• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging, penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal - Spanje
    Duitsland - Italië.




    The lovely WAG's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    And their Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 19:59 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Dat weet ik en ik vind het best sneu dat er zo over hem wordt gedaan. Hij is toch niet zo fout of leef ik echt op een roze wolk :')


    Dat sws, haha :3
    Iemand die zijn haar nog even moet doen en waar het team te laat voor komt en een boete voor krijgt, valt bij mij verkeerd..
    Hij is vast niet slecht ofzo en ik was ooit fan, maar nu vind ik hem even niks.
    Maarja beter, meer voor jou dan ^^

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik doelde meer op de lichamelijke eisen. Die zijn echt heftig. Een vriend van mij wilde sinds zijn 7e al piloot worden en was door alle keuringen door totdat hij de laatste kreeg: een oogtest. Hij scheen een hele kleine afwijking te hebben in zijn kleurzicht waarvan hij zelf nog nooit iets had opgemerkt en toen was zijn droom over. Zes maanden was hij depressief.

    Ik noemde ook maar een voorbeeld
    en wat die keuringen betreft, ik moet er niet aan denken
    maar ik ben blij met mijn opleiding, en misschien ga ik hierna nog een verpleegstersopleiding doen

    Macadamia schreef:
    Ik hoop zoooo dat Spanje tegenover Duitsland in de finale komt, mijn crush heeft me uitgenodigd om dan bij hem thuis voetbal te gaan kijken (:


    Óeh!
    Ik hoop het ook voor je!

    Meireles schreef:
    (...)

    Dat sws, haha :3
    Iemand die zijn haar nog even moet doen en waar het team te laat voor komt en een boete voor krijgt, valt bij mij verkeerd..
    Hij is vast niet slecht ofzo en ik was ooit fan, maar nu vind ik hem even niks.
    Maarja beter, meer voor jou dan ^^


    Het is niet bewezen dat ze daardoor te laat zijn gekomen. Dat verhaal is er van gemaakt. Ik kan me zo boos maken om mensen die van dat haar een probleem maken. De een gaat naar het toilet en de ander doet zijn haar. Thefuck is wrong?

    En inderdaad, des te meer voor mij ;D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik noemde ook maar een voorbeeld
    en wat die keuringen betreft, ik moet er niet aan denken
    maar ik ben blij met mijn opleiding, en misschien ga ik hierna nog een verpleegstersopleiding doen


    Wat doe je nu dan?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Wat doe je nu dan?

    Pedagogisch Werker, met kindjes werken (:

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Pedagogisch Werker, met kindjes werken (:


    Leuk!

    Zelf hem ik een gruwelijke hekel aan de Westerse kindjes maar als je ervan houdt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    *Sigh*
    Er komt een dag dat ik dit ook kan. Het dansen, zingen zal nooit lukken :')



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Het is niet bewezen dat ze daardoor te laat zijn gekomen. Dat verhaal is er van gemaakt. Ik kan me zo boos maken om mensen die van dat haar een probleem maken. De een gaat naar het toilet en de ander doet zijn haar. Thefuck is wrong?

    En inderdaad, des te meer voor mij ;D


    Hij ligt me gewoon niet zo goed :')
    Zal ooit vast wel bijtrekken haha :3

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Pedagogisch Werker, met kindjes werken (:


    Hey! Zoiets ga ik ook doen, haha :3

    Meireles schreef:
    (...)

    Hij ligt me gewoon niet zo goed :')
    Zal ooit vast wel bijtrekken haha :3


    Ik neem het je ook niet kwalijk ofzo. Alleen ik kan me zo kwaad maken over hoe hij wordt neer gezet. Altijd kritiek en nooit eens naar zijn kwaliteiten gekeken. Daar word ik echt boos over :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Leuk!

    Zelf hem ik een gruwelijke hekel aan de Westerse kindjes maar als je ervan houdt.

    Westerse kindjes ?? haha
    Ik heb verschillende culturen op kinderdagverblijven meegemaakt, niks Westers aan
    Het is wel hartstikke leuk, maar het moet je wel liggen natuurlijk
    Maar er komt veel meer kijken bij een Pedagogisch Werker, echt veel hoor pff

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik neem het je ook niet kwalijk ofzo. Alleen ik kan me zo kwaad maken over hoe hij wordt neer gezet. Altijd kritiek en nooit eens naar zijn kwaliteiten gekeken. Daar word ik echt boos over :')


    Ik snap wel wat je bedoelt..
    Is ook zoiets met Fernando ):

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik neem het je ook niet kwalijk ofzo. Alleen ik kan me zo kwaad maken over hoe hij wordt neer gezet. Altijd kritiek en nooit eens naar zijn kwaliteiten gekeken. Daar word ik echt boos over :')

    Een jongen die ik ken, die zegt dat alle voetballers een beperkte hersenmassa hebben...

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 21:14 ]

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Westerse kindjes ?? haha
    Ik heb verschillende culturen op kinderdagverblijven meegemaakt, niks Westers aan
    Het is wel hartstikke leuk, maar het moet je wel liggen natuurlijk
    Maar er komt veel meer kijken bij een Pedagogisch Werker, echt veel hoor pff


    Nee, ik bedoel niet het blanke gedeelte. Sowieso de kinderen hier, hun gedrag, nee laat maar. Ik heb zelf ook wel een illegaal voor de klas gestaan en weet hoe het eraan toe gaat. Ik kraak je keuze niet af hoor, ik heb het gewoon niet op kinderen. Kinderen krijgen vind ik eigenlijk een egoïstische bezigheid maar dat terzijde.
    De kinderen in armere delen van de wereld zijn veel oprechter, veel liever en veel eerlijker. Hun emoties zijn echt. Geen gezeur en werken, zo worden ze opgevoed en dat geeft ze een sterk en oprecht karakter. Een echt karakter. Geen zacht gekookt eitje. Deze kinderen leven vanaf hun derde jaar eigenlijk al alleen en dat is iets wat ik kan bewonderen.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 21:15 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."