• Wat is de bedoeling van de wedstrijd?
    Bij deze wedstrijd zul je een paar verhalen moeten schrijven, een gedicht/songtekst, een cover maken/foto bewerken en zelf je eigen mythische wezen bedenken. Het aantal opdrachten zal tussen de 5 á 6 liggen. Er valt niemand af het gemiddelde van alle opdrachten zal de winnaar bepalen.

    Wat kun je winnen?
    Voor iedereen die meedoet heb ik een prijs. Tenzij je jezelf uitschrijft of niets inlevert want dan verdien je natuurlijk niets.
    eerste plaats: 50 credits
    tweede plaats: 35 credits
    derde plaats: 20 credits
    troostprijs: credits voor 1x spotlight


    Wat moet ik doen?
    - Zorg dat je een story maakt waar alle opdrachten in komen te staan en een link naar de opdracht in het topic plaatst.
    -vraag op tijd uitstel! Dit kan op de dag van de deadline nog, maar liever niet één uur van tevoren. Je kan maximaal 5 dagen uitstel krijgen.
    - geef username veranderingen door!
    -De geschreven opdrachten moeten allemaal in het Nederlands, tenzij anders aangegeven.

    Wat kun je van mij verwachten
    -De opdrachten en beoordelingen komen allemaal in een story te staan die netjes bijgehouden wordt.
    - Ik kijk na op spelling/grammatica, originaliteit, of je je aan de opdracht hebt gehouden etc.
    -Ook zal ik altijd eerlijk zijn. Maar de ene beoordeling kan harder aankomen dan de ander, dit doe ik om te helpen, niet om iemand aan te vallen.

    Deelnemers:
    - Aragog:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Amethysst:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Ewijn:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    Opdracht 2 Cijfer: 6,5
    Opdracht 3 cijfer:
    Opdracht 4 cijfer:
    Lacrosse:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Yule:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Cijfer:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 7:37 ]

    Ik ben bezig maar ik weet even niks voor een gedicht over een feniks D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    whaaa ik hoop echt dat opdr. 4 gaat lukken heb één ding, maar die is verschrikkelijk slecht.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    jeah 1002 woorden :) het is niet geweldig, maar ik hoop toch dat alles een beetje klopt!
    http://www.quizlet.nl/chapters/881545/opdracht-4/


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Je hebt het in ieder geval al afgemaakt ^^

    Veel woorden maakte niet uit he? Want ik zit namelijk aan de 3000...


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Dat wordt hard doorschrijven, ik ben bijna op de helft nu x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Opdracht 4, Dante's Hel.
    Dit was een behoorlijk zware opdracht vond ik, maar ik heb hem af :)


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Ik heb genoeg woorden, maar mijn verhaal is nog niet helemaal af, haha. Nu ja, ik heb nog tijd.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Het is me gelukt! Klik ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hai! Ik bleef onverwachts bij een vriendin slapen en vandaag ging ik naar het strand, ik ben net thuis..
    Zou ik als-je-blieft uitstel mogen? :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het spijt me echt ontzettend dat ik niet heb ingediend. Ik ging dit weekend wéér naar Zeeland en kon er daardoor alleen maar op papier aan werken. Daarnaast kwam ik gisteren echt doodmoe thuis, dus had niet eens tijd/zin om opdracht drie (die ik zelf maar matig gelukt vond, want als je 'm niet snapt wordt-ie gelijk minder leuk. En toevallig snapt bijna niemand ooit mijn grapjes die vaak subtiel verweven zijn in mijn woorden.) uit te typen.
    Opdracht vier heb ik niet eens af. Telkens als ik wat opschreef bedacht ik me na een woord of 300 dat dit de grootste onzin was die ik ooit had bedacht, dus ben ik er na een tijdje maar gewoon mee gestopt.
    Dus, hierbij schrijf ik me uit:Y) Veel succes aan de andere deelnemers en moge de beste winnen!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wat gebeurd er nu met alle mensen die het gisteren niet ingeleverd hadden? want dat waren er best wel veel...


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Lacrosse schreef:
    Wat gebeurd er nu met alle mensen die het gisteren niet ingeleverd hadden? want dat waren er best wel veel...


    Iedereen krijgt nog één week uitstel. Opdracht vijf wordt geschrapt, hiervoor is niet meer genoeg tijd. Indien de opdrachten niet worden ingeleverd, kijk ik alleen maar na wat mensen wel hebben ingeleverd en wijs ik daaruit wel een winnaar aan.

    Uiterlijke inleverdatum is dus 18 september!

    Wat was opdracht vijf? Nu ben ik nieuwsgierig. :'D En sorry dat ik het niet af heb kunnen krijgen voor de vorige deadline. D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lacrosse schreef:
    Opdracht 4, Dante's Hel.
    Dit was een behoorlijk zware opdracht vond ik, maar ik heb hem af :)


    voor het geval je hem nog niet gezien had.


    Everything that drowns me, makes me want to fly.