• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    "Ik weet het niet, de dokter zei omdat het de eerste keer is en ik jong ben dat dat het kon zijn aangezien ze gezond is" ik kijk hem aan. "Ze is gezond Finn dat is het belangrijste" stel ik hem gerust.

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Hij streelt mijn buik en mijn borst waardoor ik kippenvel krijg, gevolgd door hete tintelingen door mijn helemaal lichaam. Hij geeft boven mijn sleutelbeen kusjes en ik zucht even opgewonden. Mijn onderlichaam druk ik tegen de zijne en mijn handen verplaats ik naar zijn middel.


    Blaine Anderson:

    Mijn lippen verplaats zich naar zijn nek en geef daar kusjes. Waarnaar ik een baan maak richting zijn mond en hem daar liefdevol zoen. Mijn beide handen verplaatsen naar zijn broek en ik trek het uit, waarnaar ik mijn broek ook uit trek. Ik druk mijn onderlichaam weer tegen de zijne, waarnaar ik de mijne voel groeien.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Mijn topics....]


    El Diablo.

    Kurt

    Ik kreun en voel dat ik al een stijve begin te krijgen doordat hij zijn onderlichaam tegen de mijne aan drukt. Ik zoen hem liefdevol terug op zijn mond en laat mijn hand door zijn haren gaan. Precies op dat moment hoor ik mijn mobiel rinkelen vanuit mijn broekzak. Ik zucht even. 'Momentje, ik zet hem even uit.' zeg ik waarna ik mijn broek van de grond af raap en mijn mobiel pak. Ik zag ineens dat ik een voicemail bericht had en luisterde hem meteen maar af. Daarna kijk ik Blaine geschrokken aan. 'Rachel ligt in het ziekenhuis.' breng ik geschrokken uit.

    [Brb, ff snel iets doen.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    We hoorden allbei dat zijn mobiel rinkelt en Kurt pakt hem op, waarnaar hij zijn voicemail afluister. Ik kijk hem vragend aan, maar ik zie zijn gezicht geschrokken wegtrekken. 'Rachel ligt in het ziekenhuis.' breng hij geschrokken uit. Ik kijk hem verbaasd aan maar dan bezorgd. Ik ga goed zitten en kijk hem aan. 'Is alles goed met haar?' vraag ik bezorgd.


    One Who Travels A Higher Path.

    [trug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Ik weet het niet,' zei ik terwijl ik net als hem rechtop ging zitten. 'Moeten we er heen gaan?' vroeg ik een beetje in paniek aan Blaine. Rachel was wel mijn beste vriendin en ik wilde er voor haar zijn..

    Finn

    Ik zucht opgelucht en pak een stoel en ga bij Rachels bed zitten.
    'Dus zo voelt het om een hartaanval te krijgen,' mompel ik nog altijd geschrokken. Ik schrok me dood toen Rachel ineens pijn kreeg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "het gaat goed lieverd, misschien voel je haar schoppen" zeg ik zacht en ik pak zijn hand vast.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ik weet het niet,' zei hij en hij gaat ook rechtop zitten. 'Moeten we er heen gaan?' vroeg hij een beetje in paniek aan me. Ik wrijf gerustellend over zijn rug. 'Het komt goed, anders bel je Finn of Rachel, wat er aan de hand is?' vraag ik lief, maar kijk toch bezorgd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik laat mijn hand op haar buik liggen en voel dan een klein schopje, ik begin te glimlachen en krijg weer een regelmatige ademhaling. 'Ze vindt het nu al leuk om haar vader te laten schrikken.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Kurt

    Ik knik en pak mijn mobiel en besluit meteen om Rachel te bellen, aangezien ik haar meteen wil spreken. Als ze niet op zou nemen zou ik Finn wel meteen bellen. Maar het valt te proberen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ikglimlach "inderdaad" ik hoor hoe mijn mobiel afgaat en ik pak hem op zonder te kijken wie het was. "met Rachel Berry" zeg ik snel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'R-rachel, wat is er gebeurt? Waarom lig je in het ziekenhuis? Gaat alles goed? Is het mijn nichtje? Wat is er gebeurt?' vraag ik gepanikeerd. Ik zet de telefoon op luidspreker zodat Blaine het gesprek mee kan luisteren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik hoor Kurt in paniek dingen vragen. "Kurt rustig met je nichtje is niets aan de hand, ik had voorweeën wel te vroeg maar dat kan schijnbaar voorkomen bij de eerste zwangerschap op mijn leeftijd" stel ik hem gerust. Het was een schat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik ga dicht tegen Kurt aan zitten en sla mijn armen om hem heen. Ik wrijf troostend en kalmerend over zijn rug, hopend dat hij wat minder in paniek is. Ik luister naar het gesprek tussen die twee.


    One Who Travels A Higher Path.