• Wat is de bedoeling van de wedstrijd?
    Bij deze wedstrijd zul je een paar verhalen moeten schrijven, een gedicht/songtekst, een cover maken/foto bewerken en zelf je eigen mythische wezen bedenken. Het aantal opdrachten zal tussen de 5 á 6 liggen. Er valt niemand af het gemiddelde van alle opdrachten zal de winnaar bepalen.

    Wat kun je winnen?
    Voor iedereen die meedoet heb ik een prijs. Tenzij je jezelf uitschrijft of niets inlevert want dan verdien je natuurlijk niets.
    eerste plaats: 50 credits
    tweede plaats: 35 credits
    derde plaats: 20 credits
    troostprijs: credits voor 1x spotlight


    Wat moet ik doen?
    - Zorg dat je een story maakt waar alle opdrachten in komen te staan en een link naar de opdracht in het topic plaatst.
    -vraag op tijd uitstel! Dit kan op de dag van de deadline nog, maar liever niet één uur van tevoren. Je kan maximaal 5 dagen uitstel krijgen.
    - geef username veranderingen door!
    -De geschreven opdrachten moeten allemaal in het Nederlands, tenzij anders aangegeven.

    Wat kun je van mij verwachten
    -De opdrachten en beoordelingen komen allemaal in een story te staan die netjes bijgehouden wordt.
    - Ik kijk na op spelling/grammatica, originaliteit, of je je aan de opdracht hebt gehouden etc.
    -Ook zal ik altijd eerlijk zijn. Maar de ene beoordeling kan harder aankomen dan de ander, dit doe ik om te helpen, niet om iemand aan te vallen.

    Deelnemers:
    - Aragog:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Amethysst:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Ewijn:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    Opdracht 2 Cijfer: 6,5
    Opdracht 3 cijfer:
    Opdracht 4 cijfer:
    Lacrosse:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Yule:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Cijfer:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 7:37 ]

    Mijn 1e opdracht is af!

    Dit is mijn opdracht, ik dacht dat ik 'm zo moest inleveren? [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    {Ma topics]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Waarschijnlijk krijg ik dit niet meer af, want ik ben zo dood als een weetikhet. Ik zal nog wel iets proberen. :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Mag ik hem anders morgen inleveren (1 juli) Het spijt me dat ik dan nog een keer om uitstel vraag, maar ik heb echt nog geen tijd gehad. Zit nu op dit moment als een lijk achter de computer 32 uren niet geslapen en nu dus 3 uurtjes op bed geweest, maar daardoor is het niet veel beter geworden.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    Waarschijnlijk krijg ik dit niet meer af, want ik ben zo dood als een weetikhet. Ik zal nog wel iets proberen. :c


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Criminiall schreef:
    Mag ik hem anders morgen inleveren (1 juli) Het spijt me dat ik dan nog een keer om uitstel vraag, maar ik heb echt nog geen tijd gehad. Zit nu op dit moment als een lijk achter de computer 32 uren niet geslapen en nu dus 3 uurtjes op bed geweest, maar daardoor is het niet veel beter geworden.



    Morgen middernacht is dan ook echt de uiterste datum.

    Hel schreef:
    (...)


    Morgen middernacht is dan ook echt de uiterste datum.


    Komt morgen al wel de 2e opdracht onlien of ook pas na de laatste inlevering?

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 20:48 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    (...)

    Komt morgen al wel de 2e opdracht onlien of ook pas na de laatste inlevering?


    Nou ja, het hangt er vanaf wie er vanavond allemaal nog gaan inleveren. Er zijn een paar mensen waarvan ik geen reactie krijg, dus dat wordt een verrassing. En gezien er nu iemand is die uitstel heeft tot morgen middernacht wordt het hoogstwaarschijnlijk maandag voor de opdracht online komt.

    Ik ga alleen niet nog meer uitstel geven want dan schopt het mijn plannen in de war..

    Hel schreef:
    (...)

    Nou ja, het hangt er vanaf wie er vanavond allemaal nog gaan inleveren. Er zijn een paar mensen waarvan ik geen reactie krijg, dus dat wordt een verrassing. En gezien er nu iemand is die uitstel heeft tot morgen middernacht wordt het hoogstwaarschijnlijk maandag voor de opdracht online komt.

    Ik ga alleen niet nog meer uitstel geven want dan schopt het mijn plannen in de war..


    Want je hebt sowieso al heel veel uitstel geven, geloof ik, of niet?
    Nou ja, ik ben er nieuwschierig naar de volgende opdracht, ik ga het voor de verandering 's op tijd in leveren. Athans, dat probeer ik, en niet op het laatste nippertje. [;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    http://www.quizlet.nl/stories/90516/wedstrijden/
    Sorry dat het zo last-minute is, maar ik had het onverwacht heel druk. Ik zorg ervoor dat ik hem de volgende keer niet zo op het laatste moment inlever.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Samhain schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/90516/wedstrijden
    Sorry dat het zo last-minute is, maar ik had het onverwacht heel druk. Ik zorg ervoor dat ik hem de volgende keer niet zo op het laatste moment inlever.


    Maakt niet uit, ik ben al blij dat je iets hebt ingeleverd ^^

    *slaat zichzelf*
    Allemachtig, waarom heb ik het toch zo druk met werk?
    Mijn oprechte excuses, ik moest vandaag en gisteren de hele dag werken. Het was echt een chaos. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eerlijk ik vind mijn verhaal best wel lachwekkend, niet omdat het grappig is. Gewoon omdat die personen niet op die plaats thuishoren.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Barnabas schreef:
    *slaat zichzelf*
    Allemachtig, waarom heb ik het toch zo druk met werk?
    Mijn oprechte excuses, ik moest vandaag en gisteren de hele dag werken. Het was echt een chaos. D:


    Vanavond nog tijd of...?

    mijn topics


    Everything that drowns me, makes me want to fly.