• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ze kijkt verveeld naar buiten en tikt met haar vingers op het stuur. 'Of zit je soms ergens mee?' vraag ik terwijl ik haar onderzoekend aan kijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Nee' mompel ik.
    Ik leun tegen de hoofdleuning en kijk naar de weg.


    El Diablo.

    (Dankje! Ik ga trouwens echt een keer mijn profiel weer verder maken. :Y) Heb nu al ideeën ervoor! (: )

    Blaine Anderson:

    'Ik ook van jou, Blaine.' zei hij en berijd me sneller, waardoor ik luider kreun en ook mee beweeg. Ik laat zijn heupen wat het is en streel zijn stijve die half op me buik ligt. Waarnaar mijn andere hand op zijn onderrug leg om wat steun te bieden voor hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Oké.' mompel ik droog waarna ik mijn lege bierflesje vast houdt.
    En kijk naar buiten.

    Kurt

    Hij kreunt luider en beweegt ook mee. Hij streelt daarna mijn stijve die half op zijn buik ligt. Een kreun verlaat nogmaals mijn mond als hij dat doet.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:07 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik hoor een kreun en glimlach ontduigend, waarnaar ik hem weer streel bij zijn stijve. Ik stoot nu harder in hem en kreun af en toe. Een verlangend gevoel en een tinteling gingen door me heen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana

    Ik zucht, en pak gemakkelijk het flesje uit zijn handen.
    Ook die gooi ik naar buiten..


    El Diablo.

    Finn

    Ik kijk naar het flesje dat kapot valt en ben blij dat het geen andere auto geraakt heeft.
    'Uh, bedankt.. Denk ik.' mompel ik.

    Kurt

    Ik zucht weer opgewonden, Blaine kon me altijd zo snel opwinden, het was gewoon niet normaal meer. Ik ging verder met de bewegingen en genoot van zijn aanrakingen. Ik was toch zo blij met hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik grijns wat.
    Ik stop weer een sigaret tussen mijn lippen en steek hem aan.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik voel een geweldig genot en hij bleef me berijden. Opeens voel ik iets komen en draai ons om, zodat ik boven op hem lig en ga uit hem, waarnaar ik kreunden klaar kom op zijn buik. Ik hijg en sluit even mijn ogen om bij te komen, waarnaar ik op hem ga liggen en hem teder zoen. Wat hou ik toch van hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik zie dat Santana begint te grijnzen,
    'Is het grappig?' vraag ik zelf ook glimlachend.

    Kurt

    Hij gaat op me liggen en zoent me teder. Ik kijk hem glimlachend aan. 'Ik hou van je.' zei ik terwijl ik met mijn hand door zijn haren ging. 'En ik ben zo blij dat we weer samen zijn, ik zou niet weten wat ik zonder jou moest beginnen.' zei ik naar waarheid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij kijkt me glimlachend aan. 'Ik hou van je.' zei hij en laat zijn hand door mijn haren gaan. 'En ik ben zo blij dat we weer samen zijn, ik zou niet weten wat ik zonder jou moest beginnen.' zei hij naar waarheid. 'Ik hou ook van jou, Kurt. Ik ben ook blij dat ik jou heb. Ik kan niet zonder je. Ik wil gewoon dat jij gelukkig bent, als jij gelukkig bent, ben ik dat ook. Kurt, ik wil gewoon het beste voor jou. Je bent mijn ware liefde en ik wil later met jou trouwen en kinderen addopteren. En met jou in de bossen gaan wonen, terwijl we allebei, maar vooral jij beroemd wordt. Het spijt me echt vreselijk wat ik gedaan heb tegenover jou' zeg ik met een brok in mijn keel en kijk hem met tranen aan. 'Ik heb het al een keer gezegd, maar mijn hart klopt alleen maar voor jou, Kurt' zeg ik dan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana

    'Jep' lach ik.
    'Het is zo grappig om te zien hoe braaf jullie zijn' grinnik ik.


    El Diablo.

    Finn

    'We zijn gewoon voorzichtig, zou het geen kwaad kunnen voor jou dan om iets voorzichtiger te zijn?' vroeg ik aan haar. 'Ik bedoel, je hebt maar één leven.' zeg ik.

    Kurt

    Ik kijk hem ontroerd aan sla mijn armen om hem heen en blijf hem aankijken. Ik geniet van het lichaamscontact en probeer mijn tranen binnen te houden. Ik wilde niet weer gaan huilen, want dat deed ik de laatste tijd veel te veel. Maar wat Blaine allemaal zei, betekende heel erg veel voor me. Het is namelijk hoe ik mijn toekomst nu zie, onze toekomst samen. 'We hebben zo'n mooie toekomst voor ons.' zei ik terwijl ik zijn wang streelde. 'Hoe jij ons toekomst omschreef is het perfecte plaatje, en zo zou ik het ook willen. Ook al zou mijn droom om beroemd te worden niet uitkomen, ik wil gewoon bij je blijven mijn hele leven lang.' zei ik tegen hem. 'Jij bent het enige op deze kille en koude wereld die me gelukkig maakt, Blaine.' zei ik iets zachter.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ga naar bed, ben moe! -.- Morgen weer naar school. D: Ben morgenmiddag weer online, dus dan zie ik je morgen! Alvast slaaplekker en tot morgen, lieverd! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana

    'Daarom juist, je hebt maar één leven dus doe wild' grinnik ik.
    Ik draai me even om.
    'En niet om te beledigen ofzo, maar zo voorzichtig zijn jullie dus niet.. Rach is zwanger' zeg ik simpel.
    Daarna draai ik me weer om.


    El Diablo.