• Wat is de bedoeling van de wedstrijd?
    Bij deze wedstrijd zul je een paar verhalen moeten schrijven, een gedicht/songtekst, een cover maken/foto bewerken en zelf je eigen mythische wezen bedenken. Het aantal opdrachten zal tussen de 5 á 6 liggen. Er valt niemand af het gemiddelde van alle opdrachten zal de winnaar bepalen.

    Wat kun je winnen?
    Voor iedereen die meedoet heb ik een prijs. Tenzij je jezelf uitschrijft of niets inlevert want dan verdien je natuurlijk niets.
    eerste plaats: 50 credits
    tweede plaats: 35 credits
    derde plaats: 20 credits
    troostprijs: credits voor 1x spotlight


    Wat moet ik doen?
    - Zorg dat je een story maakt waar alle opdrachten in komen te staan en een link naar de opdracht in het topic plaatst.
    -vraag op tijd uitstel! Dit kan op de dag van de deadline nog, maar liever niet één uur van tevoren. Je kan maximaal 5 dagen uitstel krijgen.
    - geef username veranderingen door!
    -De geschreven opdrachten moeten allemaal in het Nederlands, tenzij anders aangegeven.

    Wat kun je van mij verwachten
    -De opdrachten en beoordelingen komen allemaal in een story te staan die netjes bijgehouden wordt.
    - Ik kijk na op spelling/grammatica, originaliteit, of je je aan de opdracht hebt gehouden etc.
    -Ook zal ik altijd eerlijk zijn. Maar de ene beoordeling kan harder aankomen dan de ander, dit doe ik om te helpen, niet om iemand aan te vallen.

    Deelnemers:
    - Aragog:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Amethysst:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Ewijn:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    Opdracht 2 Cijfer: 6,5
    Opdracht 3 cijfer:
    Opdracht 4 cijfer:
    Lacrosse:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Yule:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Cijfer:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 7:37 ]

    Mijn vakantie: 10-26 juli :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mannschaft schreef:
    Mijn vakantie: 10-26 juli :'D


    26 tot en met 10 juli? ik zet het erbij, ga je gezellig met Doctor op wereldreis :p (nee, nee maak maar een geintje, zal et er goed in zetten)

    Hel schreef:
    (...)

    26 tot en met 10 juli? ik zet het erbij, ga je gezellig met Doctor op wereldreis :p (nee, nee maak maar een geintje, zal et er goed in zetten)

    Yeah, not alone :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ewijn schreef:
    Zou ik misschien alvast om uitstel mogen vragen?
    Ik heb vanaf zaterdag een week kamp en ik kom op zaterdag weer terug. Ik heb dan dus bijna geen tijd ervoor.
    En de komende paar dagen heb ik het best druk
    Owja en ik ben van 22 juli tot 6 augustus weg.

    Geloof dat je m over het hoofd hebt gezien.


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)
    Geloof dat je m over het hoofd hebt gezien.


    k had het wel gezien, alleen vergeten iets mee te doen xD
    hoeveel uitstel heb je nodig?

    Ik ga dus lang op vakantie;
    Van 21 juli tot 1 augustus én van 3 augustus tot 19 augustus. Het is lang, maar ik probeer er alles aan te doen dat ik wifi kan krijgen!!


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Hel schreef:
    (...)

    k had het wel gezien, alleen vergeten iets mee te doen xD
    hoeveel uitstel heb je nodig?


    Ehm, paar dagen. Weet niet precies hoeveel ik nodig heb. Hangt er ook van af of ik nog photoshop op mn computer kan krijgen of dat ik het gewoon met paint moet doen.
    Heb gelukkig wel een idee.


    Stenenlikker

    Opdracht 2
    :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Darkshadow0 > Moonlit


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Blijkbaar nog niet aangegeven, maar criminiall >> Artistique

    Ik ben trouwens op vakantie van 27 juli tot 3 augustus, maar de dag ervoor en erna doe ik eigenlijk ook niets... $


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    DoctorReid schreef:
    Opdracht 2
    :3


    Moeten de cijfers er trouwens niet al achter staan? Bij opdracht 1? Of gaat Yoda ook nog beoordelen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DoctorReid schreef:
    (...)

    Moeten de cijfers er trouwens niet al achter staan? Bij opdracht 1? Of gaat Yoda ook nog beoordelen?


    Nee nog niet, dat doe ik altijd pas nadat ik de beoordelingen online heb gezet, wat waarschijnlijk morgen is omdat het dan mijn eerste en enige vrije dag in 3 weken is (ja, ik heb serieus 21 dagen achter elkaar gewerkt, vermoord me niet omdat het dus nu iets langer duurt...) Aankomende week moet ik nog 5 dagen werken en dan ben ik 9 dagen vrij en heb ik meer tijd/ruimte om sneller na te kijken (:

    Ik doe mijn best!

    ehm. wij hebben thuis alleen maar paint en word. -_-
    hoe moet ik dit nu doen?
    x


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    ehm. wij hebben thuis alleen maar paint en word. -_-
    hoe moet ik dit nu doen?
    x

    Je hoefde niet per se met de computer zei ze, en anders kan je photoshop trial downloaden en dan via internet een gratis key zoeken. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hel schreef:
    (...)

    Nee nog niet, dat doe ik altijd pas nadat ik de beoordelingen online heb gezet, wat waarschijnlijk morgen is omdat het dan mijn eerste en enige vrije dag in 3 weken is (ja, ik heb serieus 21 dagen achter elkaar gewerkt, vermoord me niet omdat het dus nu iets langer duurt...) Aankomende week moet ik nog 5 dagen werken en dan ben ik 9 dagen vrij en heb ik meer tijd/ruimte om sneller na te kijken (:

    Ik doe mijn best!

    Maakt niet uit hoor. Ik ga de 28ste weg wat een zaterdag is en ik moet de maandag tot en met vrijdag daarvoor werken. Tijdens het inpakken ben ik aan het werk...
    Ik dacht trouwens dat de beoordelingen al online stonden, dat was dus mijn fout. In de war met een andere wedstrijd.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:19 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis