• Aangezien het schooljaar in België erop zit, en intussen de meesten hun rapport al hebben gekregen, dacht ik dat het wel tijd is om dit topic te openen, omdat ik zo nieuwsgierig ben naar de resultaten van de Q'ers!
    Ik heb trouwens een A-attest en ga over naar het 5de Grieks-Latijnse.

    Voor de Nederlanders onder ons:
    A-attest: je mag gewoon overgaan in je huidige richting, of je mag uiteraard een lagere richting gaan doen.
    B-attest: je mag overgaan, maar je mag niet verdergaan in je huidige richting. Wat je ook mag doen, is blijven zitten in je huidige richting.
    C-attest: je wordt verplicht je jaar over te doen, in welke richting dan ook (vaak wel dezelfde richting)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 15:36 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Haddock schreef:
    (...)
    A-attest: je mag gewoon overgaan in je huidige richting, of je mag uiteraard een lagere richting gaan doen.
    B-attest: je mag overgaan, maar je mag niet verdergaan in je huidige richting. Wat je ook mag doen, is blijven zitten in je huidige richting.
    C-attest: je wordt verplicht je jaar over te doen, in welke richting dan ook (vaak wel dezelfde richting)



    Daarvoor niet hoor. Je kan bijvoorbeeld ook een B wetenschappen krijgen ookal zit je in de humane of economische en dan mag je gewoon verder met wat je doet maar mag je gewoon niet overschakelen naar een wetenschapsrichting of een richting met vijf uur wiskunde. Zelfde voor moderne talen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Yulivee schreef:
    (...)


    Daarvoor niet hoor. Je kan bijvoorbeeld ook een B wetenschappen krijgen ookal zit je in de humane of economische en dan mag je gewoon verder met wat je doet maar mag je gewoon niet overschakelen naar een wetenschapsrichting of een richting met vijf uur wiskunde. Zelfde voor moderne talen.

    Ja, ik weet het, maar ik heb het gewoon in de grote, algemene lijnen proberen uit te leggen. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb een A-attest en ga in september naar het derde jaar ^^. Humane wetenschappen ;D.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    B-Attest, maar dan in Nederland.
    Nou ja, dat ligt erg gevoelig denk ik, kijk ik zit in het vijfde atheneum, en ik moet daar blijven zitten.
    Maar ik zou misschien ook naar 5 havo kunnen, maar dat is examenjaar, dus ik weet niet of dat zo makkelijk gaat... Dus vandaar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Een A-attest, gelukkig maar. Wel een vakantietaak voor Economie. Al heb ik dat liever dan blijven zitten. En ik ga dus naar het zesde, Economie - Moderne Talen. =)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:19 ]


    Exactly who we are is just enough.

    A - attest om naar de 6 Humane Wetenschappen te gaan (:


    Tears are words the heart can't say.

    Ik heb een A-attest.
    Dus ik ga naar het 5e Economie - Modere Talen optie Bedrijfsbeheer.


    Life is all about having a good time.

    A-Attest :D


    Tijd voor koffie.

    A-attest en gaat naar de hogeschool om podologie te studeren !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    A! Ik ga naar 5 Latijn Moderne Talen en ben daar heel blij mee (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    A-attest, volgend jaar vierde jaar techniek-wetenschappen.


    Ex astris, sciencia

    A-attest. Op naar het examenjaar van VWO. :'D

    A-attest zonder buizen :'D. Ik mag dus gewoon naar 5 Humane.
    Wow, hier zitten best veel mensen op Q die Humane Wetenschappen doen ;o


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Oh by the way.
    Aan iedereen: Proficiat met jullie resultaat.


    Life is all about having a good time.

    Aperio schreef:
    A-attest zonder buizen :'D. Ik mag dus gewoon naar 5 Humane.
    Wow, hier zitten best veel mensen op Q die Humane Wetenschappen doen ;o

    Ja, inderdaad, viel me ook al op, haha!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."