• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Ik steek mijn 2e sigaret op, en leun tegen mijn Ferarri.
    nou, wanneer zijn ze eindelijk terug?
    Heb geen zin om hier een paar uur te staan..


    El Diablo.

    Finn
    Ik til haar op en glimlach naar haar. 'Zullen we maar gaan? Als Santana nog niet weg is, zou ze vast heel erg ongeduldig zijn.' zei ik.

    Kurt

    Ik kreun even pijnlijk, maar al gauw wen ik er aan en windt het me alleen nog maar meer op. Ik kreun wat luider. Ik sloot mijn ogen en liet hem gewoon zijn gang gaan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "Is goed gentleman" ikl kijk hem lachend aan en geef hem een kusje op zijn wang.
    "hoevaak zijn we hier al geweest.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik hoor hem pijnlijk kreunen en vinger hem voorzichtig, waarnaar ik hem wat luider hoor kreunen. Ik vinger gewoon rustig verder en trek hem wat sneller af. Af en toe gaf ik kusjes boven zijn stijve of zuig ik zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Te vaak.' zei ik terwijl ik haar mee naar buiten nam. En Santana zag staan. Ze rookte nog een sigaret en leunde tegen haar auto aan. 'Het waren voorweeën, er is niks aan de hand.' vertel ik aan Santana.

    Kurt

    Ik voel mezelf heel erg opgewonden en begin telkens luider te kreunen. Af en toe gaf hij kusjes boven mijn stijve of zoog hij zachtjes. Ik kwam al snel schokkend en heerlijk klaar en sloot voor een moment mijn ogen om even bij te komen en na te genieten. Daarna besluit ik om hem te gaan verwennen. Ik duw hem speels achterover op de bank en ga boven op hem zitten zodat hij naar binnen bij me kan en berijd hem zo.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk Santanna dankbaar aan, wie weet wat er gebeurd was als hij zelf was gaan rijden. dan waren we langer in het ziekenhuis denk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    'Dus ik hoef meneer en mevrouw Hudson voorlopig niet meer naar het ziekenhuis te rijden' mompel ik sarcastisch. Ik gooi mijn sigaret op de grond, en trap hemm uit met mijn hak. Vervolgens ga ik achter het stuur zitten..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik grinnik even om Santana "dankje dat je hem bracht en ons weer terug brengt" zeg ik menend in de spiegel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik grinnik en stap ook in.
    'Ja, echt bedankt, Santana. Het is echt cool van je.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Ik ben cool' mompel ik, en rij dan weg.
    Even later stop ik even bij het benzine station en loop naar het winkeltje.
    Ik sluit ook de deuren van de auto, kunnen ze ook niet uitstappen..
    Even sigaretten halen, heb nog maar 2 pakjes..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij kwam daarna al snel kreunend klaar en ik laat hem los om zo hem even ruimte te geven en uit te rusten. Daarna duwt hij me speels op de bank en ik lach even. Hij gaat boven op me zitten, waardoor ik in hem zit, vervolgens berijd hij me. Ik laat mijn handen om zijn heupen sluiten en trek hem elke keer naar beneden, zodat ik diep in hem kan stoten. Kreunend sluit ik mijn ogen van genot en mompel zijn naam.


    One Who Travels A Higher Path.

    Raqchel
    Ik grinnik even door haar ractie.
    Mijn hoofd leg ik op Finns schouder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Santana loopt weg en sluit de deuren van de auto en loopt het winkeltje in. Waarschijnlijk om iets te halen. Ik sla mijn arm om Rachel heen en kijk even naar buiten.

    Kurt

    Hij sluit zijn handen om mijn heupen en trekt me elke keer naar beneden zodat hij diep in me kan stoten. Ik hoor hem mijn naam mompelen en glimlach. Ik kreun af en toe om hem alleen nog maar meer op te winden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk hoe Santana even wegloopt en alles dichtdoet. Finn slaat zijn arm om me heen. "het was lief heo je het nummer zong" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ik ben blij dat je het leuk vond. Het was eigenlijk mijn bedoeling om het in Breadstix te doen, maar ja. Toen lag Kurt ineens in het ziekenhuis, dus daarom ging het niet door.' vertel ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.