• Wat is de bedoeling van de wedstrijd?
    Bij deze wedstrijd zul je een paar verhalen moeten schrijven, een gedicht/songtekst, een cover maken/foto bewerken en zelf je eigen mythische wezen bedenken. Het aantal opdrachten zal tussen de 5 á 6 liggen. Er valt niemand af het gemiddelde van alle opdrachten zal de winnaar bepalen.

    Wat kun je winnen?
    Voor iedereen die meedoet heb ik een prijs. Tenzij je jezelf uitschrijft of niets inlevert want dan verdien je natuurlijk niets.
    eerste plaats: 50 credits
    tweede plaats: 35 credits
    derde plaats: 20 credits
    troostprijs: credits voor 1x spotlight


    Wat moet ik doen?
    - Zorg dat je een story maakt waar alle opdrachten in komen te staan en een link naar de opdracht in het topic plaatst.
    -vraag op tijd uitstel! Dit kan op de dag van de deadline nog, maar liever niet één uur van tevoren. Je kan maximaal 5 dagen uitstel krijgen.
    - geef username veranderingen door!
    -De geschreven opdrachten moeten allemaal in het Nederlands, tenzij anders aangegeven.

    Wat kun je van mij verwachten
    -De opdrachten en beoordelingen komen allemaal in een story te staan die netjes bijgehouden wordt.
    - Ik kijk na op spelling/grammatica, originaliteit, of je je aan de opdracht hebt gehouden etc.
    -Ook zal ik altijd eerlijk zijn. Maar de ene beoordeling kan harder aankomen dan de ander, dit doe ik om te helpen, niet om iemand aan te vallen.

    Deelnemers:
    - Aragog:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Amethysst:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Ewijn:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    Opdracht 2 Cijfer: 6,5
    Opdracht 3 cijfer:
    Opdracht 4 cijfer:
    Lacrosse:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Yule:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Cijfer:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 7:37 ]

    Mijn uitleg is een beetje onduidelijk/ vaag... En dat soort dingen...
    Ik heb niet echt iets heel uniek gemaakt geloof ik, en het is ook niet zo heel speciaal, maar het is wel waar ik aan moet denken bij "Spel van Goden".

    Hier is mijn opdracht twee: Klik.


    Believe in yourself.

    Ik heb mijn afbeelding veranderd!


    Believe in yourself.

    Hel schreef:
    (...)

    Is hij echt precies hetzelfde dan?
    En je hebt echt tot de 22e haha, verplaats de deadline niet voor de lol ;)


    Hij leek er behoorlijk op! :3 Het enige verschil waren de plaatjes.
    Alleen nu vraag ik me af, ben ik wel door? Mijn eerste opdracht was nou niet om te zeggen de beste opdracht die ooit is gemaakt.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    (...)

    Hij leek er behoorlijk op! :3 Het enige verschil waren de plaatjes.
    Alleen nu vraag ik me af, ben ik wel door? Mijn eerste opdracht was nou niet om te zeggen de beste opdracht die ooit is gemaakt.


    Er valt niemand af in de wedstrijd, tenzij je zelf besluit te stoppen, wat 9 mensen in de eerste ronde al hebben gedaan.. dus hoop dat de rest blijft haha

    Oh wauw ik heb opdracht 1 dus wel heel erg verknalt, haha xd


    Believe in yourself.

    Opdracht Twee met uitleg


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Belikov schreef:
    Oh wauw ik heb opdracht 1 dus wel heel erg verknalt, haha xd


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @ Belikov en Aragog, verknald niet, want dan had ik jullie wel een onvoldoende gegeven, no worries, het was de eerste opdracht maar ^^

    Ik ben heel kinderachtig aan het doen en tegen mijn vriendinnen aan het vertellen dat ik een 9,5 had (cat)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 21:28 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zamaskowane schreef:
    Ik ben heel kinderachtig aan het doen en tegen mijn vriendinnen aan het vertellen dat ik een 9,5 had (cat)


    Dat is best wel kinderachtig ja, als ze maar niet kinderachtig gaan doen en vragen waarom het geen 10 was haha

    Willen jullie opdracht 3+4 nu al of pas als de deadline is geweest van opdracht 2? (ik weet dat sommige op vakantie gaan/al zijn... just asking)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 21:58 ]

    ja graag!


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Hel schreef:
    (...)

    Dat is best wel kinderachtig ja, als ze maar niet kinderachtig gaan doen en vragen waarom het geen 10 was haha

    Willen jullie opdracht 3+4 nu al of pas als de deadline is geweest van opdracht 2? (ik weet dat sommige op vakantie gaan/al zijn... just asking)

    Ja, nu zal wel fijn zijn 8D Dan heb ik tenminste iets te doen!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hel schreef:
    (...)

    Dat is best wel kinderachtig ja, als ze maar niet kinderachtig gaan doen en vragen waarom het geen 10 was haha

    Willen jullie opdracht 3+4 nu al of pas als de deadline is geweest van opdracht 2? (ik weet dat sommige op vakantie gaan/al zijn... just asking)

    Dat zou wel handig zijn eigenlijk.. (:


    Believe in yourself.

    Sjalalala, doorgegeven :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hel schreef:
    (...)

    Dat is best wel kinderachtig ja, als ze maar niet kinderachtig gaan doen en vragen waarom het geen 10 was haha

    Willen jullie opdracht 3+4 nu al of pas als de deadline is geweest van opdracht 2? (ik weet dat sommige op vakantie gaan/al zijn... just asking)


    heeeeeeeeeeeeeeeel graag :) zijn dat de laatste 2 opdrachten?


    Everything that drowns me, makes me want to fly.