• Wat is de bedoeling van de wedstrijd?
    Bij deze wedstrijd zul je een paar verhalen moeten schrijven, een gedicht/songtekst, een cover maken/foto bewerken en zelf je eigen mythische wezen bedenken. Het aantal opdrachten zal tussen de 5 á 6 liggen. Er valt niemand af het gemiddelde van alle opdrachten zal de winnaar bepalen.

    Wat kun je winnen?
    Voor iedereen die meedoet heb ik een prijs. Tenzij je jezelf uitschrijft of niets inlevert want dan verdien je natuurlijk niets.
    eerste plaats: 50 credits
    tweede plaats: 35 credits
    derde plaats: 20 credits
    troostprijs: credits voor 1x spotlight


    Wat moet ik doen?
    - Zorg dat je een story maakt waar alle opdrachten in komen te staan en een link naar de opdracht in het topic plaatst.
    -vraag op tijd uitstel! Dit kan op de dag van de deadline nog, maar liever niet één uur van tevoren. Je kan maximaal 5 dagen uitstel krijgen.
    - geef username veranderingen door!
    -De geschreven opdrachten moeten allemaal in het Nederlands, tenzij anders aangegeven.

    Wat kun je van mij verwachten
    -De opdrachten en beoordelingen komen allemaal in een story te staan die netjes bijgehouden wordt.
    - Ik kijk na op spelling/grammatica, originaliteit, of je je aan de opdracht hebt gehouden etc.
    -Ook zal ik altijd eerlijk zijn. Maar de ene beoordeling kan harder aankomen dan de ander, dit doe ik om te helpen, niet om iemand aan te vallen.

    Deelnemers:
    - Aragog:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Amethysst:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Ewijn:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    Opdracht 2 Cijfer: 6,5
    Opdracht 3 cijfer:
    Opdracht 4 cijfer:
    Lacrosse:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Yule:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Cijfer:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 7:37 ]

    Zo, de lijst is weer geupdate, ik ga nu weer verder met nakijken, dus de uitslagen van opdracht 1 staan uiterlijk vanavond online ^^

    Opdracht 2
    http://www.quizlet.nl/chapters/833517/opdracht-2/

    lekker bezig; opdracht staat al op de lijst -.-'


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    http://i48.tinypic.com/ke9fgh.jpg

    Hier is mn opdracht!
    Ik snap photoshop niet helemaal, dus dat vervagingsding is me niet gelukt....

    Maar de uitleg:
    De Trojaanse oorlog is ook een soort van spel der goden. Zij zjn de oorzaak ervan en spelen een belangrijke rol erin.
    Dus ik heb Eris, als godin van de twist en de oorzaak, in het midden geplaatst. Aan de ene kant heb je de grieken en 2 goden die hun trouw zijn. Aan de andere kant hetzelfde bij de Trojanen.
    En dan is de achtergrond de brandende stad Troje.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 21:00 ]


    Stenenlikker

    Hel schreef:
    Zo, de lijst is weer geupdate, ik ga nu weer verder met nakijken, dus de uitslagen van opdracht 1 staan uiterlijk vanavond online ^^

    Komen ze er vandaag dan op?


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Unwind schreef:
    (...)
    Komen ze er vandaag dan op?


    moet alleen de laatste 5 nog doen waar ik nu mee bezig ben, dus ja, ze komen er vanavond op te staan (EIN-DE-LIJK)

    Hel schreef:
    (...)

    moet alleen de laatste 5 nog doen waar ik nu mee bezig ben, dus ja, ze komen er vanavond op te staan (EIN-DE-LIJK)

    Yeah!
    Ik ben nieuwsgierigggg


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh, ik zie trouwens mensen met een hele uitgebreide uitleg bij opdracht twee, is het beter als ik die van mij ook wat specifieker maak? (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Oh, ik zie trouwens mensen met een hele uitgebreide uitleg bij opdracht twee, is het beter als ik die van mij ook wat specifieker maak? (:


    Ga je gang, tot de 22e mag je nog van alles aanpassen ^^

    Aragog!!!! Ik heb je hulp nodig! Hoe doe je ooit dat vervagen??? Ik kan dat knopje maar niet vinden..... Ik heb echt een lesje photoshop nodig....


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Aragog!!!! Ik heb je hulp nodig! Hoe doe je ooit dat vervagen??? Ik kan dat knopje maar niet vinden..... Ik heb echt een lesje photoshop nodig....

    Heb je Elements?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ehm, nope. Cs6...


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    ehm, nope. Cs6...

    Hm, die gebruik ik niet, maar in het engels is het bij Elements 'Opacity'.
    klik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    En in het nederlands??? Die van mij is namelijk nederlands....
    En wat is die gelinkte site eigenlijk?????
    Maar wel dank je.


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    En in het nederlands??? Die van mij is namelijk nederlands....
    En wat is die gelinkte site eigenlijk?????
    Maar wel dank je.

    In het nederlands 'Dekking'.
    Haha, ik had die gewoon even van google afgeplukt, bij afbeeldingen :"D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    oke, dank je. Ik zal eens kijken of ik het kan vinden.
    ehh, oke...


    Stenenlikker