• Blijkbaar val ik op balletjes (kakkers) volgens mijn vriendinnen. XD
    Ik moest namelijk met een hele leuke jongen werken - zie vorig topic - en ik vroeg aan wat vriendinnen wat zij van hem vonden.
    Een balletje dus. :')

    Juist.

    Op wat voor type jongens/meisjes vallen jullie op? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn vriend: Half lange, bruine krullen, metalhead en super lief. <3

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 17:43 ]


    You are beautiful, you are love.

    Dat verschilt echt! Eerste keer verliefd op een zogenaamde nerdje - een schattige dan -, tweede keer een typisch blondje met blauwe ogen. Nu heb ik het voor een jongen die er een beetje gothic uitziet hehe. :Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik val op mijn vriend :3

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 14:34 ]


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    Ik val op mijn vriend :3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Momentum schreef:
    Ik val op mijn vriend :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb wel voorkeur voor een bepaald soort jongens, maar toch val ik wel meer op de persoonlijkheid en uitstraling. En het allerbelangrijkste, hij moet heel veel humor hebben (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Audacity schreef:
    M'n afgelopen hossels spelen eigenlijk allemaal een instrument en hebben prachtig weelderig haar :'D.
    Maar ik denk dat het enige wat een jongen hoeft te doen om mijn mijn aandacht te krijgen, is opvallen. Zo heb ik een jongen alleen leuk gevonden om zijn rode broek. Het was een mooie broek.


    Hoe was dat gegaan als je hem die broek uit had getrokken en je vond hem plotseling niet meer aantrekkelijk? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    ik val altijd voor de players, de allerverkeerdste types dus.


    -

    Paddington schreef:
    Ik heb wel voorkeur voor een bepaald soort jongens, maar toch val ik wel meer op de persoonlijkheid en uitstraling. En het allerbelangrijkste, hij moet heel veel humor hebben (:


    Mannen twee keer mijn leeftijd. (cat)
    I'm doomed.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 17:10 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Paddington schreef:
    Ik heb wel voorkeur voor een bepaald soort jongens, maar toch val ik wel meer op de persoonlijkheid en uitstraling. En het allerbelangrijkste, hij moet heel veel humor hebben (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Flea schreef:
    Ik val niet echt op uiterlijk, ik val meer op uitstraling. En dat kunnen dus heel verschillende jongens zijn.


    Food.

    Niet te iel, groten dan ik, vrolijk en een goede uitstraling :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    En ben ik de enige die niet weet op wat ik val? :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Thunderfrost schreef:
    Mannen twee keer mijn leeftijd. (cat)
    I'm doomed.


    Gaat leuk worden als je 50 bent (cat)


    quidquid excusatio prandium pro