• Gisteren zag ik een programma op tv over Christenen in Amerika. De mensen voerden actie tegen het homohuwelijk met borden met de tekst God hates fags (God haat flikkers). Ik vind dat al redelijk onbeschoft, maar ze hebben natuurlijk wel vrijheid van meningsuiting.
    Nu was er een man die dat programma presenteerde en die ging lang bij die actievoerders. Toen vertelde een meisje van 23 of zo, dat ze een tijdje geleden op een begrafenis van een Moslimse vrouw waren en dat ze daar actie gingen voeren. Ze verbrandden de Koran, omdat dat volgens haar een 'boek van de duivel’ was en ze zeiden dat die vrouw die was overleden door haar eigen schuld dood was gegaan omdat ze Moslima was en niet in de goede God geloofde. En vervolgens maakte ze wel een foto van een Moslim jongetje omdat hij er zo schattig uitzag.
    Ik geloof zelf niet in God maar ik respecteer mensen die wel geloven. Maar dit vond ik echt ronduit belachelijk! Wat vinden jullie?


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Dat is echt onbeschoft o.O


    Shoganai i ne~

    Yeah, well, some people are dumb.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    En dat vind ik dus het jammere aan religies. 't Is allemaal leuk en aardig, zolang je het maar niet in iemands strot gaat duwen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hier kan ik zo boos om worden. Ze nemen alles zo letterlijk op. Nou ja, 't zijn niet alleen de Christenen hoor. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dat is vast en zeker die familie van westboro baptist church haha, die ken ik al, zieke geesten.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vandersteen schreef:
    En dat vind ik dus het jammere aan religies. 't Is allemaal leuk en aardig, zolang je het maar niet in iemands strot gaat duwen.


    idd, en het bizarre is dat ze in Amerika zo tegen de Islam zijn omdat sommige mensen hier heel ver in gaan, maar tegelijkertijd hebben ze zelf ook van die fundamentalisten rond huppelen die misschien nog wel ergere dingen doen. Het is bizar dat mensen voor jou gaan bepalen hoe jij je leven moet leven O.o


    Life is hard, just break it with your head <3

    I just don't want them on this planet...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    PAPAROACH schreef:
    Hier kan ik zo boos om worden. Ze nemen alles zo letterlijk op. Nou ja, 't zijn niet alleen de Christenen hoor. :]

    Nee dat bedoelde ik ook niet =) Het is gewoon dat de ene religie niet beter is dan de andere en dat je elkaar gewoon moet respecteren. Het ging nu toevallig over Christenen, maar er zijn ook genoeg andere religies die dat doen.


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Femkexx schreef:
    (...)
    Nee dat bedoelde ik ook niet =) Het is gewoon dat de ene religie niet beter is dan de andere en dat je elkaar gewoon moet respecteren. Het ging nu toevallig over Christenen, maar er zijn ook genoeg andere religies die dat doen.


    lol, ik bedoelde het niet slecht ofzo. :'D Dat laatste zei ik meer omdat mensen anders weer gaan denken dat ik doe alsof de Christenen de enige zijn die dit soort dingen doen. Voor de rest ben ik het wel met je eens ja.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 13:32 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    God loves everyone.


    Your make-up is terrible

    PAPAROACH schreef:
    (...)

    lol, ik bedoelde het niet slecht ofzo. :'D Dat laatste zei ik meer omdat mensen anders weer gaan denken dat ik doe alsof de Christenen de enige zijn die dit soort dingen doen. Voor de rest ben ik het wel met je eens ja.

    Haha, ja dat snapte ik wel! Ik wou ook even duidelijk maken dat ik het ook niet slecht bedoelde xd


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Ben het eens met Nikki.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    God doesn't hate fags, idiots hate humans.


    No growth of the heart is ever a waste

    DrWhooves schreef:
    Dat is echt onbeschoft o.O


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is echt onbeschoft.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.