• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Blaine gaat dicht tegen me aan zitten en slaat zijn armen om me heen. Hij wrijft troostend en kalmerend over mijn rug waardoor ik me meteen al een stuk rustiger voel. 'We schrokken ons dood,' zei ik. 'Maar is het dan echt niet gevaarlijk? Straks word ze te vroeg geboren.' zei ik bezorgd.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 12:58 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach even door Kurts bezorgheid. "lieverd voorweeën horen alleen zou ik ze pas over twee maanden moeten krijgen, maar door alles kan dat de weeën eerder zijn gekomen door stres en zo. De dokters zeiden dat het voor haar niks uit maakt."

    [ik ga zo shoppen en naar een voorstelling]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Oké,' zei ik weer kalm. 'Laat me nooit meer zo schrikken, ik dacht dat je al half bevallen was of zo.' zei ik alweer een beetje lachend. 'Moeten we naar je toe komen?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "
    dan had ik je gelik gebeld als dat het geval was, als je wilt mag je maar het hoeft niet als je liever met Blaine blijft" grinnik ik weer en kijk even naar Finn die er midner gestrest uitziet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik keek even naar Blaine en liet mijn hoofd rusten op zijn schouder. Ons romantische moment was nu dus echt verpest. Maar er was niet zoveel aan te doen. 'We overleggen het zo wel, beloof je dat zodra er iets gebeurt dat je me meteen belt?' vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:21 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "dat is goed, dag lieverd" glimlach ik en hang op.
    "wat een schat is het toch ook" zucht ik.

    [ik ga over een kwartier denk]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik lachte even en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Maar jij bent ook een schat, Rachel.' zei ik lief tegen haar.

    [Noooo ;p haha nee, is goed ^^[


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [voor mijn broers examenuitrijking kledingkopen en om 6 uur is de vorostelling klaar dus rond 7 uur ben ik weer.]
    Rachel
    Ik glim lach "Jij ook Finn" lachend kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik schudde lachend mijn hoofd en keek haar verliefd aan.
    'Dus, wanneer denk je dat je hier weg mag?' vraag ik aan haar.

    [Okay, have fun!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik luisterde naar het gesprek en glimlach. Het was gelukkig de voorweeën die ze had, dus het was niet ernstig. Ze hing op en ik wrijf nog steeds teder over zijn rug en geef hem een kus op zijn voorhoofd. 'Gelukkig gaat het goed met haar' zeg ik blij.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ja, gelukkig maar.' zei ik glimlachend waarna ik een kus op zijn lippen drukte. 'Het is alleen jammer dat dit precies nu moest gebeuren.' zei ik waarna ik even rond keek. Blaine had echt zijn best gedaan om het romantisch te maken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ja, gelukkig maar.' zei hij glimlachend waarna hij me een kus op mijn lippen drukte. 'Het is alleen jammer dat dit precies nu moest gebeuren.' zei hij en keek even rond. Ik aaide lief over zijn wang. 'Ik vind het ook jammer, maar we kunnen er niets aan doen' zeg ik eerlijk. 'We kunnen verder gaan waar we gebeleven zijn? vroeg ik zwoel en zoen hem weer.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ik dacht dat je het nooit zou vragen.' knipoogde ik waarna ik weer op mijn rug ging liggen en hem op me trok zodat hij bovenop me kwam te liggen. Ik zoende hem liefdevol op zijn mond en liet mijn handen weer door zijn krullen gaan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik dacht dat je het nooit zou vragen.' knipoogde hij waarna hij weer op zijn rug ging liggen en mij meetrekt op hem, zodat ik bovenop hem lig. Ik beantwoord zijn zoen en druk nogmaals mijn onderlichaam tegen de zijne, waarnaar ik begin te wrijven. Ik krijg nu echt een stijve en kreun zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.