• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

    Jongeren

    Meisjes

    - Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine


    Jongens

    - William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken



    Middeleeuwse Mensen

    Meisjes (Met 1 goede heks)

    - Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly


    Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

    - Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo
    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia


    Slechte Heksen


    - Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    - Gereserveerd voor LovelyLonely

    Slechte Tovenaars

    - Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -




    Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.


    Inschrijven kan altijd hier, dan zeg je het tegen me en verzinnen we wel iets.



    De cover werd mede mogelijk gemaakt door prejudices

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 16:44 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Elric Derun

    Ik kijk dr even aan en leun dan tegen de muur 'Elric Derun, hoezo wil je dat weten?' vraag ik dan terwijl ik dr aankijk met een oog dicht, dr moest wel iets zijn.
    Ik doe mijn handen in de zakken, maar wel zo dat ik snel kan reageren als ze wat wilt proberen.

    Tanlor Cardiel

    Ik hoorde iemand achter mij schreeuwen en draaide mij even om 'Als je antwoorden wilt moet je maar mee komen' zeg ik terwijl ik mijn weg weer vervolg, ik haal het boek tevoorschijn waarna ik er doorheen blader, het is intressant maar er staan ook wel wat gevaarlijke dingen in. Om het te beschermen net zoals de Codex doe ik precies het zelfde, ik verklein het boek zonder dat het meisje het door heeft waarna ik het in het zakje doe bij de Codex, ik bestudeer later wel het boek wat zorgvuldiger.
    Ik kijk de straten weer rond waarna ik aan de overkant een huis zie met allemaal tassen, dat is aardig handig.
    Ik loop er naar binnen waarna ik een rugzak haal, niet al te groot maar ook niet al te klein. Ik betaal nu met een goude munt die het meisje met alle plezier aanneemt, ik lach even waarna ik naar buiten stap. Ik merkte al gouw dat de twee boeken in het magie-beschermend zakje zaten niet goed bij elkaar konden zijn dus pak het boek van het roodharig meisje er weer uit en stop hem in de rugzak.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:05 ]

    [Ik ben te sloom xD]

    Cyrille Flynn

    Het roodje wordt opeens nog roder. Bewonderend kijk ik naar Grace, die zich tegen Tanlor keert. Ik moet moeite doen om een grijns te onderdrukken, als Grace het boek had, was het pikken van het boek een fluitje van een cent. 'Elric Derun, hoezo wil je dat weten?' zegt de jongen opeens en ik moet me ineens weer focussen op ons gesprek.
    "Gewoon interesse! Ik ken de naam van Grace en Tanlor al. Ik wil graag weten met wie ik te maken heb. Het is zo irritant om mensen aan te moeten spreken als je hun naam niet weet." Ik rol overdreven met mijn ogen en ik weet dat dat een ticje is dat ik over heb gehouden aan vroeger. Ik was nu alleen met de jongen in de kamer, maar ik kon niet zo snel een vloek bedenken.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:10 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    { Hahahah ik heb het zelf ook soms hoor ;) Dat heb je nauw eenmaal met een RPG (: }

    Grace Sawyer

    Ik rolde met mijn ogen maar besloot om me niet zomaar af te laten schepen.
    "Ik wil geen antwoorden, maar mijn boek." Zei ik terwijl ik hem inhaalde. "Het is een familiestuk."
    Mijn ogen stonden vastberaden terwijl ik mijn armen kruiste en naar hem opkeek.
    Ergens was ik me er van bewust dat ik het niet af zou kunnen pakken aangezien hij me waarschijnlijk toch zou verslaan, maar dat wilde niet zeggen dat ik me zou laten doen.
    "Waarom hecht je er zo veel belang aan?" Vroeg ik uiteindelijk. "Het is niet dat het iets van waarde heeft."
    Snel keek ik rond me heen en merkte dat het begon te schemeren, weldra zou de avond vallen en wie weet wat er dan allemaal kon gebeuren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik lach even naar dr 'Kan jij ooit je mond houden?' zeg ik met een lachje waarna ik naar een bankje loop en ga zitten 'Het boek heeft misschien geen waarde voor jouw, maar voor mij wel. Daarom heb ik er zoveel intresse in' zeg ik en kijk dan naar de schemering 'Deze wereld is anders dan de onze, maar de gevaren zullen er altijd zijn' zeg ik en sluit mijn ogen even.

    Elric Derun

    Ik kijk dr even aan en knik alleen maar, mijn ogen blijven op dr gefocust want er moet wel iets zijn anders is ze niet geintresserd. Zou zij die aap zo groot hebben gemaakt? Als Tanlor hier nog was had ik het kunnen vragen, maar die was weggegaan samen met het boek en die Grace.
    Mijn handen blijven waar ze nu zitten om zo snel mogelijk te reageren als ze wat probeert.

    [haha, je vertrouwt me nu al niet.. En we kennen elkaar pas net:O Hihi]

    Cyrille Flynn

    Ik ga naast en jongen tegen de muur aanstaan. "Hoe vind jij het hier?" vraag ik hem. Ik moest tijd winnen, ik kon maar geen spreuk bedenken. Waarschijnlijk kwam het doordat ik mijn mantel niet droeg, maar dat was natuurlijk onzin. Ik kon prima zonder mantel toveren. Ik kijk naar de deur en doe alsof ik op Grace terugkomst wacht. De jongen houdt me wantrouwend in de gaten en opeens begin ik te twijfelen of hij niet al weet dat ik een heks ben. Ik schud die gedachte meteen van me af.


    It's never gonna happen, Guys.

    Grace Sawyer

    Ik keek hem beledigt aan toen hij vroeg of ik ooit mijn mond wel kon houden, maar besloot om er niet op in te gaan.
    Toen ik hoorde wat hij zei, schudde ik geïrriteerd mijn hoofd.
    "Dat is ronduit belachelijk," Merkte ik rustig op. "Natuurlijk gaan er altijd gevaren zijn, maar dat wilt toch niet zeggen dat je zonder toestemming mijn boek moet meenemen?"
    Plots kreeg ik een idee en keek hem aan terwijl ik net als hem op het bankje ging zitten en mijn benen over elkaar sloeg.
    "Ok, ik wil een deal maken." Zei ik en tilde mijn kin koppig de lucht in. "Als ik er voor zorg, dat jij een kopie hebt van mijn boek, mag ik het dan terug?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik lach even als ze dr deal zegt 'Dus jij wilt alsnog riskiren dat het boek in verkeerde handen valt?' zeg ik met een lachje, ik kijk dr even aan als de nacht de dag overneemt 'Heb jij ooit gehoord van Abraham de Mangus?' vraag ik dan en kijk dr strak aan. Ze zal vast nooit helemaal van hem gehoord hebben maar dat is niet erg.

    Elric Derun

    Ik kijk dr even aan 'Ik vind het hier wel leuk, de gebouwen zijn veel groter dus veel leuker om te beklimmen' zeg ik alleen, ik vraag dr niks, het zal me weinig schelen wat ze eigenlijk wilt. Ik hoop alleen dat Tanlor nogal snel terug komt.

    Grace Sawyer

    "Nope," Zei ik en begon me stiekem te ergeren dat hij steeds met me lachte.
    Nog even en ik zou misschien wel mijn geduld verliezen.
    "Waarom, wat is er met die kerel?" Vroeg ik en wisselde van been zodat ik beter zat.
    Verveeld tokkelde ik met mijn vingers op het bankje in afwachting van zijn verdere uitleg, al moest ik zeggen dat het me vrij weinig kon schelen.
    Ik wilde gewoon dat verdomde boek terug, voordat het persoonlijk werd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cyrille Flynn

    Over de daken lopen? Wie loopt er nou over het dak heen? Aangezien zijn skills met de messen en zijn rare manier van "lopen" ga ik er vanuit dat hij of een hele goede soldaat is, een rover of een sluipmoordenaar. En dan opeens valt het idee van de vloek me te binnen. Ik moest alleen oogcontact zien te maken. En hoewel hij Tanlor als vriendje heeft, zal mijn vloek voor enige tijd genoeg schade aanrichten en hij zal zich niet eens herinneren dat ik de vloek over hem heb uitgesproken. Ik zet mijn handen naast hem neer op de muur, zodat hij niet weg kan. Maak oogcontact met me Elrin, dat is alles wat nodig is.

    [Voor ik commentaar ga krijgen, dat was een bedoelde Typfout xD kan het Cyrille wat schelen hoe je heet xD]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:31 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Tanlor Cardiel

    Mijn gezicht verrandert meteen, de uitdrukkingen die ik eerst deed zijn weg. 'Jij wilt de duisternis die je hebt meegebracht voeden als je dit boek gaat "kopieëren". Daarom heb ik het afgenomen, daarom heb ik hem nu' zeg ik, mijn stem is opeens heel anders, heel sirieus. Als ik merk dat de straten leeg zijn en het donker is sta ik op 'Jij wilt de waarheid? Dan zal je die krijgen' zeg ik en haal het zakje onder mijn shirt vandaan, ik haal het boek tevoorschijn en laat het voor mij zweven, de letters in het boek zweven over de pagina's heen terwijl ik worden opzeg die niet eens uit deze tijd zijn. De lampen die aangegaan waren vliegen uit en het boek begint hevig licht te geven waardoor het de hele straat verlicht.

    Elric Derun

    Ik schrik even als ze dichterbij komt en duw dr aan de kant, wat door opvolgt is een mesje die richting haar gaat maar in de balk naast dr gegooit word. 'Wie the hell denk je dat je bent?' zeg ik terwijl ik verbaasd sta te kijken, ik ben niet het type waar aan gehangen word of in de nek gehijgt word. Ik doe meteen ook een paar stappen achteruit om uit dr buurt te zijn.

    Cyrille Flynn

    "Toe maar, meneer, denkt dat hij wat is!" Ik loop op de jongen af. "Oké, het is uit met het spelletje. Ik had gehoopt je te kunnen misleiden, maar blijkbaar ben je slim genoeg. Kostte het je veel moeite om mijn aap te doden?"
    Ik wacht zijn reactie niet af. Mijn blauwe mantel verschijnt om mijn lichaam en met een klap tover ik de deur dicht, die direct in het slot valt. ik loop dichter naar de jongen toe. Ik ben echt niet bang voor zijn zielige mesjes, mijn magie was vele malen sterker dan hem. Met een zwaai van mijn arm wordt de jongen door magie tegen de muur achter hem geworpen. Ik snoer direct zijn mond, waardoor hij niet kan schreeuwen. "Je gaat boeten voor dat je je met mijn zaakjes bemoeide."

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:42 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Grace Sawyer

    Geschrokken veerde ik recht en wankelde achteruit terwijl ik toekeek wat hij deed.
    Dit was niet mogelijk, hoe kon hij dit op zijn eentje doen?
    Het feit dat de sfeer plots zo verandert was, beangstigde me waardoor ik al het bloed uit mijn wangen weg voelde trekken.
    Ik deed mijn ogen wat op spleetjes door het felle licht en had het gevoel alsof mijn benen het elk moment konden begeven.
    "Blijf uit mijn buurt," Fluisterde ik met grote ogen en was er niet van verbaasd dat mijn stem trilde.
    Mijn interesse in het boek was verdwenen, het enige wat ik nu nog wilde was om hier zo snel mogelijk hier vandoor te gaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Het licht vervaagt en ik lach even lichtjes naar dr 'Het boek wat jij wilt bevat ook zulke dingen, spreuken die niet eens gebruikt mogen worden. Zoals de spreuk die jullie fout opgezegt hadden' zeg ik weer met een serieus gezicht. De geur in de lucht verranderde opeens, ik kon de duisternis erin ruiken, dan schiet mijn gedachtes naar Elric en de vrouw waar die mee was.
    Ik draai mezelf met een ruk om waarna ik naar het huis toe ren, als ik naar binnen wil gaan word de deur opeens met een ram dicht gegooid. Ik glimlach even en een bol vormt in mijn handen waarna ik die tegen de deur aangooi die door de klap het huis in schiet. Ik kijk naar Elric die tegen de muur ligt en dan naar de vrouw met dr mantel om.

    Elric Derun

    Ik wilde nog een mesje gooien maar word dan vol tegen de muur gegooit, ik snap nu ook waarom Tanlor haar niet helemaal vertrouwde, ze was een heks!
    Mijn ogen schieten open als ik de deur voorbij zie vliegen en Tanlor binnen zie komen lopen, een opluchting schiet mijn gedachte door, hij moest het gevoeld of geroken hebben.

    [Nee! Dat was te snel xD eh.. Ik ga trouwens slapen, dat kan ik echt gebruiken..]

    Cyrille Flynn

    Ik schrik als Tanlor binnen komt stappen. Dat had ik niet verwacht! Azul verschijnt bij het raam en ik ben de uil dankbaar. Ik open het raam met mijn magische krachten en verdwijn naar buiten. Ik laat de jonge Elric mij volgen, dankzij mijn magische krachten. Hij had gezien wie ik werkelijk was, dat mocht niet gebeuren. Voordat Tanlor ons in kan halen heb ik mijn spreuk al uitgesproken. "Jij vergeet wie ik ben, vertelt Tanlor als hij daarnaar vraagt dat de vrouw in de blauwe mantel naar binnen kwam, vlak nadat Cyrille de kamer had verlaten. Je hebt voor de rest een leuk klein gesprek gehad met Cyrille. Ik laat de jongen achter voor wie hij is en dring ongezien het huis weer binnen. Ik blijf beneden in de grote kamer staan, zonder mantel. Zogenaamd had ik het huis nooit verlaten.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 5:59 ]


    It's never gonna happen, Guys.