• Wat is de bedoeling van de wedstrijd?
    Bij deze wedstrijd zul je een paar verhalen moeten schrijven, een gedicht/songtekst, een cover maken/foto bewerken en zelf je eigen mythische wezen bedenken. Het aantal opdrachten zal tussen de 5 á 6 liggen. Er valt niemand af het gemiddelde van alle opdrachten zal de winnaar bepalen.

    Wat kun je winnen?
    Voor iedereen die meedoet heb ik een prijs. Tenzij je jezelf uitschrijft of niets inlevert want dan verdien je natuurlijk niets.
    eerste plaats: 50 credits
    tweede plaats: 35 credits
    derde plaats: 20 credits
    troostprijs: credits voor 1x spotlight


    Wat moet ik doen?
    - Zorg dat je een story maakt waar alle opdrachten in komen te staan en een link naar de opdracht in het topic plaatst.
    -vraag op tijd uitstel! Dit kan op de dag van de deadline nog, maar liever niet één uur van tevoren. Je kan maximaal 5 dagen uitstel krijgen.
    - geef username veranderingen door!
    -De geschreven opdrachten moeten allemaal in het Nederlands, tenzij anders aangegeven.

    Wat kun je van mij verwachten
    -De opdrachten en beoordelingen komen allemaal in een story te staan die netjes bijgehouden wordt.
    - Ik kijk na op spelling/grammatica, originaliteit, of je je aan de opdracht hebt gehouden etc.
    -Ook zal ik altijd eerlijk zijn. Maar de ene beoordeling kan harder aankomen dan de ander, dit doe ik om te helpen, niet om iemand aan te vallen.

    Deelnemers:
    - Aragog:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Amethysst:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Ewijn:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    Opdracht 2 Cijfer: 6,5
    Opdracht 3 cijfer:
    Opdracht 4 cijfer:
    Lacrosse:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Yule:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Cijfer:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 7:37 ]

    Moet er ook een uitleg bij de song/gedicht?


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Unwind schreef:
    Moet er ook een uitleg bij de song/gedicht?


    nope, tenzij je gedicht of songtekst zo onduidelijk zou zijn dat we uitleg nodig hebben haha

    Zo, ik heb mijn 3e opdracht ook al af :)
    Hopelijk is het een beetje goed. Het is een song, vandaar de herhaling. Aangezien ik echt niet kan zingen zit er geen geluidsfragment bij (a)
    xx
    Opdracht 3

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 20:56 ]


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Hum, niet om te zeuren of iets, maar er missen nog een aantal opdrachten (tenzij die via PB zijn ingeleverd en de lijst nog niet is bijgewerkt natuurlijk, maar oké ) en ik vroeg me af hoe dat verder gaat?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 10:17 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rozzy schreef:
    Hum, niet om te zeuren of iets, maar er missen nog een aantal opdrachten (tenzij die via PB zijn ingeleverd en de lijst nog niet is bijgewerkt natuurlijk, maar oké ) en ik vroeg me af hoe dat verder gaat?


    volgens mij mogen die mensen dan gewoon niet meer meedoen met de wedstrijd, ofzo. een deadline is een deadline, hè haha. En er is al een week bij gedaan want eigenlijk moest dat ding de 15e al af zijn.


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Unwind schreef:
    (...)

    volgens mij mogen die mensen dan gewoon niet meer meedoen met de wedstrijd, ofzo. een deadline is een deadline, hè haha. En er is al een week bij gedaan want eigenlijk moest dat ding de 15e al af zijn.

    Ja, dat weet ik, maar ik vroeg het me af ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rozzy schreef:
    (...)
    Ja, dat weet ik, maar ik vroeg het me af ^^


    adoremalfoy had uitstel gevraagd tot morgen, de rest heeft uitstel gekregen tot morgen via een gb bericht, maar geen reactie gehad van iemand, dus als ze morgen niet hebben ingeleverd, vallen er weer 3-4 af....

    Hel schreef:
    (...)

    adoremalfoy had uitstel gevraagd tot morgen, de rest heeft uitstel gekregen tot morgen via een gb bericht, maar geen reactie gehad van iemand, dus als ze morgen niet hebben ingeleverd, vallen er weer 3-4 af....

    Ah, oké, dan snap ik het ook weer. Wel balen dat er steeds mensen afvallen zonder dan iets te zeggen (no_chears)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mannschaft went Lizse. Vanmiddag -het is hier al 26 juli- ben ik thuis en zal ik alles eens goed doorlezen :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wanneer komen de beoordelingen van opdracht 2? ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Wanneer komen de beoordelingen van opdracht 2? ;D


    Nadat die ene 4 mensen hun opdracht hebben ingeleverd of eruit vliegen...

    Opdracht 2:


    Mijn tweede opdracht beeld een spel tussen de goden uit. Het dambord staat voor het spel en het vuur staat voor de god Zeus en het water voor Poseidon. Een gevecht tussen de goden, een gevecht tussen vuur en water. Wie zal de strijd winnen?


    ps. Ik had absoluut geen inspiratie voor deze opdracht. Ik hoop dat ik nog op tijd ben, heb deze toch maar ingeleverd ook al leek hij, zoals ik eerder al aangaf, heel erg veel op een andere inzending.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Hm ik heb wel een 'gedicht', maar die zinnen zijn redelijk lang :'D.
    Hm, de langste zin heeft 11 woorden..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Hm ik heb wel een 'gedicht', maar die zinnen zijn redelijk lang :'D.
    Hm, de langste zin heeft 11 woorden..


    Hoe lang de zinnen zijn maakt echt niet uit ^^

    Hel schreef:
    (...)

    Hoe lang de zinnen zijn maakt echt niet uit ^^

    Okay, mooi zo! :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''