• Blijkbaar val ik op balletjes (kakkers) volgens mijn vriendinnen. XD
    Ik moest namelijk met een hele leuke jongen werken - zie vorig topic - en ik vroeg aan wat vriendinnen wat zij van hem vonden.
    Een balletje dus. :')

    Juist.

    Op wat voor type jongens/meisjes vallen jullie op? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Beetje alternatieve jongens.


    I am an idiot, I move.

    Blond met bruine ogen, eerder schattig dan knap.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik val niet echt op uiterlijk, ik val meer op uitstraling. En dat kunnen dus heel verschillende jongens zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    K-pop oppa's (cat)
    Lol, nee ok; goed verzorgde jongens met langer-dan-stekeltjes haar, maar niet té kakker. Buiten dat is het bij mij heel breed.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Donker haar, groene/blauwe ogen en een heel schattig gezichtje. Maar vooral lieve jongens. ^^

    Ik val op langer haar. :Y)
    Als ze dat niet hebben is het voor mij gelijk al klaar. Ik weet het, raar, maar ik heb er wat mee. :'3
    Verder moeten ze verzorgt zijn, geen baardgroei, en lief/grappig zijn.

    Ik val niet echt een bepaald type, maar als ik het zou mogen uitkiezen: mannelijk.
    Ja, beetje gespierd, brede kaaklijn, en wat stoppeltjes zijn ook niet mis :'). Het liefst met een donkere haarkleur.
    Maar een jongen moet vooral lief en respectvol zijn, haha. Beetje romantisch mag ook wel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mannelijk en grappig.
    Niet van die halve wijven, daar heb ik helemaal niets mee.


    Tell me about it, stud.

    Ik doe het nit expres, maar ik heb iets met linkshandige jongens, haha.


    People change, memory's don't.

    Doorgaans val ik op lange, donkerharige jongens. Heb ze graag wat alternatiever maar ik hoef dan weer geen voddenbaal met dreadlocks die de hele dag aan de wiet zit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Echt mannelijke types met halflang haar, een nonchalante uitstraling en een beetje een alternatieve kledingstijl. Jummie. :9~


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Jongens met bruine/zwarte krulletjes vind ik echt überschattig. En op een of andere manier word ik er ook altijd verliefd op. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mercurial schreef:
    Echt mannelijke types met halflang haar, een nonchalante uitstraling en een beetje een alternatieve kledingstijl. Jummie. :9~

    Dit klinkt helemaaaal niet verkeerd. :9~

    Volgens vrienden val ik op jongens die schattig zijn en er ook zo uitzien. Daar hebben ze eigenlijk wel gelijk mee. :Y)


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Hmm, verschillend. Denk niet echt een speciaal uiterlijk/persoonlijkheid in het bijzonder...


    Deep inside, I've never felt alive