• Wat is de bedoeling van de wedstrijd?
    Bij deze wedstrijd zul je een paar verhalen moeten schrijven, een gedicht/songtekst, een cover maken/foto bewerken en zelf je eigen mythische wezen bedenken. Het aantal opdrachten zal tussen de 5 á 6 liggen. Er valt niemand af het gemiddelde van alle opdrachten zal de winnaar bepalen.

    Wat kun je winnen?
    Voor iedereen die meedoet heb ik een prijs. Tenzij je jezelf uitschrijft of niets inlevert want dan verdien je natuurlijk niets.
    eerste plaats: 50 credits
    tweede plaats: 35 credits
    derde plaats: 20 credits
    troostprijs: credits voor 1x spotlight


    Wat moet ik doen?
    - Zorg dat je een story maakt waar alle opdrachten in komen te staan en een link naar de opdracht in het topic plaatst.
    -vraag op tijd uitstel! Dit kan op de dag van de deadline nog, maar liever niet één uur van tevoren. Je kan maximaal 5 dagen uitstel krijgen.
    - geef username veranderingen door!
    -De geschreven opdrachten moeten allemaal in het Nederlands, tenzij anders aangegeven.

    Wat kun je van mij verwachten
    -De opdrachten en beoordelingen komen allemaal in een story te staan die netjes bijgehouden wordt.
    - Ik kijk na op spelling/grammatica, originaliteit, of je je aan de opdracht hebt gehouden etc.
    -Ook zal ik altijd eerlijk zijn. Maar de ene beoordeling kan harder aankomen dan de ander, dit doe ik om te helpen, niet om iemand aan te vallen.

    Deelnemers:
    - Aragog:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Amethysst:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Ewijn:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    Opdracht 2 Cijfer: 6,5
    Opdracht 3 cijfer:
    Opdracht 4 cijfer:
    Lacrosse:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Yule:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Cijfer:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 7:37 ]

    Omg ik ben ziek geweest en ik moest werken en omg ik heb de opdrachten niet D:
    Jemig.. D:


    Believe in yourself.

    OH WACHT! 26 augustus... niet juni. Hihi, laat maar ^^


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    OH WACHT! 26 augustus... niet juni. Hihi, laat maar ^^


    Nevermind, niet alles aangepast xD

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:14 ]

    Hel schreef:
    (...)

    Nevermind, niet alles aangepast xD

    Hahaha ik wou al zeggen ;D


    Believe in yourself.

    Unwind goes Lacrosse (A)


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Is er btw een mogelijkheid dat de beoordelingen van opdracht 2 voor zondag online staan? Want ik ga dan op vakantie en ben eigenlijk best wel benieuwd ahha


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Lacrosse schreef:
    Is er btw een mogelijkheid dat de beoordelingen van opdracht 2 voor zondag online staan? Want ik ga dan op vakantie en ben eigenlijk best wel benieuwd ahha


    Ik hoop het, AdoreMalfoy heeft tot middernacht om wat in te leveren, maar nog steeds niets van gehoord...

    haha ik heb net heel opdracht 4, plus de wikisite-informatie die ik nodig heb uitgeprint. Kan ik op vakantie alvast een beetje beginnen haha.


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Wanneer komen de beoordelingen ongeveer online?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rozzy goes Psychotic en dit is mijn derde opdracht ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Psychotic schreef:
    Rozzy goes Psychotic en dit is mijn derde opdracht ^^


    Zet het er zo bij in de lijst ^^

    De uitslagen komen iets later. Momenteel bezig met de aanvraagformulieren van de nieuwe bèta's te verwerken, en dat zijn er nogal wat... En gezien een paar van mijn deelnemers zich ook hebben aangemeld durf ik haast te zeggen dat die uitslag belangrijker is dan het cijfer van de tweede ronde haha.

    Ik probeer ze uiterlijk dinsdag online te zetten, is mijn enige vrije dag namelijk, maar kan nog niets beloven helaas.

    Hel schreef:
    (...)

    Zet het er zo bij in de lijst ^^

    De uitslagen komen iets later. Momenteel bezig met de aanvraagformulieren van de nieuwe bèta's te verwerken, en dat zijn er nogal wat... En gezien een paar van mijn deelnemers zich ook hebben aangemeld durf ik haast te zeggen dat die uitslag belangrijker is dan het cijfer van de tweede ronde haha.

    Ik probeer ze uiterlijk dinsdag online te zetten, is mijn enige vrije dag namelijk, maar kan nog niets beloven helaas.

    Ah, oké, dan weet ik dat. Ik vroeg het me af omdat het zo stil was in dit topic :')


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oké, ik heb 't allemaal nog een keertje goed doorgelezen en voor de derde opdracht kies ik de Reaper :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik wil graag uitstel vragen. De datum is nog ver weg, maar ik weet niet of ik het voor elkaar krijg om beide opdrachten af te krijgen. Ben namelijk net terug van vakantie enzo + extra redenen, maar die stuur ik je even in een pb! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Wait, zit ik trouwens nog wel in de wedstrijd, want anders zit ik hier nu voor niets van alles te zeggen... (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.