken :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi Parker
    Grinnikend schud ik mijn hoofd als hij over eten begint. Typisch.
    Ik doe vlug mijn slipje en bh weer aan en trek mijn kleedje weer over mijn hoofd.
    Mijn voeten zitten dan weer ik mijn ballerina's. Ik verstrengel mijn vingers met die van Axton en samen lopen we terug naar de school.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [w8 ff laatste reactie vn alexi zoeken :P]

    {Owh, dank je!
    Sorry, was er even niet bij, een vriendin was hier en ze komt straks terug om te blijven slapen ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    Vlak bij de bosrand, hou ik haar tegen. Ik ga voor haar staan en kijk recht in haar ogen.
    "Laat me 1 ding duidelijk maken. Ik meen dit met jou. Ik hou echt van je en ga je niet laten vallen voor een ander."
    Ik kijk haar met een open blik aan. Eigenlijk stelde ik me nu heel kwetsbaar voor haar op. Als ze het nu zou uitmaken, zou ik pas echt voelen hoe al die meisjes zich moeten hebben gevoeld. Ik wou me zo niet voelen.
    Ik was dan wel verliefd, maar ik bleef een demon. Andere pijn doen, ja -zolang het Alexi niet was- zelf pijn hebben, nee!

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    (...)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    Ik glimlach naar hem en kus hem lichtjes op zijn lippen. 'Ik hou ook van jou Ax.'
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en loop zo met hem verder.
    Veel te snel komen we terug aan de school.
    'Dus wat doen we nu?' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'