• Ja, want omdat ik mindervalide ben, kan ik mijn huis niet meer uit. Godverdomme, daar gaat mijn shoppen en afspreken met vriendinnen!
    Eén dag sneeuw is leuk, maar twee weken (ja, volgende week ook nog heel de week naar het schijnt --') is echt overdone.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Da's echt kut voor je!
    Maar, kan je niet gaan winkelen in een winkelcentrum? Dan ben je toch binnen?


    Never run out of reasons to smile...

    Ik snap het niet echt??
    Is je deur dicht gevroren??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat is idd kut. Maar dan krijgen we misschien wel een witte kerst :'D

    Hannahisleuk schreef:
    Da's echt kut voor je!
    Maar, kan je niet gaan winkelen in een winkelcentrum? Dan ben je toch binnen?


    Ja, maar daar heb je enkel van die populaire winkels, waar ik meestal nog niet de helft vind wat ik nodig heb. Ik ga liever naar alternatieve winkeltjes die je vind in de stad.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ItsYouAndMe schreef:
    Ik snap het niet echt??
    Is je deur dicht gevroren??


    Nee, ik kan niet buiten gaan zonder te verongelukken.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sehnsucht schreef:
    (...)

    Ja, maar daar heb je enkel van die populaire winkels, waar ik meestal nog niet de helft vind wat ik nodig heb. Ik ga liever naar alternatieve winkeltjes die je vind in de stad.

    Oooowh :3
    Ik vind dit echt kut voor je! Maar denk dat sneeuw niet eeuwig kan blijven liggen. En dan kun je lekker wél naar de stad! (:


    Never run out of reasons to smile...

    ik moet stage lopen :S

    Fragile schreef:
    Dat is idd kut. Maar dan krijgen we misschien wel een witte kerst :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Fragile schreef:
    Dat is idd kut. Maar dan krijgen we misschien wel een witte kerst :'D

    Dat is wel heel stom! Nouja, probeer er maar het beste van te maken. Nodig anders je vriendinnen bij jou thuis uit, ook altijd leuk.
    Ik zou dinsdag naar de kapper. Kan ik ook bijna wel vergeten ._.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat is egt stom.. nou in ieder geval hebben we wel een witte kerst, hoop dat het daarna ophoudt zodat je weer iets kunt doen met je friends..
    Wat erg voor je dat je mindervalide bent..
    Kusjee(K)


    Simple, but effective.

    Hannahisleuk schreef:
    (...)
    Oooowh :3
    Ik vind dit echt kut voor je! Maar denk dat sneeuw niet eeuwig kan blijven liggen. En dan kun je lekker wél naar de stad! (:


    De vakantie duurt ook niet eeuwig...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    probeer er het beste van te maken =3

    ShinMyToy schreef:
    Dat is egt stom.. nou in ieder geval hebben we wel een witte kerst, hoop dat het daarna ophoudt zodat je weer iets kunt doen met je friends..
    Wat erg voor je dat je mindervalide bent..
    Kusjee(K)


    Meestal merk ik er niet zoveel van, behalve starende mensen. En dan krijg je zo'n situatie als deze, en dan voel je je wel even kut, want dan dringt het door dat je toch niet helemaal 100 procent bent... ):


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik zou morgen met mn bf gaan shoppen in een andere plaats-ikwoonineenboerengat- , ik helemaal blij enzo komt mijn vader net aan jah we gaan mooi niet shoppen, veel te glad op de weg..
    De bussen rijden niet,, de treinen ook niet omdat morgen dat spoorgevalletje word verbouwd net waar ik langs moet:@. Ik vind het echt niet meer leuk, ik wilde naar de London,Britain,Claire's enz. en ook nog cadeau voor mijn bf kopen omdat ze overmorgen haar verjaardag viert.. En hier kan je echt niks kopen voor iemand met een skatestyle nou die mooie cadeautjes gaan dus mooi niet door.. en mijn bf en ik zouden ook nog een jongen gaat ontmoeten. Nu ben ik helemaal chaggie:X


    T O K I O H O T E L < 3