• Echt, ik vind dit zo erg.
    Eventjes uitleg:

    Ik zat vorig jaar op een school die ik haatte, ik werd er een soort van gepest en al de mensen die er zaten; ik kon ze niet uitstaan.
    Nu heb ik mijn derde middelbaar gedaan in een andere school, allemaal nieuwe mensen en een nieuwe klas. En ik vind het er geweldig en ben er zo gelukkig.
    Nu krijg ik net een sms'je van één van die mensen van mij vorige school:
    'Hé, ik kom volgend jaar naar jouw school jouw richting doen! En Thanee (nog zo'n meisje) ook! Leuk hè?'

    Het is 100% zeker dat ze in mijn klas komen want van mijn richting is er maar één klas. Ben ik eindelijk eens écht gelukkig, heb ik fijne vriendinnen en nu dit... ik weet dat een beetje dramatisch is maar nu ik terug -na een heel jaar- iets van hen hoor komt alles weer terug.

    Tips?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Die 2? Grootste b*tches ooit. Met hen wil je niets te maken hebben.

    Nou dan. Dat ze bij je in de klas komen betekent niet dat je gelijk beste vriendinnetjes met ze moet worden. Laat ze gewoon en ga lekker met je eigen leven verder -waar zij dus duidelijk geen rol in spelen.
    :Y)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 9:29 ]


    I solemny swear I'm up to no good.

    Ik zit nu ook bij mensjes in de klas die ik totaal niet mag. I know the feeling. Ga sowieso naar je leerkracht en meld het even. Sterkte meid!


    26 - 02 - '16

    Ze zijn verleden, lekker laten lopen.


    Some angels have no wings.

    Ach joh, Sta daar gwn boven. Kijk, jij hebt vriendinnen op die school al die je niet laten vallen lijkt me en zij komen met praktisch gezien niks. Ze kunnen dan nog zo'n grote mond hebben, maar als je vriendinnen optreden zoals echte vriendinnen kunnen zij je niks maken joh :P

    Zij hebben zeg maar niet de status en zo die ze daar wel hadden en jullie hebben al een beetje een vriendengroepje, dus je bent nu in het voordeel tegen ze. Laat je gwn alleen niet ondersneeuwen door ze en zeg gwn wat je ervan vind, als je je aan ze irriteert of ze iets doen. Dan blijven je vriendinnen wel achter je staan om je te helpen :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Je moet gewoon goed zorgen dat je je er niets van aantrekt, dat is het meest belangrijk. Je hebt vriendinnen en nu sta je daar gewoonweg boven. Ik geloof in je :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Als je wilt praten kan dat altijd Bes, ben er voor je altijd dat weet je hé(flower)

    En wat die 2 b*tchen betreft. Ze zullen niks doen. Jij hebt nu vriendinnen en die zullen wel voor je opkomen. Die 2 zullen wel merken dat jij geweldig bent en dat je vrienden het voor je opnemen. Ze zullen beseffen dat ze niets kunnen doen tegen de geweldige Bes!
    Het zal niet meer zo worden. Jij hebt nu geweldige vriendinnen en vrienden dat weet ik door hoe jij over ze praat. Ze zullen het opnemen als ze dat opnieuw doen. Misschien moet je het eerst ook eens tegen je vriendinnen zeggen over wat die 2 gedaan hebben.

    It's all gonna be okay . Just be your awesome self.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~