• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging, penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal - Spanje
    Duitsland - Italië.




    The lovely WAG's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    And their Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 19:59 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hola Charissa!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Hola Charissa!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ga weer schrijven

    Spoiler: Diego Forlán krijgt zijn, niet zo prettige, entree.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Hahaha. Chinees is echt een hel. Sterkte ermee :') De enige reden dat ik Spaans wilde leren was omdat ik het toerisme in ga en het daar een pre is.

    Ik heb 2 jaar van mn leven weggegooid met Toerisme en recreatie
    wat een kutopleiding zeg, heb het niet eens gehaald, en ik heb dus maar 1 jaar Spaans gehad, terwijl het er 2 moesten zijn

    En m'n nieuwe hoofdstukje staat online, jaj. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    (...)

    Hahaha. Chinees is echt een hel. Sterkte ermee :') De enige reden dat ik Spaans wilde leren was omdat ik het toerisme in ga en het daar een pre is.

    Dat denk ik ook, ja :') Maar goed, ik wil uiteindelijk vloeiend Engels, Nederlands, Duits, Frans, Spaans, Russisch en Chinees kunnen spreken :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik heb 2 jaar van mn leven weggegooid met Toerisme en recreatie
    wat een kutopleiding zeg, heb het niet eens gehaald, en ik heb dus maar 1 jaar Spaans gehad, terwijl het er 2 moesten zijn


    Hahaha. Ik ga Culturele antropologie en ontwikkelingssociologie in Leiden doen met daarna uitbreiding Toerism, in het Engels, op de universiteit; als mijn mama en ik het dan nog kunnen financieren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Elo guys! c:

    Meireles schreef:
    Elo guys! c:

    Ellooooooooooo.
    I guess you want me to write post? :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mannschaft schreef:
    (...)
    Dat denk ik ook, ja :') Maar goed, ik wil uiteindelijk vloeiend Engels, Nederlands, Duits, Frans, Spaans, Russisch en Chinees kunnen spreken :')


    Hahaha. Zelfde ambitie :') Ik alleen Spaans, Russisch (Een vriendinnetje van mij helpt me daar al mee maar alleen het alfabet maakt me al gek), Frans (ben ook al aardig opweg als ik aankomende week mijn examen heb gehaald.), Engels en Portugees. Misschien ook nog Hindi omdat ik dan de drie wereldtalen spreek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Meireles schreef:
    Elo guys! c:


    Hola.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mannschaft schreef:
    (...)
    Ellooooooooooo.
    I guess you want me to write post? :3


    Lol, daarom zei ik geen hallo, maar nu je het zegt :3
    Gash, ik heb zo'n buikpijn.
    Ik heb gister besloten nog 4 weken hier te blijven en een vriendin van me wil dat ik Ronaldo ontmoet, lol :L

    Boutella schreef:
    (...)

    Hahaha. Zelfde ambitie :') Ik alleen Spaans, Russisch (Een vriendinnetje van mij helpt me daar al mee maar alleen het alfabet maakt me al gek), Frans (ben ook al aardig opweg als ik aankomende week mijn examen heb gehaald.), Engels en Portugees. Misschien ook nog Hindi omdat ik dan de drie wereldtalen spreek.

    Awesome 8D
    Ik wil iets internationaals gaan doen, daarom al die talen :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mannschaft schreef:
    (...)
    Dat denk ik ook, ja :') Maar goed, ik wil uiteindelijk vloeiend Engels, Nederlands, Duits, Frans, Spaans, Russisch en Chinees kunnen spreken :')


    Ik wil vloeiend Engels, Nederlands, Zweeds, Frans en Spaans, haha. Dus nog twee te gaan, eigenlijk! Jaj. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meireles schreef:
    (...)

    Lol, daarom zei ik geen hallo, maar nu je het zegt :3
    Gash, ik heb zo'n buikpijn.
    Ik heb gister besloten nog 4 weken hier te blijven en een vriendin van me wil dat ik Ronaldo ontmoet, lol :L


    Ronaldo woont in Madrid hè. Jij bent toch in Portugal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."