• Blijkbaar val ik op balletjes (kakkers) volgens mijn vriendinnen. XD
    Ik moest namelijk met een hele leuke jongen werken - zie vorig topic - en ik vroeg aan wat vriendinnen wat zij van hem vonden.
    Een balletje dus. :')

    Juist.

    Op wat voor type jongens/meisjes vallen jullie op? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik val over het algemeen op de vrolijke, drukke jongens die door de rest van de wereld gefriendzoned worden :')
    En qua uiterlijk heb ik maar drie dingen waar ik toch echt een voorkeur voor heb: verzorgd, langer dan ik (alhoewel dat niet zo moeilijk is) en niet te dun.
    Oh ja, en ik val als een blok voor blousjes/overhemden. Maar alternatievelingen ook (:
    En volgens vrienden val ik altijd op jongens die veel te oud zijn voor me, maar die zijn tenminste niet zo kinderlijk :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik val op wat kleinere jongens, aangezien ik zelf ook maar heel klein ben en met donker haar en lichte ogen. En o ja, op verlegen en romantische jongens val ik ook.


    Take risks and conquer your fears.

    Alternatieve jongens :3


    Inspiration can hit you any time

    Ik val op jongens die zelfverzekerd zijn en weet wat ze willen.
    En die dus ook de waarheid recht in mijn gezicht kunnen gooien :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Buiten mijn verloofde om voornamelijk op getattooeerde (en wat gespierde) rock & metalheads. Of fantasy figuren uit films. Jack Sparrow of Legolas dude, they're highly cute. :Y)
    En lang haar is ook een pluspunt!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 12:15 ]


    Til hug og blod.

    Zachtaardig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eerlijke, lieve, zorgzame, niet te naïef, maar het lieft ook geen doemdenker. (Jep, de perfecte midddenweg) Het uiterlijk doet er niet toe.
    En meisjes met wie ik een diepe band heb...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik val altijd op muzikale jongens met lang haar. Standaard :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik val altijd op jongens die jonger dan mij zijn xD Ik weet niet waarom..

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:31 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik van eigenlijk op zwart-harigen en ze mogen iets bruin en gespierd zijn.


    Life is all about having a good time.

    Op macho's :') Jongens met een groot ego, getint, bruin harig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vind jongens met donker haar en lichte ogen erg knap, maar het is geen vereiste, want de jongen die ik nu leuk vind heeft blond haar, haha. Ik val vaak eerder voor het innerlijk, hun persoonlijkheid, ik mag ze uiteraard niet afstotelijk lelijk vinden, maar zodra ze oké zijn, en ik veel met hen gemeen heb + ze een passie hebben, zit het wel snor bij mij. :Y)
    Edit: Oh, en ze zijn vaak wel wat tenger gebouwd, zoals ik. (En ik vind jongens die basgitaar spelen ongelooflijk sexy. :3)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:51 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik val op iedere jongen:W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    M'n afgelopen hossels spelen eigenlijk allemaal een instrument en hebben prachtig weelderig haar :'D.
    Maar ik denk dat het enige wat een jongen hoeft te doen om mijn mijn aandacht te krijgen, is opvallen. Zo heb ik een jongen alleen leuk gevonden om zijn rode broek. Het was een mooie broek.


    i put the fun in funeral

    Jongens met donker haar en lichte ogen.(: Maar soms val ik juist op hele andere types, het ligt ook aan persoonlijkheid!


    The universal language of art.