• Wat is de bedoeling van de wedstrijd?
    Bij deze wedstrijd zul je een paar verhalen moeten schrijven, een gedicht/songtekst, een cover maken/foto bewerken en zelf je eigen mythische wezen bedenken. Het aantal opdrachten zal tussen de 5 á 6 liggen. Er valt niemand af het gemiddelde van alle opdrachten zal de winnaar bepalen.

    Wat kun je winnen?
    Voor iedereen die meedoet heb ik een prijs. Tenzij je jezelf uitschrijft of niets inlevert want dan verdien je natuurlijk niets.
    eerste plaats: 50 credits
    tweede plaats: 35 credits
    derde plaats: 20 credits
    troostprijs: credits voor 1x spotlight


    Wat moet ik doen?
    - Zorg dat je een story maakt waar alle opdrachten in komen te staan en een link naar de opdracht in het topic plaatst.
    -vraag op tijd uitstel! Dit kan op de dag van de deadline nog, maar liever niet één uur van tevoren. Je kan maximaal 5 dagen uitstel krijgen.
    - geef username veranderingen door!
    -De geschreven opdrachten moeten allemaal in het Nederlands, tenzij anders aangegeven.

    Wat kun je van mij verwachten
    -De opdrachten en beoordelingen komen allemaal in een story te staan die netjes bijgehouden wordt.
    - Ik kijk na op spelling/grammatica, originaliteit, of je je aan de opdracht hebt gehouden etc.
    -Ook zal ik altijd eerlijk zijn. Maar de ene beoordeling kan harder aankomen dan de ander, dit doe ik om te helpen, niet om iemand aan te vallen.

    Deelnemers:
    - Aragog:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Amethysst:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Ewijn:
    Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    Opdracht 2 Cijfer: 6,5
    Opdracht 3 cijfer:
    Opdracht 4 cijfer:
    Lacrosse:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,0
    Opdracht 3 Cijfer:
    Opdracht 4 Cijfer:
    - Yule:
    Opdracht 1 Cijfer: 9,5
    Opdracht 2 Cijfer: 8,5
    Opdracht 3 Cijfer:
    Cijfer:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 7:37 ]

    Artistique schreef:
    Wait, zit ik trouwens nog wel in de wedstrijd, want anders zit ik hier nu voor niets van alles te zeggen... (':


    Maak je geen zorgen, er valt niemand af.

    Mijn gedicht.
    Argh, ik dicht nooit.. Ik hoop dat 'ie een beetje in de smaak valt :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Psychotic schreef:
    Rozzy goes Psychotic en dit is mijn derde opdracht ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Moet de sfinx eigenlijk de griekse sfinx zijn, of mag de egyptische ook??


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Moet de sfinx eigenlijk de griekse sfinx zijn, of mag de egyptische ook??


    Ik doelde op de egyptische, dus je mag zelf weten waar je het over doet ^^

    Weet je al wanneer de uitslag van opdracht 2 komt? ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ga ze allebei gebruiken :)


    Stenenlikker

    Aragog schreef:
    Weet je al wanneer de uitslag van opdracht 2 komt? ;D


    ugh... zo snel mogelijk... Ik krijg momenteel alleen geen zinnig woord op papier en om jullie nu alleen maar cijfers te geven vind ik ook... nah :/

    Nja, liever dat dan niks, toch? :3
    Voel je trouwens niet opgejaagd ofzo, hoor! Het is nog altijd jouw keuze, maar ik was gewoon even benieuwd. :3 Succes dan nog met de beoordelingen enzo, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    De beoordelingen en cijfers van opdracht twee staan online!

    Bij Aragog staat het cijfer voor opdracht twee achter opdracht drie en bij mij staat het cijfer achter mijn naam... Ik denk niet dat dat klopt x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Aan de mensen die het niet weten: ik ben Lizse en ik ben geband:Y)
    Eh, ik weet niet of ik me nou moet uitschrijven of om uitstel moet vragen, want op mijn echte account ben ik namelijk geband tot en met de dag na de deadline. Ik zou in principe wel gewoon aan de opdrachten kunnen werken, terwijl ik thuis zit, maar ik kan hem niet op de deadline inleveren, tenzij ik uitstel krijg. Dat gedoe staat hier hopelijk los van, dus ik hoop vurig dat ik nog uitstel krijg, want ik vind (vond?) dit een leuke wedstrijd met leuke opdrachten.
    Maar goed, anders schrijf ik me uit met de mededeling dat de wedstrijd leuk was:Y)


    Omnia mutantur, nihil interit.

    Schrikbarend schreef:
    Aan de mensen die het niet weten: ik ben Lizse en ik ben geband:Y)
    Eh, ik weet niet of ik me nou moet uitschrijven of om uitstel moet vragen, want op mijn echte account ben ik namelijk geband tot en met de dag na de deadline. Ik zou in principe wel gewoon aan de opdrachten kunnen werken, terwijl ik thuis zit, maar ik kan hem niet op de deadline inleveren, tenzij ik uitstel krijg. Dat gedoe staat hier hopelijk los van, dus ik hoop vurig dat ik nog uitstel krijg, want ik vind (vond?) dit een leuke wedstrijd met leuke opdrachten.
    Maar goed, anders schrijf ik me uit met de mededeling dat de wedstrijd leuk was:Y)


    Dat gedoe staat hier gewoon los van. De deadline moet ik waarschijnlijk sowieso verplaatsen met een week dus je kan de opdrachten gewoon inleveren ^^

    PercyWood schreef:
    Bij Aragog staat het cijfer voor opdracht twee achter opdracht drie en bij mij staat het cijfer achter mijn naam... Ik denk niet dat dat klopt x'D


    t was laat gister? xD dat excuus zal vast niet opgaan xD

    Hier is mijn 3de opdracht
    Ik kan niet echt dichten.... Hoop dat ik het een beetje goed gedaan heb.


    Stenenlikker