• Helleu, ik ga binnenkort mijn haar dip dyen, maar ik twijfel tussen de kleuren. Heel veel zeggen dat ik voor roze moet gaan, omdat dat mooi zal staan bij mijn blonde haar. Maar eigenlijk vind ik blauw ook wel mooi staan, omdat blauw én weer wat anders is. Maar straks word ik zat van het blauwe. Ik kan het natuurlijk dan wel afknippen (joa het is zonde, maar mijn haar is toch best wel lang) Dus, wat zouden jullie doen?
    deze of deze
    Denk er ook aan dat mijn haar al is geblondeerd, dus dat de kleuren wat lichter uitvallen als ik het ga verven. dit is mijn haarkleur.
    Lol let maar niet op mijn gezicht, want mijn nichtje wou foto's maken.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zou voor blauw gaan (:

    Persoonlijk vind ik het roze mooier. (cat)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Confluence schreef:
    Ik zou voor blauw gaan (:


    Dat staat beter bij je ogen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Doe een combinatie :Y)!
    Ik zou persoonlijk voor blauw gaan (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik vind roze mooier, want ik vind blauw en blond samen niet zo mooi.

    Kan niet kiezen. Ik zou voor roze gaan.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Confluence schreef:
    Ik zou voor blauw gaan (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Neenie schreef:
    Ik vind roze mooier, want ik vind blauw en blond samen niet zo mooi.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Roze.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Roze, dat is wat subtieler en liever (: En als je pats boem blauw hebt is het ook lastig combineren met je kleding ;)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Scarface schreef:
    Doe een combinatie :Y)!
    Ik zou persoonlijk voor blauw gaan (:

    Confluence schreef:
    Ik zou voor blauw gaan (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Probeer het eerst uit met pastelkrijt, als je wilt weten hoe dat werkt moet je het maar eens vragen aan me. Je kunt natuurlijk ook meteen dipdyen voor een langere tijd maar dat pastelkrijt is voor een dag of twee. (bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Omdat ik een hekel heb aan roze,ga ik voor blauw kiezen. Blauw staat ook beter bij je ogen vind ik. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Doe het zo!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''