• Echt, ik vind dit zo erg.
    Eventjes uitleg:

    Ik zat vorig jaar op een school die ik haatte, ik werd er een soort van gepest en al de mensen die er zaten; ik kon ze niet uitstaan.
    Nu heb ik mijn derde middelbaar gedaan in een andere school, allemaal nieuwe mensen en een nieuwe klas. En ik vind het er geweldig en ben er zo gelukkig.
    Nu krijg ik net een sms'je van één van die mensen van mij vorige school:
    'Hé, ik kom volgend jaar naar jouw school jouw richting doen! En Thanee (nog zo'n meisje) ook! Leuk hè?'

    Het is 100% zeker dat ze in mijn klas komen want van mijn richting is er maar één klas. Ben ik eindelijk eens écht gelukkig, heb ik fijne vriendinnen en nu dit... ik weet dat een beetje dramatisch is maar nu ik terug -na een heel jaar- iets van hen hoor komt alles weer terug.

    Tips?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Je hebt nu vriendinnen, die helpen je wel dat je geen last van hen krijgt. Sowieso ben je nu in andere omstandigheden, dat werkte voor mij ook. Nooit meer last gehad van pesten, ook al waren ze wel in de omgeving.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    En die twee die naar jouw school komen, wat voor types zijn dat? Waren zij de ergste? Het kan zijn dat het helemaal anders is als ze op een nieuwe school zijn, waar zij niemand kennen en jij wel. Maar het is natuurlijk niet leuk, dat snap ik. Veel succes er mee.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Bes, als je wilt kan je met me praten (flower)

    En voor de rest, prima voor hen dat ze komen. Laat ze maar lekker hun gang gaan. En stel dat ze je pesten, dan moet je dat gewoon melden bij schoolleiding. Of ze gewoon confronteren dat het een stelletje uit de hoogte gevallen bitches zijn die wel wat beters met hun leven kunnen doen (:

    Of ik kom even langs en leer ze een lesje :Y)

    Just do your thing Bes-Fles (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tempesta schreef:
    En die twee die naar jouw school komen, wat voor types zijn dat? Waren zij de ergste? Het kan zijn dat het helemaal anders is als ze op een nieuwe school zijn, waar zij niemand kennen en jij wel. Maar het is natuurlijk niet leuk, dat snap ik. Veel succes er mee.


    Die 2? Grootste b*tches ooit. Met hen wil je niets te maken hebben.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nou, je hebt nu wel je eigen vriendinnen, jij kent iedereen langer&beter, dus ik zou me er niet ál te druk over maken. als het daarentegen wel erg wordt, dat ze vervelend doen, meld het dan, en leg alles uit. ik was ook gepest, en heb altijd alles gemeld, ik zie ze nog elke dag, maar ze houden nu verstandig hun poezelige bekjes dicht :)
    komt vast goed, joh. als jij iedereen mag op jouw school, en zij jou, dan kunnen er echt niet zomaar twee hittepetitjes tussen komen, hoor! Trouwens wel vreemd dat als ze zo vervelend deden jouw nummer hebben, en je sms'en? vage mensen tegenwoordig,...hoop dat je wat aan m'n advies hebt ;)

    Lijkt me ook heel vervelend, maar je hebt vriendinnen, dus je bent niet alleen.
    Weet je trouwens zeker dat ze sámen naar jóuw school gaan, joúw richting te doen? Klinkt wel heel toevallig... Willen ze je niet gek maken?


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    Lijkt me ook heel vervelend, maar je hebt vriendinnen, dus je bent niet alleen.
    Weet je trouwens zeker dat ze sámen naar jóuw school gaan, joúw richting te doen? Klinkt wel heel toevallig... Willen ze je niet gek maken?


    Nu ja, degene die me gsmst heeft zit ook bij mij op dans (gelukkig laat ze me daar met rust) en ze spreekt al lang erover dat ze Humane wil doen. Thanee weet ik nog niet zeker maar die zal dat meisje ook wel volgen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hmm als ik jou was zou ik ze gewoon negeren, waarschijnlijk hebben ze dan toch niet veel te zeggen. En je kent iedereen veel langer daar en ik denk heus wel dat ze er wat van zullen zeggen als ze jou opnieuw beginnen met pesten, en anders meld je het gewoon!!
    En als je een keer wil praten, mag je me altijd een PB sturen. (Dan lijkt het of ik ook wat terug doe voor jou :'))
    X


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Cloelia schreef:
    Je hebt nu vriendinnen, die helpen je wel dat je geen last van hen krijgt. Sowieso ben je nu in andere omstandigheden, dat werkte voor mij ook. Nooit meer last gehad van pesten, ook al waren ze wel in de omgeving.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Geef ze een 2e kans.. Mensen kunnen veranderen en zich ook anders gedragen in een andere omgeving met andere mensen..


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Ik zou kijken wat er gaat gebeuren. Als ze echt erg onuitstaanbaar zijn en je klas geweldig is, overleven ze het niet lang. Zelf ga ik waarschijnlijk naar een andere klas. De meeste gaan het zelfde niveau als mij doen en ik kom dan weer in een rot klas. Nog een jaar en ik mag mijn eigens tukjes van de grond rapen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Misschien maken ze maar een grapje?
    Maar je moet ze gewoon negeren, óf ze eens flink de waarheid zeggen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    In mijn ogen zal het zo lopen:
    Jij hebt vrienden, die zullen je heus wel niet laten vallen voor/door die mensen.
    Die twee meisjes zullen de nieuwe zijn, zij komen in een nieuwe, onbekende school. Zij zullen de eerste dagen niemand hebben behalve elkaar.
    En ik geloof ook niet dat je klas je zal laten vallen als ze te weten komen dat die meisjes jou nog gepest hebben. Ik denk eerder dat ze de nieuwe zullen laten vallen, tegen hen keren.
    En als ze echte bitches zijn, zal je klas, als ze een beetje cool zijn, hen wel herkennen en dan zal je wel zien...
    Ik zou gewoon doen alsof ze niemand speciaals zijn.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 18:12 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Xandia schreef:
    Geef ze een 2e kans.. Mensen kunnen veranderen en zich ook anders gedragen in een andere omgeving met andere mensen..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Cloelia schreef:
    Je hebt nu vriendinnen, die helpen je wel dat je geen last van hen krijgt. Sowieso ben je nu in andere omstandigheden, dat werkte voor mij ook. Nooit meer last gehad van pesten, ook al waren ze wel in de omgeving.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.