• Gaat naar naam verwijderd, met naam verwijderd als directeur.
    Prima luxe baantje als verkeersregelaar, beloofd 11 euro bruto per uur en alle reiskosten te vergoeden: Heeft vervolgens ruim een maand later nog niks uitbetaald, ontkent alle beloftes en dreigt met politieaangifte als je aan gaat dringen op je geld. Neemt daarbij ook de telefoon niet op als hij onraad ruikt. Zeer onvriendelijk en egoïstisch ingesteld en zeer teleurstellend om mee in contact te komen.
    Dit lijkt nu een grapje, vooral omdat ik boos ben: Maar ik waarschuw jullie bij deze heel serieus en heel grondig om NIET voor dat pleuris bedrijf te werken. Want je wordt echt hard genaaid.

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 jan 2014 - 19:38 ]


    Til hug og blod.

    Wat een bastard. Kan je er helemaal niets tegen doen?

    Neenie schreef:
    Wat een bastard. Kan je er helemaal niets tegen doen?


    Als het goed is gaat hij nu geld overmaken (1,5 maand na dato), omdat hij nattigheid voelt aan zijn voeten van eventuele problemen ... Maar het is nog steeds de vraag en dat was het voorheen helemaal. Je kan er namelijk bijna niet mee in contact komen, over het contact wordt moeilijk gedaan en je wordt van hot naar her gestuurd en hij is heel goed in zielige drama. Vooral erg goed in erom heen te draaien wat zijn verantwoordelijkheden zijn. Een echte, zware afrader dus voor iedereen hier.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 10:59 ]


    Til hug og blod.

    Vergeet ook niet jullie vrienden te waarschuwen. Hoe minder mensen erin stinken; Hoe beter.


    Til hug og blod.

    Trololol, go you!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ah, das kut.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Was het maar kut, dan had je er nog veel meer aan.


    Til hug og blod.

    (bloos)


    Til hug og blod.

    Dat valt dat stelletje ongeregeld bij ons, bij de Jumbo, nog wel mee, denk ik :')
    Maar dat lijkt me inderdaad erg frusterend, en genaaid. Heb je al je ontslag ingediend?


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    Dat valt dat stelletje ongeregeld bij ons, bij de Jumbo, nog wel mee, denk ik :')
    Maar dat lijkt me inderdaad erg frusterend, en genaaid. Heb je al je ontslag ingediend?


    Muh, dat was niet nodig ... De laatste gesprekken waren niet echt vriendelijk naar elkaar. Zodra ik mijn geld heb willen we beide elkaar nooit meer zien.


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Muh, dat was niet nodig ... De laatste gesprekken waren niet echt vriendelijk naar elkaar. Zodra ik mijn geld heb willen we beide elkaar nooit meer zien.

    Nou, vier je nog feestje als je daar weg bent? :') Ik wil best komen :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    (...)
    Nou, vier je nog feestje als je daar weg bent? :') Ik wil best komen :Y)


    Dat is de moeite niet waard. :W
    Ik geef pas een feestje voor mezelf als ik dat geld op de bank zie eindelijk en dan verlost ben ervan. Bleh.


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Dat is de moeite niet waard. :W
    Ik geef pas een feestje voor mezelf als ik dat geld op de bank zie eindelijk en dan verlost ben ervan. Bleh.

    Snap ik :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Hoe kan hij nou weer politie aangifte doen als hij degene is die jou niet uitbetaalt? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    Hoe kan hij nou weer politie aangifte doen als hij degene is die jou niet uitbetaalt? D:


    Exactly. A.k.a: Hij schijt gewoon 7 kleuren in zijn broek.
    Aangifte doe je overigens ook niet in 10 minuten, dus ja.


    Til hug og blod.

    This kind of people we call a jurk. Jeetje, wat een fucked up loser is die vent, zul je net hebben dat dat je directeur is. Heb je collega's met de zelfde problemen? Misschien kunnen jullie samen die man een, zoals ik altijd zeg van klootviolen die iets moeten leren, typische steek-zijn-kop-door-de-plee-en-trek-door-actie houden, waarbij je die man tot op de bodem neerhaalt. Wat een lul is die vent. x.x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife