• Wat is de bedoeling van de wedstrijd?
    Bij deze wedstrijd zul je een paar verhalen moeten schrijven, een gedicht/songtekst, een cover maken/foto bewerken en zelf je eigen mythische wezen bedenken. Het aantal opdrachten zal tussen de 5 á 6 liggen. Er valt niemand af het gemiddelde van alle opdrachten zal de winnaar bepalen.

    Wat kun je winnen?
    Voor iedereen die meedoet heb ik een prijs. Tenzij je jezelf uitschrijft of niets inlevert want dan verdien je natuurlijk niets.
    eerste plaats: 50 credits
    tweede plaats: 35 credits
    derde plaats: 20 credits
    troostprijs: credits voor 1x spotlight


    Wat moet ik doen?
    - Zorg dat je een story maakt waar alle opdrachten in komen te staan en een link naar de opdracht in het topic plaatst.
    -vraag op tijd uitstel! Dit kan op de dag van de deadline nog, maar liever niet één uur van tevoren. Je kan maximaal 5 dagen uitstel krijgen.
    - geef username veranderingen door!
    -De geschreven opdrachten moeten allemaal in het Nederlands, tenzij anders aangegeven.

    Wat kun je van mij verwachten
    -De opdrachten en beoordelingen komen allemaal in een story te staan die netjes bijgehouden wordt.
    - Ik kijk na op spelling/grammatica, originaliteit, of je je aan de opdracht hebt gehouden etc.
    -Ook zal ik altijd eerlijk zijn. Maar de ene beoordeling kan harder aankomen dan de ander, dit doe ik om te helpen, niet om iemand aan te vallen.

    Deelnemers:
    - Aragog:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Amethysst:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Ewijn:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    Opdracht 2 Cijfer: 6,5
    Opdracht 3 cijfer:
    Opdracht 4 cijfer:
    Lacrosse:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Yule:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Cijfer:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 7:37 ]

    Zou ik misschien alvast om uitstel mogen vragen?
    Ik heb vanaf zaterdag een week kamp en ik kom op zaterdag weer terug. Ik heb dan dus bijna geen tijd ervoor.
    En de komende paar dagen heb ik het best druk

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:29 ]


    Stenenlikker

    owja, en ik ben van 22 juli tot 6 augustus weg.


    Stenenlikker

    Ik ben wel erg lang op vakantie x'D van 28 augustus tot 19 juli. Moet het niet 28 juli tot 19 augustus zijn? x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DoctorReid schreef:
    Ik ben wel erg lang op vakantie x'D van 28 augustus tot 19 juli. Moet het niet 28 juli tot 19 augustus zijn? x'D

    Hahaha :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Hahaha :'D

    Ik maak gewoon een wereldreis (cat)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DoctorReid schreef:
    (...)
    Ik maak gewoon een wereldreis (cat)

    Jij hebt mazzel - wij weten nog steeds niet naar welke camping we gaan :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zamaskowane schreef:
    (...)
    Jij hebt mazzel - wij weten nog steeds niet naar welke camping we gaan :'D

    In het echt ga ik naar België, maar ik blijf niet bijna een jaar in België op vakantie lijkt me, dus de enige verklaring is een wereldreis :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DoctorReid schreef:
    (...)
    In het echt ga ik naar België, maar ik blijf niet bijna een jaar in België op vakantie lijkt me, dus de enige verklaring is een wereldreis :3

    Dat lijkt me best saai o.o Ik heb niets tegen België of zo hoor, haha, maar als vakantieland vind ik het te dichtbij.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zamaskowane schreef:
    (...)
    Dat lijkt me best saai o.o Ik heb niets tegen België of zo hoor, haha, maar als vakantieland vind ik het te dichtbij.

    Ik dus ook, maar joh, het is eens wat anders dan Frankrijk :P


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    die goden he? moeten dat nog steeds de griekse goden zijn? of mogen dat ook goden van een ander geloof zijn? x


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Unwind schreef:
    die goden he? moeten dat nog steeds de griekse goden zijn? of mogen dat ook goden van een ander geloof zijn? x

    Daar ben je vrij in, geloof ik :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DoctorReid schreef:
    (...)
    Daar ben je vrij in, geloof ik :3


    mooi, anders had ik weer over nieuw kunnen beginnen haha


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Ik ga trouwens niet op vakantie.. (:


    Believe in yourself.

    @ doctor: ik had het bij unwind ook al andersom gezet, verander ik het daar goed, zet ik het er bij jou weer verkeerd in xD

    @Unwind: dat mag je inderdaad helemaal zelf weten, als je inderdaad een klein verhaaltje erbij kan vertellen waarom je voor die foto's hebt gekozen etc (: (zoals aragog ook heeft gedaan)

    Hel schreef:
    @ doctor: ik had het bij unwind ook al andersom gezet, verander ik het daar goed, zet ik het er bij jou weer verkeerd in xD

    @Unwind: dat mag je inderdaad helemaal zelf weten, als je inderdaad een klein verhaaltje erbij kan vertellen waarom je voor die foto's hebt gekozen etc (: (zoals aragog ook heeft gedaan)

    Ik snap het al; je wil me gewoon weghebben *slaat dramatisch armen over elkaar* Nou, mooi niet! Zodra GIMP weer normaal doet, ga ik ermee aan de slag :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis