• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging, penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal - Spanje
    Duitsland - Italië.




    The lovely WAG's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    And their Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 19:59 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mannschaft schreef:
    (...)
    Awesome 8D
    Ik wil iets internationaals gaan doen, daarom al die talen :')


    Toerisme is internationaal ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga schrijven, guys^^ -RPG-posts en wedstrijdopdracht en hoofdstukjes^^-
    Byesss c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Boutella schreef:
    (...)

    Toerisme is internationaal ^^

    I know:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ga douchen, xoxo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    (...)

    Hahaha. Zelfde ambitie :') Ik alleen Spaans, Russisch (Een vriendinnetje van mij helpt me daar al mee maar alleen het alfabet maakt me al gek), Frans (ben ook al aardig opweg als ik aankomende week mijn examen heb gehaald.), Engels en Portugees. Misschien ook nog Hindi omdat ik dan de drie wereldtalen spreek.

    Ik wilde heel graag een vliegopleiding doen, ik wilde helikopterpilote worden, het lieft een trauma helikopter
    Maar een vliegopleiding is zo duur :(

    Jup, ikr (:
    En ik wil hem ook allesbehalve ontmoeten, maar zij wil het.
    Dat ie ineens hier is ofzo.
    Is never gonna happen en als het wel gebeurd, ren ik sws weg.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik wilde heel graag een vliegopleiding doen, ik wilde helikopterpilote worden, het lieft een trauma helikopter
    Maar een vliegopleiding is zo duur :(


    Wauw, dat is echt cool!

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik wilde heel graag een vliegopleiding doen, ik wilde helikopterpilote worden, het lieft een trauma helikopter
    Maar een vliegopleiding is zo duur :(



    I Know. En er zitten extreem veel eisen aan. Alleen de top komt door die keuring heen.

    @ Margot; Hij ligt gewoon in mijn bedje hoor. Kijken kijken maar niet aankomen ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)


    I Know. En er zitten extreem veel eisen aan. Alleen de top komt door die keuring heen.

    @ Margot; Hij ligt gewoon in mijn bedje hoor. Kijken kijken maar niet aankomen ^^

    Ja, je moet bijvoorbeeld ook goed zijn in wiskunde en natuurkunde (met al die coördinaten) en dat zijn juist de vakken waar ik slecht in ben haha

    Boutella schreef:
    (...)


    I Know. En er zitten extreem veel eisen aan. Alleen de top komt door die keuring heen.

    @ Margot; Hij ligt gewoon in mijn bedje hoor. Kijken kijken maar niet aankomen ^^


    Geloof me, dat doe ik echt niet, HAHA.
    Nee idk, ik mag hem niet zo..
    Mensen in Portugal ook niet, dat verbaasd me wel :L
    Doe mij maar Torres, die in mijn bedje ligt. :')

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ja, je moet bijvoorbeeld ook goed zijn in wiskunde en natuurkunde (met al die coördinaten) en dat zijn juist de vakken waar ik slecht in ben haha


    Ik doelde meer op de lichamelijke eisen. Die zijn echt heftig. Een vriend van mij wilde sinds zijn 7e al piloot worden en was door alle keuringen door totdat hij de laatste kreeg: een oogtest. Hij scheen een hele kleine afwijking te hebben in zijn kleurzicht waarvan hij zelf nog nooit iets had opgemerkt en toen was zijn droom over. Zes maanden was hij depressief.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Goooosh ik hou van She's the man. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Meireles schreef:
    (...)

    Geloof me, dat doe ik echt niet, HAHA.
    Nee idk, ik mag hem niet zo..
    Mensen in Portugal ook niet, dat verbaasd me wel :L
    Doe mij maar Torres, die in mijn bedje ligt. :')


    Dat weet ik en ik vind het best sneu dat er zo over hem wordt gedaan. Hij is toch niet zo fout of leef ik echt op een roze wolk :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mesut schreef:
    Goooosh ik hou van She's the man. :9~


    Yeah die is awesome!

    Ik hoop zoooo dat Spanje tegenover Duitsland in de finale komt, mijn crush heeft me uitgenodigd om dan bij hem thuis voetbal te gaan kijken (:


    The truth may be orange!