• Wat is de bedoeling van de wedstrijd?
    Bij deze wedstrijd zul je een paar verhalen moeten schrijven, een gedicht/songtekst, een cover maken/foto bewerken en zelf je eigen mythische wezen bedenken. Het aantal opdrachten zal tussen de 5 á 6 liggen. Er valt niemand af het gemiddelde van alle opdrachten zal de winnaar bepalen.

    Wat kun je winnen?
    Voor iedereen die meedoet heb ik een prijs. Tenzij je jezelf uitschrijft of niets inlevert want dan verdien je natuurlijk niets.
    eerste plaats: 50 credits
    tweede plaats: 35 credits
    derde plaats: 20 credits
    troostprijs: credits voor 1x spotlight


    Wat moet ik doen?
    - Zorg dat je een story maakt waar alle opdrachten in komen te staan en een link naar de opdracht in het topic plaatst.
    -vraag op tijd uitstel! Dit kan op de dag van de deadline nog, maar liever niet één uur van tevoren. Je kan maximaal 5 dagen uitstel krijgen.
    - geef username veranderingen door!
    -De geschreven opdrachten moeten allemaal in het Nederlands, tenzij anders aangegeven.

    Wat kun je van mij verwachten
    -De opdrachten en beoordelingen komen allemaal in een story te staan die netjes bijgehouden wordt.
    - Ik kijk na op spelling/grammatica, originaliteit, of je je aan de opdracht hebt gehouden etc.
    -Ook zal ik altijd eerlijk zijn. Maar de ene beoordeling kan harder aankomen dan de ander, dit doe ik om te helpen, niet om iemand aan te vallen.

    Deelnemers:
    - Aragog:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Amethysst:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Ewijn:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    Opdracht 2 Cijfer: 6,5
    Opdracht 3 cijfer:
    Opdracht 4 cijfer:
    Lacrosse:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Yule:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Cijfer:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 7:37 ]

    Oeh, ik heb een idee! Ohyeah. -wbw-
    Ik ga er zo aan beginnen, de kans is groot dat je 'm vanavond al ontvangt :"D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga wel proberen het na te kijken, dus het kan nog wel zijn dat jullie nog een beoordeling van mij krijgen. Zoals Dominique echter al heeft gezegd, weet ik niet zeker of het gaat gebeuren en anders krijgen jullie hem waarschijnlijk later.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.


    Op de wereld vinden zich verschillende rampen voor.
    Aardbevingen, overstromingen, vulkaan-uitbarstingen..
    Men denkt dat het allemaal natuurlijk is, maar wat als er voor alles een aanleiding is geweest? Wat als de goden zin hadden in een 'spel', dat voornamelijk bestaat uit machtmisbruik en misleidingen?
    Goden willen weten wie het machtigst is, wie de meeste levens in kan nemen, wie de meeste verwoestingen op zijn geweten heeft..
    Ze gebruiken de wereld als speelbord, de elementen als pionnen.
    Het is een simpel bordspel voor hen, maar fataal en verschrikkelijk voor ons.

    Oké, BAM, dat was mijn eerste ingeving.

    Wat ik heb verwerkt in de cover;
    Ares > oorlog
    Zeus > [onweers]storm
    Poseidon > tsunami/overstroming

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Criminiall >> Artistique


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik heb nog een vraag: Kan het ook een tekening zijn of een tekening met een collage-achtig effect of stukjes collage?
    Want hoe ik het wil doen is wss wel tekening nodig, maar ja, het kan ook zonder meer al tekenend zou fijner zijn. [;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aragog, die van jou is mooi geworden!
    Hoe doe je dat zo opelkaar over laten gaan? En welk programma gebruik je eigenlijk?
    Ik moet het doen met paint... Photoshop wordt wel geinstalleerd op mn laptop, maar ik weet niet waneer degene die dat voor me doet er weer is....
    En zou ik misschien alvast om uitstel mogen vragen?
    Ik heb vanaf zaterdag een week kamp en ik kom op zondag of zaterdag weer terug. Ik heb dan dus bijna geen tijd ervoor.
    En de komende paar dagen heb ik het best druk


    Stenenlikker

    @Ewijn; Dankjewel! Ik gebruik Photoshop Elements 7.0, en dat blenden doe ik voornamelijk met het effect 'Overlay' en de Opacity veranderen. Dat kan je overigens ook met de gum doen -opacity veranderen- en dat wilt ook wel eens een leuk effect geven :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    owke... Ik zou photoshop 6.9 ofzoiets krijgen.... Een van die nieuwe versies ofzo. Maar als ik ht optijd heb zal ik eens kijken. Bedankt voor de tip!


    Stenenlikker

    Ik gebruik GIMP, die is ook handig *heeft nog niks voor deze wedstrijd gemaakt, maar denkt wel hard na*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Forks schreef:
    Ik heb nog een vraag: Kan het ook een tekening zijn of een tekening met een collage-achtig effect of stukjes collage?
    Want hoe ik het wil doen is wss wel tekening nodig, maar ja, het kan ook zonder meer al tekenend zou fijner zijn. [;


    Zolang je je houdt aan de opdracht mag je voor mijn part gaan kleien of aquarellen, zolang er maar iets van een cover/collage uitkomt ^^

    Hoe ga je het eindelijk regelen met de vakantie? Want ik ben in totaal een week of twee en een half weg, en ik heb daar geen internet. En ik wil natuurlijk niet de wedstrijd uitgezet worden omdat ik op vakantie ben :')


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    [Oh laat maar, de computer flipte even]

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 20:35 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    OnlyOneMe schreef:
    Hoe ga je het eindelijk regelen met de vakantie? Want ik ben in totaal een week of twee en een half weg, en ik heb daar geen internet. En ik wil natuurlijk niet de wedstrijd uitgezet worden omdat ik op vakantie ben :')


    Als iedereen even aangeeft van wanneer tot wanneer je op vakantie gaat kan ik er omheen plannen of twee opdrachten in één keer geven(is een idee).

    Samhain goes Zamaskowane (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ehh... Vanaf 28 juli en dan twee weken, maar de week erna is het vijf dagen lang vakantiespel in mijn dorp/stad en ben ik daar aan het helpen en heb ik dus ook weinig tijd.
    Dus eigenlijk van 28 juli tot en met 19 augustus.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis