• Waardoor we Q weer hip kunnen maken.
    Ik laat me ombouwen ='] en begin een band met 3 andere knapperds en dan veroveren we europa en dan is iedereen fan van ons en verliefd en dan gaan ze liefdesuitende verhalen over ons schrijven en dan gaan we naar Amerika en worden onze fans boos =']
    MAAR we zullen terugkeren om hun verliefdheid weer terug te laten komen zodat ze weer gaan schrijven

    en zo ga ik Q redden =']

    en serieus dit is niet offtopicwant dit is eigenlijk best wel een logische oplossing. in mijn ogen.


    We can only learn to love by loving.

    En ik zit in die band.


    rules don't stop me

    @Julie

    Sexy man ='] MAAAAAAR ik zing want ik wil graag een cool kapsel.. EN GEEN LEEUW dat is zoo 2008 ='] wat dcht je van Kameel ? neem ik zo'n bult op me kop


    We can only learn to love by loving.

    @Julie

    Sexy man ='] MAAAAAAR ik zing want ik wil graag een cool kapsel.. EN GEEN LEEUW dat is zoo 2008 ='] wat dcht je van Kameel ? neem ik zo'n bult op me kop


    Oeh, of zo'n kegel op je hoofd, dat hebben alle getrouwde Zulu vrouwen. En ik speel sowieso al drum, dus die is ook al bezet:Y)


    rules don't stop me

    Ik zit ook in die band als gitarist! xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    OHOHOH.
    dan zet ik zo'n omgekeerde vloerschoonmaakdingmetviezedraadjeseraan op men hoofd en ga ik gitaar spelen. =]

    HAHAHA.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik vind dat heul erg po Tokio Hotel lijken, jij fakerd (cat)

    @Jalissa
    O_O DAS GEIL

    @Julie
    wtf?
    NEE IK WIL EEN SCHOTEL DOOR ME LIP!


    We can only learn to love by loving.

    Ik wil een groupie zijn.
    AAAAAAAAAAAAH OMG OMG OMG NEEEE NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH SERIEUS HET ZIJN ZE AAAAAAAAAAAAAAH HANDTEKENING (duivel):9~


    BAM!

    @A'lies
    Hoe kom je daar nou bij ??
    in ieder geval
    wij zijn knapper ='] en omgebouwder


    We can only learn to love by loving.

    Ik wil een groupie zijn.
    AAAAAAAAAAAAH OMG OMG OMG NEEEE NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH SERIEUS HET ZIJN ZE AAAAAAAAAAAAAAH HANDTEKENING (duivel):9~


    O_O AAAAAAHH EENG
    *rent gillend met gayhandjes in deronte terwijl mijn schotel bijna uit mijn lip valt*(


    We can only learn to love by loving.

    Ik Speel de sambaballen!:Y)


    everything, in time

    @Nini
    Oh, nou.
    Ik heb zo'n voorgevoel (cat)

    @Lena

    NOU FANTASTISCH =']

    @A'lies
    Jou voorgevoel LIEGT!


    We can only learn to love by loving.

    DAN Ben ik jullie ALLER AleerAller Grootste groupie Want dan denk ik dat ik met jou ga trouwen later en 9 kindertjes ga krijgen.. een En.. Dan dan ga ik mijn pioster een nagtkussjegeven voor het slapen gaan.. en heeel hart gillen en flauwfallen en nog meer gillen als ik jullie zie ;o
    MAG DAT?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''