• Echt. Gisteren was er een fuif, naar aanleiding van het einde van de examens en daarbij het einde van het schooljaar. Omdat ik het laatste trimester heel erg veel stress gehad heb om goeie punten te halen, was ik al van plan me die avond niet in te houden. Maar ik had echt veel te veel gedronken, ik was strontzat. Het probleem was, dat ik geen pauze nam tussen de drankjes en ieder drankje binnen de minuut naar binnen gekieperd had. Ook had ik veel te veel sterke drank op, zoals vodka en jenevershots.

    Nu is het probleem, dat ik de avond voor al m'n vrienden verkloot heb. Na 12 uur, hebben ze niets anders gedaan dan op mij gelet. In de zaal heb ik zonder het te weten ruzie gezocht met een groepje oudere jongens, zo erg dat ze me naar buiten moesten brengen, ik heb vreemde mensen aangesproken, ik viel telkens bijna om, ik schaam me echt dood. Nu heb ik m'n excuses al aangeboden, want door mijn gedrag zijn er ook ruzies ontstaan in het groepje waar ik mee was, en ze zeggen wel dat ze niet boos zijn, maar ik voel me toch schuldig.

    Iemand tips hoe ik het terug een beetje goed kan maken? Volgende week is er wel een schuimparty waar ik naartoe ga, en daar ga ik sowieso geen alcohol drinken, niks. Maar dan moet ik m'n vader nog kunnen overtuigen dat ik mag gaan, want hij heeft me de hele ochtend zien kotsen. Iemand trouwens ook tips tegen een kater? Misselijkheid gaat maar niet over en krijg niks binnen, kan ik dit niet verminderen? Sowieso dat ik nooit meer zo veel drink. -_-


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    ..En je bent veertien? Waar gaat het heen met de wereld zeg, jeetje.
    Eh, ja, ik ga er maar niks over zeggen.

    Ik heb geen tips voor je, misschien zo veel mogelijk water drinken? In een rustige, donkere kamer zitten? Paracetemol nemen?
    En wat betreft je vrienden.. Gewoon niet meer doen. Als ze zeggen dat 't goed is, valt er niet veel meer te zeggen/doen.
    Je hebt alle reden om je te schamen, just sayin'.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 17:24 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Je bent 14, mens, wat is er mis met jou zeg om dan zoveel te drinken en ook nog eens sterke drank.
    Pfft. En ik heb geen tips, zoiets waait vanzelf over. Je hebt het zelf verpest, misschien dat je de volgende keer dat wat beter nadenkt --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tuurlijk het is niet slim zoals iedereen zegt maar who am i too talk
    Ben ook al vaak dronken geweest
    Gwn sorry zeggen en ze bedanken


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    lolwhut? Nope, ik heb geen ervaring op het gebied van katers. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    1) You screwed up
    2) Je was illegaal bezig
    3) Don't drink until it's legal?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dude je bent 14. -.-


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Sorry, maar ik moet mee gaan met het feit dat het echt belachelijk is om zo ontzettend veel te drinken op je veertiende.
    Maar goed, het gewoon niet weer doen is het enige wat je tegenover je vrienden kunt doen. En duidelijk je excuses aanbieden.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ps: enige om kater tege te gaan: nog meer drinken :P
    Ik drink altijd melk de next morning helpt ook wel


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Smalth schreef:
    lolwhut? Nope, ik heb geen ervaring op het gebied van katers. :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik mocht nog niet uitgaan toen ik 14 was en dacht er zelf niet aan. Aangezien ik mijn grenzen op gebied van drank ken en ik niet snel dronken word, heb ik geen tips,sorry.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 17:23 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Trouwens, examenstress is zo'n slap en slecht excuus om te drinken. :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Je bent 14, mens, wat is er mis met jou zeg om dan zoveel te drinken en ook nog eens sterke drank.
    Pfft. En ik heb geen tips, zoiets waait vanzelf over. Je hebt het zelf verpest, misschien dat je de volgende keer dat wat beter nadenkt --''


    Geloof me, ik ben heus niet de enige 14-jarige die drinkt, velen zijn al dronken geweest vóór mij, maar ja. En tuurlijk denk ik de volgende keer beter na, heb ik dat niet gezegd? En tja, slecht excuus, misschien, je kent me niet.


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Als ik jou was zou ik me niet alleen voornemen niet te drinken op de volgende party, maar je sowieso niet meer zo te laten gaan. En misschien is het wel niet slecht als je vader je niet laat gaan, zo drinken op je veertiende kan geen goede invloed op je hebben.

    Oh en er zijn meer dan genoeg veertienjarige die niét drinken, hoor, al is dat in jouw leefwereld misschien niet het geval. Ik ben zestien en heb nog nooit meer dan een slokje gedronken, ben ook niet van plan daar snel verandering in te brengen. Dat anderen iets doen is geen excuus om het zelf te doen en wil niet zeggen dat het niet anders kàn.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 17:29 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Scene schreef:
    (...)

    Geloof me, ik ben heus niet de enige 14-jarige die drinkt, velen zijn al dronken geweest vóór mij, maar ja. En tuurlijk denk ik de volgende keer beter na, heb ik dat niet gezegd? En tja, slecht excuus, misschien, je kent me niet.

    Je moet naar jezelf kijken, niet naar anderen.
    Ik was ook een keer heel dronken toen ik vijftien was, heb ook gekotst etc. Wat ik daarna heb gedaan is mijn excuses aangeboden, en niet meer gedronken tot mijn zestiende verjaardag.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 17:31 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Scene schreef:
    (...)

    Geloof me, ik ben heus niet de enige 14-jarige die drinkt, velen zijn al dronken geweest vóór mij, maar ja. En tuurlijk denk ik de volgende keer beter na, heb ik dat niet gezegd? En tja, slecht excuus, misschien, je kent me niet.

    Lol, wat maakt dat nou weer uit?
    Mijn god, wees de verstandige. Je weet toch heus wel dat het ontzettend slecht is om zo veel te drinken op jouw leeftijd? Laat staan dronken worden.. Ik kan nu wel al die gevolgen voor je gaan opsommen, maar kom op zeg. Wat boeit het dat je niet de enigste bent?!
    Jeetje, ik kan hier zo kwaad om worden.
    Drink je omdat je het lekker vind, of omdat je het 'stoer' vind?
    Want de meeste 14-jarigen drinken om de laatste reden, what about you?
    Wees eens een keer eerlijk tegen jezelf. Je verneukt je lichaam en je toekomst op deze manier.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 17:37 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''