• mijn vriendin heeft de laatste veel zelfmoord gedachten, het loopt niet zo goed op schhool haar ma klaagt alleen maar ouders zijn gescheiden en ik denk dat ze zich snijd ik wil haar zo graag helpen ma ik weet niet hoe?
    iemand raadgeving?


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    praten?

    mn ex- vriendin zei dat ook maar ze zocht gwn aandacht....

    Hier bedoel ik niet mee dat zij dat doet!


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    praten?

    mn ex- vriendin zei dat ook maar ze zocht gwn aandacht....

    Hier bedoel ik niet mee dat zij dat doet!



    ik denk niet dat zij het doet voor aandacht. want ze verteld mij dit alleen, aan de rest laat ze niks merken.
    ik had eigenlijk beloofd om het niet te zeggen, mja ik heb geen name genoemd toch?


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    wipie schreef:
    (...)


    ik denk niet dat zij het doet voor aandacht. want ze verteld mij dit alleen, aan de rest laat ze niks merken.
    ik had eigenlijk beloofd om het niet te zeggen, mja ik heb geen name genoemd toch?

    neej
    als ik jouw was(btw kan je goed omgaan met je moeder?) zou je met je moeder in alle geheim het vertellen. en haar tips vragen of bel de kindertelefoon.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Praten met haar of met een vertrouwenspersoon ?


    A. ikmisje.

    praat met je moeder, haar moeder of z'n vertrouwingspersoon op school.
    die hebben volgens mij zwijgplicht.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    geen idee.
    geen ervaring mee, gelukkig. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    met haar praten,
    laten blijken dat je écht om haar geeft.
    Laat haar de wereld zien, de goede kanten.
    want, de wereld is mooi =]

    ik heb hier helaas iets te veel ervaring mee.


    It's not the same without you.

    Praten.
    De mensen die zeggen dat ze zelfmoord willen plegen,die moet je meestal gelvoen. Want dat zijn degeen die je meestal niet meer terug ziet. Dus houw haar in het oog,praat met haar,en zorg dat die gedachten verdwijnen.

    Je moet met haar praten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het belangrijkste: Diegene serieus nemen. Het kan een grap zijn, maar dat soort dingen moet je ál-tidj serieus nemen. Ookal maakt die persoon vaak grappen of liegt diegene vaak.
    Hem/Haar wijsmaken dat het leven te mooi is, heeft soms zin, niet altijd. Je kunt het het beste tegen haar ouders, of jouw ouders zeggen.
    Of bel bijv de kindertelefoon ofzo.
    Maakt niet uit wat, maar onderneem actie.


    -

    Klop daarvoor dus níet bij mij aan.


    No growth of the heart is ever a waste