• Aangezien het schooljaar in België erop zit, en intussen de meesten hun rapport al hebben gekregen, dacht ik dat het wel tijd is om dit topic te openen, omdat ik zo nieuwsgierig ben naar de resultaten van de Q'ers!
    Ik heb trouwens een A-attest en ga over naar het 5de Grieks-Latijnse.

    Voor de Nederlanders onder ons:
    A-attest: je mag gewoon overgaan in je huidige richting, of je mag uiteraard een lagere richting gaan doen.
    B-attest: je mag overgaan, maar je mag niet verdergaan in je huidige richting. Wat je ook mag doen, is blijven zitten in je huidige richting.
    C-attest: je wordt verplicht je jaar over te doen, in welke richting dan ook (vaak wel dezelfde richting)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 15:36 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bij mij zijn er geen attesten. Maar ik ga gewoon over ^^


    26 - 02 - '16

    A-attest, en ga volgend jaar (3e middelbaar) Economie - keuzepakket wiskunde doen

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 14:22 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    A/


    Pretty is just a pretty word.

    A-Attest en ik ga naar 5 Humane Wetenschappen-Duits.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Toyfriend schreef:
    A-Attest en ik ga naar 5 Humane Wetenschappen-Duits.

    Hoeveel uur Duits heb je dan? Want bij ons hebben alle Humanes even veel uren Duits?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Lol, bij ons ben je dan over, een bespreekgeval of blijf je gewoon zitten :P Maar anders zou ik ook een dikke A-attest hebben x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Beckett schreef:
    Ik ga naar het middelbaar volgend jaar (:


    Mijn username is een kopje, geen plaat