• Aangezien het schooljaar in België erop zit, en intussen de meesten hun rapport al hebben gekregen, dacht ik dat het wel tijd is om dit topic te openen, omdat ik zo nieuwsgierig ben naar de resultaten van de Q'ers!
    Ik heb trouwens een A-attest en ga over naar het 5de Grieks-Latijnse.

    Voor de Nederlanders onder ons:
    A-attest: je mag gewoon overgaan in je huidige richting, of je mag uiteraard een lagere richting gaan doen.
    B-attest: je mag overgaan, maar je mag niet verdergaan in je huidige richting. Wat je ook mag doen, is blijven zitten in je huidige richting.
    C-attest: je wordt verplicht je jaar over te doen, in welke richting dan ook (vaak wel dezelfde richting)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 15:36 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb een A-attest en ga naar het 5de jaar Humane Moderne talen(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    A-attest en ik ga naar 5de wetenschappen, 6u wiskunde

    Ik heb ook een A-Attest : )


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    A-attest, I'm headed for Senior year 8D
    6de jaar Latijn-Moderne talen, 3u wiskunde (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    A-attest, hop naar het 6de ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    A-attest, op naar vijfde humane :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    A-attest, op naar het vierde jaar humane wetenschappen.


    comfort in c h a o s

    Ik ga naar het middelbaar volgend jaar (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb een B-attest.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Nu vraag ik me af, wat is een A of B of C attest? Ik woon in Nederland, maar ik ben toch wel benieuwd wat dat inhoud, haha!


    Alleen maar tranen van geluk

    Tarry schreef:
    Nu vraag ik me af, wat is een A of B of C attest? Ik woon in Nederland, maar ik ben toch wel benieuwd wat dat inhoud, haha!

    A-attest: je mag gewoon overgaan in je huidige richting, of je mag uiteraard een lagere richting gaan doen.
    B-attest: je mag overgaan, maar je mag niet verdergaan in je huidige richting. Wat je ook mag doen, is blijven zitten in je huidige richting.
    C-attest: je wordt verplicht je jaar over te doen, in welke richting dan ook (vaak wel dezelfde richting)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    A-atters: mag naar 4e Wetenschappen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    A :)

    A-attest en ik ga over naar het vierde Economie-Wiskunde


    Olive

    Haddock schreef:
    (...)
    A-attest: je mag gewoon overgaan in je huidige richting, of je mag uiteraard een lagere richting gaan doen.
    B-attest: je mag overgaan, maar je mag niet verdergaan in je huidige richting. Wat je ook mag doen, is blijven zitten in je huidige richting.
    C-attest: je wordt verplicht je jaar over te doen, in welke richting dan ook (vaak wel dezelfde richting)

    Dat zeg je best eens in de beginpost.

    On topic: Ik heb een dikke, vette A en ga volgend jaar dus naar 5 wetenschappen wiskunde (8h)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 15:40 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please