• Wat is de bedoeling van de wedstrijd?
    Bij deze wedstrijd zul je een paar verhalen moeten schrijven, een gedicht/songtekst, een cover maken/foto bewerken en zelf je eigen mythische wezen bedenken. Het aantal opdrachten zal tussen de 5 á 6 liggen. Er valt niemand af het gemiddelde van alle opdrachten zal de winnaar bepalen.

    Wat kun je winnen?
    Voor iedereen die meedoet heb ik een prijs. Tenzij je jezelf uitschrijft of niets inlevert want dan verdien je natuurlijk niets.
    eerste plaats: 50 credits
    tweede plaats: 35 credits
    derde plaats: 20 credits
    troostprijs: credits voor 1x spotlight


    Wat moet ik doen?
    - Zorg dat je een story maakt waar alle opdrachten in komen te staan en een link naar de opdracht in het topic plaatst.
    -vraag op tijd uitstel! Dit kan op de dag van de deadline nog, maar liever niet één uur van tevoren. Je kan maximaal 5 dagen uitstel krijgen.
    - geef username veranderingen door!
    -De geschreven opdrachten moeten allemaal in het Nederlands, tenzij anders aangegeven.

    Wat kun je van mij verwachten
    -De opdrachten en beoordelingen komen allemaal in een story te staan die netjes bijgehouden wordt.
    - Ik kijk na op spelling/grammatica, originaliteit, of je je aan de opdracht hebt gehouden etc.
    -Ook zal ik altijd eerlijk zijn. Maar de ene beoordeling kan harder aankomen dan de ander, dit doe ik om te helpen, niet om iemand aan te vallen.

    Deelnemers:
    - Aragog:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Amethysst:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Ewijn:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    Opdracht 2 Cijfer: 6,5
    Opdracht 3 cijfer:
    Opdracht 4 cijfer:
    Lacrosse:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Yule:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Cijfer:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 7:37 ]

    Oke is snap dus echt vrij weinig van die 4e opdracht. Ben ik de enige die echt niks van Dante weet, behalve dat ik zijn naam lichtelijk ken? En is het nou de bedoeling dat we een SA schrijven over wanneer Dante in die -in mijn geval- negende cirkel is?


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Unwind schreef:
    Oke is snap dus echt vrij weinig van die 4e opdracht. Ben ik de enige die echt niks van Dante weet, behalve dat ik zijn naam lichtelijk ken? En is het nou de bedoeling dat we een SA schrijven over wanneer Dante in die -in mijn geval- negende cirkel is?


    jij een zamaskowane schrijven over de negende cirkel ja. Ik heb er twee wiki sites bijgevoegd, ik ga gestoord worden als ik het hele boek van Dante uit moet gaan schrijven op Q xD Op wiki staat het voornaamste, anders worden het Google naar 'dante-negende cirkel van hel' of zo...

    je zou in dit geval een verhaal kunnen schrijven over de ontmoeting tussen Dante en Satan om maar wat te noemen

    Hel schreef:
    (...)

    jij een zamaskowane schrijven over de negende cirkel ja. Ik heb er twee wiki sites bijgevoegd, ik ga gestoord worden als ik het hele boek van Dante uit moet gaan schrijven op Q xD Op wiki staat het voornaamste, anders worden het Google naar 'dante-negende cirkel van hel' of zo...

    je zou in dit geval een verhaal kunnen schrijven over de ontmoeting tussen Dante en Satan om maar wat te noemen


    aha oke, ja ik kende het verhaal zelf nog niet dus dan moet ik dat inderdaad maar even gaan doen. Ik heb trouwens wel veel met de duivel te maken, deze wedstrijd hahah.


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Unwind schreef:
    (...)

    aha oke, ja ik kende het verhaal zelf nog niet dus dan moet ik dat inderdaad maar even gaan doen. Ik heb trouwens wel veel met de duivel te maken, deze wedstrijd hahah.


    whehe, niets persoonlijks hoor, de laatste opdracht mogen jullie je helemaal uitleven op vrolijke dingen, of minder vrolijke, waar jullie zin in hebben, en daarnaast moet er ook een beetje gewerkt worden voor de prijzen haha(wbw)

    Hel schreef:
    (...)

    whehe, niets persoonlijks hoor, de laatste opdracht mogen jullie je helemaal uitleven op vrolijke dingen, of minder vrolijke, waar jullie zin in hebben, en daarnaast moet er ook een beetje gewerkt worden voor de prijzen haha(wbw)


    haha gelukkig is het niks persoonlijks XD maar opzich vind ik het ook wel weer badass, die duivel haha.


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Klein vraagje. Wat zie jij als een regel, voor de gedichten?
    Ik schrijf mijn gedichten namelijk zo:

    Ze tekent dansers
    Op de muur
    Met rode inkt
    En vingers

    Ze tekent vlammen
    In het stof
    Met rode inkt
    En handen

    Ze tekent lijnen
    Op haar pols
    Met rode inkt
    En messen


    Is 'Ze tekent dansers' dan een zin, of 'Ze tekent dansers op de muur,' of echt 'Ze tekent dansers op de muur met rode inkt en vingers?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hmm, wou incenption geloof ik nog wel een keer zien. hou van Time uit die film. Muziek van Hans Zimmer :)
    Maar wij hebben m niet....


    Stenenlikker

    ik heb opdracht 3 al wel af, maar ik denk dat ik nog even wacht met plaatsten. Ben er nog niet helemaal tevrede over...


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Unwind schreef:
    ik heb opdracht 3 al wel af, maar ik denk dat ik nog even wacht met plaatsten. Ben er nog niet helemaal tevrede over...

    Same :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rozzy schreef:
    Klein vraagje. Wat zie jij als een regel, voor de gedichten?
    Ik schrijf mijn gedichten namelijk zo:

    (...)

    Is 'Ze tekent dansers' dan een zin, of 'Ze tekent dansers op de muur,' of echt 'Ze tekent dansers op de muur met rode inkt en vingers?'


    Dat hangt er vanaf waar jij de punt gaat plaatsen.
    Als je de punt plaatst achter 'Ze tekent dansers op de muur.' dan is dat een zin. Als je een punt plaatst achter 'Ze tekent dansers op de muur met rode inkt en vingers.' dan eindigt daar je regel.

    Hel schreef:
    (...)

    Dat hangt er vanaf waar jij de punt gaat plaatsen.
    Als je de punt plaatst achter 'Ze tekent dansers op de muur.' dan is dat een zin. Als je een punt plaatst achter 'Ze tekent dansers op de muur met rode inkt en vingers.' dan eindigt daar je regel.

    Hmm, oké, bedankt.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    mag de song niet meer dan 35 regels hebben??


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Unwind schreef:
    mag de song niet meer dan 35 regels hebben??


    Als jij op meer uitkomt mag dat, gaat mij meer om het minimum^^

    Oh, ik heb trouwens mijn username veranderd, maar dat had je dus al gezien x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ewijn schreef:
    Belikov, lotgenoten. Heb jij enig idee wat Limbo is????
    Heb wel alleen nog geen zin gehad om op onderzoek uit te gaan... Doe ik wel als ik terugkom van vakantie. Heb dan nog 2 weken ofzo voor de opdracht. Moet me vast wel lukken. 3de opdracht doe ik wel op vakantie.

    Het is de plek waar je ingedeeld word in één van de 8 werelden van de hel. Het heeft geloof ik ook nog iets met het geloof in God te maken, maar ik moet ook nog even op onderzoek!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:16 ]


    Believe in yourself.